וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיר את הכפפות: קסיאס עוקץ את מוריניו ואת צ'אבי אלונסו

שוער ריאל מדריד נשאל על מאמנו לשעבר והשיב: "אנצ'לוטי היה שחקן והוא מאמן הרבה יותר טוב ממוריניו". על הקשר: "מה שהוא אומר לא מעניין אותי. היחסים בינינו לא טובים במיוחד"

איקר קסיאס, צ'אבי אלונסו שחקני נבחרת ספרד מאוכזבים. רויטרס
יחסים טעונים. קסיאס ואלונסו מאוכזבים/רויטרס

איקר קסיאס ידע בשנים האחרונות לא מעט מלחמות בריאל מדריד. הקפטן הוותיק נאלץ להיאבק במאמנו לשעבר, ז'וזה מוריניו, שהיה האיש שהוריד אותו לספסל לאחר שנים רבות בשער של הבלאנקוס. אחד מתומכיו הבולטים של מוריניו בתקופה של המנג'ר הפורטוגלי בברנבאו היה הקשר הספרדי, צ'אבי אלונסו. בשל כך, גם היחסים בין קסיאס לאלונסו היו מאוד טעונים.

מוריניו כבר בצ'לסי שנה שנייה ברציפות ואילו אלונסו נטש את ריאל בפגרה לטובת באיירן מינכן ועכשיו, קסיאס הרגיש מוכן לפתוח את הפה ולהפציץ. בראיון ב"קדנה קופה", תחנת הרדיו הספרדית, נשאל השוער על הדברים שאמר אלונסו, לפיהם "מנואל נוייר הוא השוער הטוב ביותר ששיחקתי איתו, בהבדל ענק מהאחרים".

קסיאס ענה בלי היסוס: "הדברים שצ'אבי אומר לא מעניינים אותי בכלל. בשנים האחרונות היחסים שלי איתו לא היו טובים במיוחד, אבל זה לא ביג דיל. אתה מסתדר עם חלק מהשחקנים, ועם אחרים אתה מסתדר פחות טוב. השנים האחרונות היו מאוד שונות עבור כל אחד מאיתנו. חלק אהבו מאוד את הדרך בה הוא התנהג וחלק אהבו מאוד את הדרך בה אני התנהגתי".

כאשר נשאל על מוריניו, קסיאס החליט לעקוץ: "כמובן שאם אראה אותו, אלחץ לו את היד ואז זה יהיה תלוי בו אם ללחוץ לי את היד בחזרה או לא. אנצ'לוטי, בניגוד למוריניו, היה שחקן ואני חושב שהוא מאמן הרבה יותר טוב ממוריניו".

כשנשאל על השמועות לפיהן דויד דה חאה יגיע בקרוב לריאל מדריד כמחליפו ענה קסיאס: "אני רוצה לסיים את החוזה שלי, ב-2017, כשאהיה בן 36. אני רוצה לחזור להיחשב כשוער הטוב בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully