וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד בגמר ה-AFC, סיאטל ב-NFC

11.1.2015 / 7:05

הפטריוטס פיגרו פעמיים ב-14 נקודות בבית מול בולטימור, אבל טום בריידי, במשחק עצום, ידע להחזיר אותם בדרך לניצחון 31:35. ניו אינגלנד תארח בשבוע הבא את דנבר או אינדיאנפוליס. סיאטל גברה על קרוליינה 17:31

טום בריידי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Elise Amendola, AP
אחד ממשחקי הפלייאוף הגדולים שנראו. בריידי חוגג/AP, Elise Amendola

ניו אינגלנד - בולטימור 31:35

כל כמה זמן, מגיע משחק פלייאוף בלתי נשכח. כזה שייכנס להיסטוריה. אחד מאותם משחקים קיבלנו הלילה (בין שבת לראשון) בפוקסבורו, שם הפטריוטס ניצלו את הביתיות ובתום דרמה מטורפת ושני קאמבקים העפילו לגמר ה-AFC. ניו אינגלנד תחכה לפייטון ודנבר או ללאק ואינדיאנפוליס בשבוע הבא. הרייבנס כמעט המשיכו בעוד ריצת פלייאוף סנסציונית, אבל הולכים הביתה.

בולטימור פתחה את המשחק בצורה מדהימה. פלאקו חרך את המגרש עם ארבע מסירות מדויקות ותוך פחות משלוש דקות השיג טאצ'דאון ראשון עם מסירה לקמאר אייקן. גם הדרייב הבא של בולטימור היה מושלם והסתיים עם כדור לאנדזון לסטיב סמית' על הראש של דרל ריוויס ואחרי קצת יותר מעשר דקות של פוטבול, התוצאה עמדה על 0:14 מוחץ ופוקסבורו נותר בהלם. טום בריידי סירב לוותר ולקראת סיום הרבע הראשון הצליח לצמק עם ריצה אמיצה לאנדזון בדאון שלישי מארבעה יארד.

ההגנה של ניו אינגלנד התעוררה מעט והקאמבק של המארחים נמשך, כאשר בריידי מוצא את דני אמנדולה לטאצ'דאון המוושה , בעיקר בזכות כדור גדול לרוב גרונקובסקי במהלך הדרייב. בשלב הזה, חלה התפנית הגדולה הבאה בעלילה. ניו אינגלנד קיבלה את הכדור והייתה יכולה לרדת למחצית ביתרון, אבל בריידי איבד ופלאקו, עם 1:03 על השעון, עבר 57 יארד בדרך לטאצ'דאון של אואן דניאלס, שקבע 14:21 לבולטימור בהפסקה.

ג'ו פלאקו, ג'רמי זוטה שחקני בולטימור רייבנס חוגגים. Charles Krupa, AP
פלאקו פתח מדהים, אבל הטעות שלו לקראת הסיום הכריעה/AP, Charles Krupa

בדיוק כמו בפתיחת המשחק, הרייבנס החלו את הרבע השלישי עם טאצ'דאון, כאשר פלאקו מוצא בדאון רביעי ו-6 את טוריי סמית' במסירה אדירה ל-35 יארד ואז מסיים עם כדור לג'סטין פורסט, שרץ לאנדזון באין מפריע, 14:28. נגמר? עוד לא. בריידי שוב הלך קדימה, שוב השתמש בגרונק והטייט אנד הענק תפס את הטאצ'דאון המצמק. הפטריוטס קיבלו במהרה את הכדור ועם טריק פליי כביר, בו בריידי מסר לאחור לג'וליאן אדלמן והתופס, שהיה קוורטרבק בקולג', שלח פצצה לטאצ'דאון של 51 יארד לאמנדולה, קבעו שוויון נוסף, 28:28.

המומנטום היה בצד של ניו אינגלנד וג'ו פלאקו מסר לאיבוד הראשון שלו בפלייאוף מזה שלוש שנים, 17 טאצ'דאונים ו-197 ניסיונות מסירה. אלא שההתקפה של הפטריוטס ירדה במהרה מהמגרש. בולטימור יצאה קדימה, אבל הפעם נעצרה ברד-זון וג'סטין טאקר השחיל מ-25 יארד את שער השדה הראשון במשחק, קצת יותר מעשר דקות לסיום. ממשיכים. בריידי לקח את הפטריוטס קדימה עם דרייב מצוין של חמש דקות וסיים אותו בטאצ'דאון של 23 יארד לברנדון לאפל, שעד לאותו רגע לא הורגש. זה היה הטאצ'דאון ה-46 של בריידי בפלייאוף, אחד יותר מג'ו מונטנה והכי הרבה בתולדות הליגה.

פלאקו הלך לניסיון אחרון, הצליח להתקדם והמיר דאון רביעי עם מסירה יפה לאואן דניאלס, אבל אז הוא ניסה ללכת להומראן ושלח כדור מ-46 יארד לכיוון טוריי סמית'. דורון הארמון היה במקום וחטף. ניו אינגלנד עוד נתנה לפלאקו ניסיון להייל מרי עם ארבע שניות על השעון, אבל הכדור נהדף מהאנדזון והמשחק נגמר. ניו אינגלנד היא הקבוצה הראשונה אי פעם שחוזרת פעמיים ממינוס 14 במשחק פלייאוף ומנצחת.

בריידי מסר 33 מ-50 ל-367 יארד, שלושה טאצ'דאונין, איבוד וטאצ'דאון בריצה. גרונק היה אדיר עם 108 יארד, אמנדולה הפציע עם 81 ואדלמן תפס ל-74. משחק הריצה לעומת זאת, היה נורא והפטריוטס סיימו עם 14 יארד עלובים על הקרקע. בצד השני, 28 מ-45 ל-292 יארד לפלאקו, ארבעה טאצ'דאונים (הכי הרבה מול קבוצה של בליצ'יק בפלייאוף) וצמד איבודים, האחרון שבהם קריטי במיוחד. טוריי סמית' הוביל את התופסים עם 62 יארד באוויר, ג'סטין פורסט היה נהדר על הקרקע עם 129 יארד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'וליאן אדלמן שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Chales Krupa, AP
אדלמן והפטריוטס ממשיכים הלאה, בקושי/AP, Chales Krupa

סיאטל - קרוליינה 17:31

טוב, דרמה כמו במשחק הראשון לא קיבלנו, אבל הפנת'רס הולכים הביתה בראש מורם, אחרי שנתנו פייט לא רע לסיהוקס במשך שלושה רבעים. סיאטל ירדה להפסקה ביתרון 10:14, קרוליינה עוד החזיקה אותה ברבע השלישי ללא נקודות, אבל ברביעי הסיהוקס כבר היו גדולים מדי, שמו 17 נקודות על הלוח ללא מענה וכעת ימתינו למנצחת בין גרין ביי לדאלאס.

ראסל וילסון פתח קצת אנמי, אבל התאושש ורשם 268 יארד ושלושה טאצ'דאונים, 129 מהם עם טאצ'דאון לג'רמיין קרס. בקרוליינה, קלווין בנג'מין היה המוציא לפועל עם 75 יארד באוויר ושתי תפיסות למסירות של קאם ניוטון, שסיים עם 246 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים.

הערב ב-20:00 תתארח דאלאס בגרין ביי, ובמשחק המאוחר ב-23:30 תתמודד דנבר עם אינדיאנפוליס.

לוק וילסון, ג'רמיין קרס שחקני סיאטל סיהוקס. Ted S. Warren, AP
לוק וילסון וג'רמיין קרס לא יוותרו בקלות על התואר/AP, Ted S. Warren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully