וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אעזוב ברגע שאראה שהשחקנים לא הולכים אחריי"

מאמן ברצלונה התייחס לשמועות על עתידו לפני המשחק הגדול מול אתלטיקו מדריד (א', 22:00, ספ' 5) ופרגן ליריבה: "אחת הקבוצות הטובות באירופה". צ'אבי ייעדר, מסי יציין הופעה 450

- לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
המשחק האחרון שלו? לואיס אנריקה/GettyImages

במחזור הסיום של העונה שעברה אתלטיקו מדריד הוציאה 1:1 בחוץ מול ברצלונה וזכתה באליפות בקרב ישיר בין השתיים על התואר. מחר (א', 22:00, ספורט 5) השתיים תיפגשנה שוב במסגרת ה-18 כשהן צמודות במקומות 2 ו-3 עם 38 נקודות לכל אחת, אך שתיהן מגיעות במומנטומים הפוכים. ברצלונה פירקה אומנם את אלצ'ה בגביע, אך חדר ההלבשה במועדון סוער והיחסים בין ליאו מסי ללואיס אנריקה ממשיכים להיות מתוחים מאוד. בספרד דיווחו ביממה האחרונה שהכוכב הארגנטינאי נפגש עם ברתומאו נשיא המועדון וביקש שפרנק רייקארד יתמנה למאמן החדש של בארסה. לא מעט כלי תקשורת בספרד מדווחים שתוצאה לא טובה מול אתלטיקו תעלה למאמן במשרתו. מסי אגב, יערוך את הופעתו ה-450 במשחק הזה ולפני המשחק ייערך לו טקס לכבוד שבירת שיא הכיבושים בליגה.

במסיבת העיתונאים שערך לואיס אנריקה לקראת המשחק הוא התייחס לשמועות על עתידו והמשבר מול השחקנים: "אני עושה את העבודה שלי. ביום שאראה שהשחקנים שלי לא יילכו אחריי אני אעזוב, אבל זה לא המצב".

על המשחק מול אתלטיקו: "מדובר בחבורה מאוד מגובשת, עם הגנה מאוד חזקה ונחישות גבוהה. הם מסוכנים מאוד במתפרצות. זו אחת הקבוצות הכי טובות באירופה". המאמן אישר שצ'אבי הפצוע לא יהיה בסגל למשחק הזה: "הוא לא ישחק כי אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
איך זה ייגמר? מסי/GettyImages

בזמן שבברצלונה מתעסקים בענייני חדר הלבשה, באתלטיקו מדריד אין שום בעיות עם דייגו סימאונה, שמוליך את קבוצתו לעוד עונה מצוינת בינתיים. האלופה מגיעה לקאמפ נואו אחרי ה-0:2 על ריאל מדריד בגביע ועם המון ביטחון עצמי. פרננדו טורס שרשם הופעת בכורה בהרכב מול ריאל מדריד, צפוי לחזור לספסל כשמריו מנדז'וקיץ' יפתח במקומו בחוד. קאני, קשר הרכש שהגיע בהשאלה מוויאריאל, עשוי לרשום בכורה בקאמפ נואו.

עוד באותו נושא

"ברתומאו הבטיח למסי שיפטר בימים הקרובים את לואיס אנריקה"

לכתבה המלאה

עוד יום חלף, ובתקשורת הספרדית ממשיכים לעסוק ללא הרף במשבר בברצלונה בכלל, ובקרע בין המאמן לואיס אנריקה והכוכב ליאונל מסי בפרט. ב'מארקה' מדווחים הבוקר (שבת) כי מערכת היחסים בין השניים לא השתפרה כלל - אמנם לא הפכה גרועה יותר, אך שינוי של ממש לא נרשם. כותרת הכתבה היתה סנסציונית משהו: "המלחמה הקרה נמשכת".

מאז החלו הדיווחים על פיצוץ בין הצדדים לאחר שהארגנטינאי לא הגיע לאימון הפתוח של קבוצת הפאר מסי ואנריקה לאחר לא דיברו ביניהם, וב'מארקה' טוענים שהם לא סתם לא מדברים אחד עם השני, אלא ממש נמנעים מקשר במהלך כל האימונים. "ברור שזה לא ייפתר", נכתב בדיווח, בו צוין כי באימון של יום רביעי היה "מתח עצום".

אמש, לעומת זאת, מצב הרוח במועדון היה מעט טוב יותר אחרי הניצחון הקליל על אלצ'ה, אך גם הוא לא קירב בין מסי ואנריקה. הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו כבר שוחח עם שני הצדדים בנפרד בניסיון להביא לסיום הקרע, אך בינתיים זה עדיין לא קרה.

מי שהתעקש לנסות ולצנן את האווירה הלוהטת הוא מארק ברטרה שאמר היום: "בברצלונה הכל מאבד פרופורציות. אני קשה שהצלחנו לבודד את עצמנו מהכל והגבנו היטב מול אלצ'ה. צריך להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים, להיות מאוחדים מתמיד. מה שחשוב זה איך ששיחקנו, וליאו ימשיך לעזור לנו לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully