וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מנסים להנמיך את הלהבות: "בייל ורונאלדו רק רוצים לנצח"

בעוד התקשורת הספרדית גועשת, ואף פרסמה סרטון בו רונאלדו נראה מקלל את בייל בבירור, שחקני הבלאנקוס התגייסו כד להרגיע. איסקו: "הם יבשלו הרבה אחד לשני". וגם: מה אוהדי ריאל חושבים?

כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, ריאל מדריד. רויטרס
לא רגוע גם בתקופות הטובות. רונאלדו זועם על בייל/רויטרס

גם אחרי ניצחונות, אין שקט בריאל מדריד. הבלאנקוס הביסו 0:3 את אספניול והגדילו את הפער בפסגה, אבל ביום שלמחרת עסקו בתקשורת בספרד בעיקר בדם הרע שבין כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, ששוב החליפו מבטים עצבניים במהלך המשחק. בדקה ה-73, כשריאל הוליכה 0:2 במצב של עשרה שחקנים, בייל דהר לשער והגיע למצב של אחד על אחד מול אלברו קאסייה. רונאלדו היה מקביל אליו לשמאלו, אבל בייל העדיף ללכת לבד, והחמיץ.

אחרי מקרה דומה מול ולנסיה במחזור הקודם, נראה שהיצרים בין שני הסופרסטארים מתלהטים. בייל שוב הואשם בסגנון משחק אנוכי, על אף העובדה שכבש שער מרהיב בבעיטה חופשית. בטלוויזיה הספרדית אף אמר פרסמו קטע וידאו קצר בו CR7 נראה מקלל את בייל ("בן זונה") אחרי המהלך המדובר.

שחקני ריאל מדריד התגייסו כדי לנסות להנמיך את גובה הלהבות בתקשורת. נאצ'ו, שכבש בעצמו שער באופן די נדיר, אמר ש"אי אפשר לפקפק ברמת ההקרבה של בייל ורונאלדו עבור ריאל מדריד" וכי "שניהם רק רוצים לנצח". המגן הדגיש ש"מדובר בשני חברים נהדרים בחדר ההלבשה, אבל כל שחקן התקפה רוצה לכבוש כמה שיותר. זה טבעי".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גארת' בייל. AP
שער מרהיב. בייל חוגג/AP

"בסופו של דבר שחקנים מקבלים החלטות על המגרש. בייל פשוט לא הבחין בכריסטיאנו, אין מה לעשות דרמה", הוסיף איסקו. "במשחק הבא רונאלדו יקבל הזדמנות לכבוש. הם עוד יבשלו אחד לשני הרבה מאוד שערים. מה שקרה זה רגיל בכדורגל".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התייחס אתמול לשריקות הבוז מהיציעים ואמר בסיום: "לקהל תמיד יש דרישות מהשחקנים הבכירים, וזה נורמלי והוגן. לבייל היה משחק טוב, עם קצב טוב. האוהדים ביקשו שימסור לכריסטיאנו, אבל כולם רוצים לכבוש. שיתופיות היא תכונה חשובה בקבוצה. אם נזהה התנהגות אגואסיטית, נטפל בה. רונאלדו ובייל? שניהם מקצוענים שרוצים לקחת את ריאל מדריד רחוק ככל האפשר".

באופן מעט מפתיע, למרות שריקות הבוז שספג הוולשי אמש, נראה שלא מעט מאוהדי ריאל דווקא תומכים בבייל. בסקר שנערך ב'מארקה' המדרידאי שאלו את הגולשים "האם גארת' בייל אנוכי לדעתכם?". 57% מהמשיבים ענו בחיוב, ואילו 42% מהם טענו שדווקא רונאלדו הוא זה שצריך להראות בגרות ולהפסיק עם המחוות הגופניות לעבר הוולשי מדי משחק.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד הביסה 0:3 את אספניול

לכתבה המלאה
אוהדי ריאל מדריד מניפים שלט תמיכה בשחקנם כריסטיאנו רונאלדו. Denis Doyle, GettyImages
תמיכה עיוורת? לא ממש. אוהדי ריאל/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully