וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מעריצי רונאלדו בעטו כדורים לעבר ביתו של פלאטיני

תומכיו של חלוץ ריאל מדריד זועמים על התבטאות של נשיא אופ"א לפיו נוייר ראוי יותר לזכות בכדור הזהב. המעריצים בעטו 61 כדורים כמניין שעריו של CR7 בשנה שעברה

מעריצים של כריסטיאנו רונאלדו קיימו ביממה האחרונה מחאה ייחודית כנגד נשיא פיפ"א, מישל פלאטיני, שהגיב לאחרונה בנוגע לעמדותיו באשר לכך שמנואל נוייר לדעתו הוא הראוי ביותר לזכות בכדור הזהב. האוהדים של CR7 בעטו 61 שערים לעבר ביתו של פלאטיני בפריס כמניין שעריו של החלוץ הפורטוגלי של ריאל מדריד במהלך השנה שעברה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. AP
עדיין פייבוריט. רונאלדו/AP

כידוע, רונאלדו נאבק עם ליאונל מסי ועם שוער באיירן מינכן על התואר האישי שיחולק ביום שני הקרוב. כוכב ריאל מדריד אמנם נחשב לפייבוריט הגדול לזכות בתואר בפעם השלישית בקריירה, אבל פלאטיני התבטא לאחרונה בראיון בנושא ואמר שהוא בעד נוייר. ההתבטאות הזו גרמה למעריציו של רונאלדו לצאת במחאה כנגד נשיא אופ"א והם פתחו בקמפיין שנקרא "בואו נעיף את פלאטיני".

אותם מעריצים הגיעו לביתו של פלאטיני כשהם עוטים על עצמם בגדים שחורים מכף רגל ועד ראש, ומרגע הגעתם הם החלו לבעוט את הכדורים לעבר ביתו. רק לפני כשנה היה מעורב רונאלדו בעימות עם נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, במה שקשור לתואר שחקן השנה בעולם אחרי שבלאטר טען שרונאלדו משקיע יותר זמן בסידור השיער מאשר בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully