וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: קשר וולפסבורג ג'וניור מלאנדה נהרג בתאונת דרכים

שחקן נבחרת בלגיה הצעירה בן ה-20 ישב מאחור ברכב שנהגו איבד שליטה, פגע בעץ והתהפך. דה ברוין: "איבדתי חבר טוב מוקדם מדי", לואיז גוסטבו: "איבדנו חבר", וילמוטס: "הכדורגל הבלגי איבד את אחת התקוות הגדולות שלו"

ג'וניור מלאנדה שחקן וולפסבורג. GettyImages
טרגדיה קשה. מלאנדה/GettyImages

טרגדיה בגרמניה. קשר וולפסבורג ג'וניור מלאנדה הלך היום (שבת) לעולמו לאחר שנהרג בתאונת דרכים. קשר נבחרת בלגיה הצעירה בן ה-20, שרשם העונה עשר הופעות אצל הזאבים שנמצאים במקום השני בבונדסליגה, ישב במושב האחורי של מכונית שהתרסקה בעץ. המשטרה תיארה כי בשעה 15:35 ותחת גשם כבד נסעה מכונית פולקסוואגן במהירות של 100 קמ"ש בדרך להאנובר ולפתע הנהג איבד שליטה, המכונית החליקה, התהפכה ונתקעה בעץ.

מלאנדה היה כלוא במושב האחורי של המכונית ולפי המשטרה הוא נהרג מיד. המכונית עצמה התהפכה ונעצרה במהופך על הגג. שני האנשים הנוספים שהיו ברכב נפצעו בצורה קשה מאוד. דובר המשטרה תיאר ל"בילד" את מה שאירע: "מהירות מופרזת גרמה לתאונה הזו. המהירות הגיעה ביחד עם רוח חזקה ותנאי דרך קשים. המכונית התהפכה, ולצערנו נגרם אסון". מלאנדה היה אמור לצאת עוד הערב לדרום אפריקה, שם תקיים קבוצתו מחנה אימונים. בעקבות הטרגדיה, וולפסבורג ביטלה את טיסתה לדרום אפריקה ותחליט רק מחר בבוקר האם לצאת למחנה האימונים.

וולפסבורג הודיעה בערב דרך עמוד הפייסבוק שלה: "וולפסבורג מבכה את מותו של ג'וניור מלאנדה. הבלגי בן ה-20 היה מעורב בתאונת דרכים ביום שבת בצהריים. היציאה של הקבוצה למחנה אימונים בדרום אפריקה בוטלה. אוהדים רבים התרכזו מחוץ לאצטדיון שלנו על מנת לבכות את מותו".

המנהל המקצועי קלאוס אלופס אמר: "אנחנו עצובים מאוד ולא יכולים לבטא את הצער שלנו במילים. כולנו אוהבים אותם מאוד. הוא היה הרוח החיה של הקבוצה שלנו ושחקן שנהנה מהחיים. בנוסף לכך, ג'וניור היה כדורגלן נהדר, שהיה רק בתחילת ההתפתחות שלו כשחקן. אנחנו עדיין לא מסוגלים להאמין שהוא לא איתנו יותר. בשעה קשה זו, המחשבות שלנו נתונות למשפחתו".

חברו של ג'וניור מלאנדה בוולפסבורג ובנבחרת בלגיה קווין דה ברוין כתב באינסטגרם שלו: "כל כך מוזר לדבר עם חבר שלך בבוקר ואז לשמוע את החדשות האלה. איבדתי חבר טוב מוקדם מדי. נוח בשלום על משכבך, חבר יקר. תמיד תהיה כאן בשבילי".

קשר מנשנגלדבאך ונבחרת בלגיה תורגן הזאר כתב: "למהההההה??? אני אוהב אותך אחי". בלם וולפסבורג טים קלוזה: "אין לי מילים, כל המחשבות שלנו עם המשפחה שלך והחברים. הכל חיכה לו וכל החיים היו לפניו, איך אנחנו יכולים להבין דבר כזה?". בלם וולפסבורג נאלדו: "יהי זכרך ברוך. חבר טוב עזב אותנו היום. נוח על משכבך בשלום". קווין פרינס בואטנג: "החיים הם הרבה יותר מכדורגל וכל הדברים החומריים. כל תנחומי למשפחה של מלאנדה".

שחקן וולפסבורג ניקלאס בנדטנר כתב: "לא רק שחקן נהדר, גם אדם נהדר. המחשבות והתפילות שלי תמיד יהיו איתך ועם המשפחה שלך אחי היקר. הלב האדיב שלך היה מיוחד ויוצא דופן. אזכור אותך לנצח". מגן וולפסבורג ריקרדו רודריגס: "אני מזועזע ועצוב מאוד. אתגעגע אליך, ג'וניור מלאנדה. המחשבות שלי עם המשפחה שלך". הקשר הקרואטי של הזאבים איבן פרישיץ': "אני לא יודע מה להגיד, אני בהלם, עצוב ולא מאמין. אני לא מצליח להאמין למה שקרה. אין צורך במילים ואני כואב מאוד את מה שקרה. איבדתי חבר לקבוצה, חבר ואת האח הקטן שלי, בחור שהחיוך שלו תמיד יישאר בראש שלי".

חלוץ אברטון ונבחרת בלגיה רומלו לוקאקו כתב: "ג'וניור, למה דווקא אתה, אח שלי? אחי, אחד מהחברים הכי טובים שלי ובנאדם כל כך מיוחד. אני לא יכול להאמין. הדמעות זולגות מעיני בלי הפסקה מאז שקיבלתי את הבשורות האיומות. שום דבר לא יהיה כמו שהיה עבור ג'ורדן (אחיו של רומלו לוקאקו) ועבורי. תמיד היינו שלושתנו ביחד. ג'וניור, מעולם לא חשבתי שאכתוב את המשפט הזה, אבל נוח על משכבך בשלום, אחי".

בורוסיה דורטמונד פרסמה הודעת צער, בה נכתב: "אנחנו ללא מילים, אנחנו בהלם מוחלט, עצבים ואיתכם באבלכם וולפסבורג. נוח על משכבך בשלום, מלאנדה". בלם שאלקה ונבחרת גרמניה בנדיקט הובדס כתב בפייסבוק: "בלבנו תמשיך לשחק לנצח, יהיה זכרך ברוך ג'וניור מלאנדה. הרגשות שלנו וכל האהבה והתמיכה עם המשפחה שלך, חבריך ומכריך".

חברו של מלאנדה בוולפסבורג לואיז גוסטבו כתב באינסטגרם: "החיים תמיד מזמנים לנו דברים קשים. לאבד חבר ושחקן כל כך מוכשר עם עתיד ענק לפניו זה פשוט נורא. ג'וניור מלאנדה, זה היה כבוד גדול להיות חבר שלך. נוח בשלום". קשר באיירן מינכן מריו גצה צייץ בטוויטר: "יהי זכרך ברוך מלאנדה, זה כל כך עצוב. המחשבות שלי עם המשפחה שלך וחבריך". כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה אדן הזאר צייץ: "אני עצוב מאוד לשמוע את החדשות הרעות. נוח על משכבך בשלום אח קטן".

שוער צ'לסי טיבו קורטואה, ששיתף פעולה עם מלאנדה בנבחרות הצעירות של בלגיה, צייץ בטוויטר: "יהי זכרו ברוך, איבדנו כישרון ענק ואדם נהדר". שחקן זניט ונבחרת בלגיה אקסל ויטסל צייץ: "שאלוהים ייתן לנשמה שלך מנוחה שלמה". ג'ייסון דנאייר מסלטיק ונבחרת בלגיה הצעירה צייץ: "אחי מלאנדה עזבת אותנו מוקדם מדי, מקווה שתנוח על משכבך בשלום". כוכב אסטון וילה ונבחרת בלגיה כריסטיאן בנטקה: "יהי זכרך ברוך ג'וניור, מקווה שאלוהים יפתח את שערי גן עדן בשבילך. תנחומי למשפחה ואני איתכם בתקופה הקשה שעוברת עליכם". קשר רומא ונבחרת בלגיה ראג'ה נאינגולן אמר: "נוח על משכבך בשלום. אתה צעיר מדי כדי למות, אני לא יכול להאמין".

באיירן מינכן הודיעה: "אנחנו המומים, המחשבות שלנו עם המשפחה, החברים ועם וולפסבורג". שטוטגרט מסרה: "למדנו על החדשות הטראגיות והעצובות כל כך. המחשבות והתפילות שלנו עם המשפחה והחברים של ג'וניור מלאנדה". נשיא פיפ"א ספ בלאטר צייץ בטוויטר: "אני עצוב ומזועזע ללמוד על מותו הטראגי של שחקן וולפסבורג ונבחרת בלגיה הצעירה מלאנדה. הכדורגל איבד כישרון גדול, המחשבות שלי עם המשפחה שלו".

הרכב בו נסע ג'וניור מלאנדה שחקן וולפסבורג. AP
כך נראה האוטו אחרי התאונה. טרגדיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully