וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד: לאלה בספק, האורחים רוצים נקמה

החלוץ לא התאמן לקראת מפגש הגביע, קוראץ' עשוי להחליפו בהרכב ולערוך בכורה מחודשת (ג', 20:00, 5+ לייב). אשדוד מקווה לסגור חשבון על ההפסד בליגה, אבל תחסר את דוידוב ואינברום

one

בהפועל חיפה השלימו היום (שני) את ההכנות למשחק הגביע מול מ.ס אשדוד (ג', 20:00, 5+לייב), והמאמן ראובן עטר ככל הנראה יחסר את מהראן לאלה שלא התאמן כי חש ברע והוא בספק לסגל. משמעות הדבר היא שז'רקו קוראץ' צפוי לרשום דקות ראשונות העונה בהפועל חיפה ולפתוח במשחק. בנוסף, עטר יעניק מנוחה לכמה שחקנים כשנראה שלירן סרדל ירד לספסל ובמקומו ייכנס עומר ורד. גם אור אוסטווינד, שמככב בשבועות האחרונים, פצוע ועשוי לקבל מנוחה, ואם אכן לא ישחק, קובי דג'אני יחזור במקומו להרכב. לפי האימון אושרי רואש לא תורגל בהרכב, אך ייתכן שעטר ייתן לו לפתוח על חשבון אחד מהבלמים.

בחיפה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק הגביע ומקווים שיוכלו להעפיל שלב בגביע. "בעונה משוגעת כזו הכל יכול לקרות", אמר שחקן בקבוצה, "קיבלנו לעומת הקבוצות האחרות הגרלה קשה מאוד, אבל אם ננצח אז נוכל להגיע רחוק בגביע. אנחנו מאוד רוצים להצליח במפעל הזה".

בסוף השבוע צפוי לנחות בארץ הבעלים יואב כץ, כשזה ינסה לקדם מקרוב את נושא שחרורם של מהראן אבו ריא ואוסיי מאוולי. גם מעמדו של טוסיין ריקטס מעורער. בנוסף בקבוצה רוצים לצרף זר וישראלי נוסף לעמדות ההתקפה.

הרכב משוער, הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז', עומר ורד, טאדאס קיאנסקאס, גל כהן (אושרי רואש), חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני, רועי שוקרני, יובל שבתאי, הישאם כיוואן (טוסיין ריקטס), סטיבן כהן (טוסיין ריקטס), ז'רקו קוראץ'.

מהראן לאלה הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא התאמן. מהראן לאלה/ברני ארדוב

הפועל חיפה הנחילה למ.ס. אשדוד הפסד ביתי צורב מאוד בליגה לפני כשבועיים ומפגש הגביע ביניהן הוא הזדמנות פז מצד שחקניו של ניר קלינגר להחזיר. קלינגר היה ודאי יותר רגוע אם אלכסנדר דוידוב היה עומד לרשותו, אבל גם הוא וגם אור אינברום מוצהבים ולא ישחקו. אליהם יצטרף מיקי סירושטיין שמתקשה להחלים מהפציעה בשרירי בטנו.

ישראל ראש ימשיך כבלם לצד יאיא פטי ובמקום דוידוב ישחק רחמים צ'קול בקישור האחורי, כאשר ג'ואון אושאניווה ששכח איך נראה דשא, יפתח כמגן שמאלי. מיכאל אוחנה שכבש בשבת האחרונה את שער השוויון הדרמטי מול בית"ר ירושלים יחליף את אינברום. אשדוד תצא בבוקר למלון דן קיסריה ותתכונן שם למשחק.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, תום מונד, רחמים צ'קול, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, דויד סולארי, ירו בלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ואון אושאניווה, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
הזדמנות להרגיש את הדשא מקרוב. ג'ואון אושאניווה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully