וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההשפעה של גרנט על הנבחרת כבר ניכרת. אין ספק בזה בכלל"

מנהל נבחרת גאנה הביע את שביעות רצונו מההתקדמות תחת המאמן הישראלי עד כה, לקראת פתיחת אליפות אפריקה. גרנט שיחק מול קמבור של דה רידר, שכבש ושוחח עם המאמן לאחר מכן

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה עם דניאל דה רידר שחקן קמבור. ההתאחדות הגנאית בכדורגל,
גרנט ודה רידר/ההתאחדות הגנאית בכדורגל

אליפות אפריקה מתקרבת ובנבחרת גאנה מאוד מרוצים בינתיים מהעבודה שעושה המאמן אברהם גרנט. מנהל הנבחרת, ג'ורג' אפריי, אמר: "משיטות האימון שלו אפשר לראות שאברהם גרנט הוא מאמן מהרמה הגבוהה ביותר. אין ספק בכלל שההשפעה שלו על הנבחרת כבר ניכרת וברור לי שהעוזר שלו, מקסוול קונדאו, כבר לומד ממנו המון. הם כבר פיתחו מערכת יחסים נהדרת ביניהם. הם ישבו יחד כל הדרך לספרד והתקרבו זה לזה".

גרנט אגב, בחר באסמואה ג'יאן כשחקן השנה באפריקה עם הבחירה שלו. מי שזכה בסופו של דבר בתואר היה יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי ונבחרת חוף השנהב. טורה הקדים, מלבד ג'יאן, גם את וינסנט אניימה מיודענו, אחמד מוסא ופייר אמריק אובמיאנג. בגאנה ציינו לחיוב את הבחירה של גרנט, לאחר שבעבר היו מקרים מביכים בהם מאמני הנבחרת הזרים בחרו בשחקנים מנבחרות אחרות ולא בגנאים.

בליל אמש סיימה גאנה בתיקו 1:1 מול קמבור ההולנדית, במשחק ההכנה השני שלה במחנה האימונים שהיא עורכת בסביליה לקראת פתיחת אליפות אפריקה בעוד כשבוע. דניאל דה רידר היהודי, אקס הפועל תל אביב, כבש את השער של קמבור, אנדרה איוו איזן במחצית השנייה. עם תום המשחק הזמין גרנט את דה רידר אל חדר ההלבשה והשניים שוחחו בעברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully