וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי עצבני: "זורקים עלינו חרא, הכל שקרים"

כוכב ברצלונה הגיב בכעס לשמועות ("לא ביקשתי להחליף את המאמן, לא רוצה לעזוב"), וטוען שההדלפות מגיעות מברצלונה ולא ממדריד. לואיס אנריקה: "אני לא אופטימי, הלחץ עוד יחזור". סימאונה: "הוא נגע בבירור ביד"

ליאונל מסי, ברצלונה. GettyImages
סוף סוף מדבר מהלב. מסי/GettyImages

ליאונל מסי סוף סוף פורק את הלב. ברצלונה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון צמרת חשוב, כשגברה 1:3 על אתלטיקו מדריד, ואחרי שהכוכב הארגנטינאי השלים משחק סוער שכלל שער, בישול (בעזרת היד) וגרימת פנדל (שלא היה) - הוא התייחס לכל השמועות סביבו וסביב המועדון. כזכור, בתקשורת בספרד נטען שמסי לא אהב את היחס של המאמן לואיס אנריקה, התעמת איתו פיזית באימון, ודרש מהנשיא ברתומאו לפטר את המאמן.

"אני רוצה לתת את הגרסה שלי לאירועים", אמר אתמול מסי לערוץ הטלוויזיה של ברצלונה, "את האמת. שמעתי את כל השמועות. אני אף פעם לא רוצה להכחיש, בגלל שתמיד דיווחו על מערכת יחסים רעות שלי עם גווארדיולה, איברהימוביץ', אטו, בויאן... שזרקתי מפה הרבה אנשים. אבל זו בפירוש לא האמת. מעולם לא ביקשתי להחליף את המאמן, זה פשוט שקר, לעולם לא הייתי מבקש דבר כזה".

מסי טוען שהדברים וההדלפות מגיעים מתוך המועדון: "זה כואב, כי מחוץ לברצלונה כבר יש אנשים שרוצים לפגוע בנו. כל אלה שרוצים לזרוק עלינו חרא, זה לא בא רק ממדריד, או ממקומות אחרים שבהםרוצים לתקוף אותנו. נמאס לי מזה. אנשים רוצים לעשות נזק למועדון, ועכשיו יותר מתמיד חשוב שנהיה מאוחדים".

מסי הכחיש בתוקף את הדיווחים שרצה לעזוב: "נמאס לי לשמוע שאומרים עליי כל מיני דברים. אומרים שאני מנהל את המועדון, בזמן שאני רק עוד שחקן. אני לא מקבל החלטות. מעולם לא ביקשתי דברים. שמעתי שאבא שלי כבר דיבר עם סיטי, עם צ'לסי... הכל שקרים. אני רוצה להכחיש הכל. אין לי שום כוונה לעזוב".

מסי שלח מסר לאחדות בברצלונה. "אין לי שום יריבות עם לואיס אנריקה, אנחנו צריכים להיות מאוחדים מתמיד. אין לי שום דבר רע להגיד על האוהדים". על כדור הזהב אמר מסי: "קשה לזכות בפרס הזה, ומי שיזכה בו יהיה ראוי. כריסטיאנו כבש הרבה שערים וזכה בליגת האלופות, ונוייר זכה בגביע העולמי".

לואיס אנריקה, ברצלונה. GettyImages
הוא יודע, הלחץ עוד יחזור. לואיס אנריקה/GettyImages

גם לואיס אנריקה דיבר אחרי המשחק ואמר: "הצלחנו לגבור על יריב שלא הצלחנו לגבור עליו בשנה שעברה. כל ניצחון מחזק אותך, אבל אלו רק שלוש נקודות... אין ספק שהיינו צריכים ניצחון כדי לעצור את הסחף, אבל אני לא אופטימי, אני יודע שאם נפסיד שוב, הלחץ יחזור".

מנגד, מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה זעם על השער של ברצלונה, שהגיע אחרי שליאו מסי השתלט על הכדור עם היד. "מחיתי בפני מסי על כך שהוא נגע ביד, והוא הכחיש", סיפר סימאונה על השיחה שלו עם בן ארצו, "אחר כך ראיתי בבירור בטלוויזיה שהיתה יד". סימאונה הודה ש"שיחקנו מחצית ראשונה רעה מאוד, לא הצלחנו להחזיק בכדור. היינו יותר טובים בשנייה, וכמעט השווינו לפני שהם כבשו את השלישי".

עוד באותו נושא

ברצלונה ניצחה 1:3 את אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. רויטרס
חמודים ביחד. השלישייה חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully