וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, מסי ועוד תשעה: אופ"א פרסמה את נבחרת השנה שלה

8.5 מיליון מגולשי האתר הרשמי של התאחדות הכדורגל האירופית סייעו לבחירה ב-11 של השנה, כאשר הפרעוש שב להיבחר אחרי הפסקה של שנה. באיירן מינכן מובילה עם 4 נציגים, לריאל יש 3

ליאונל מסי שחקן ברצלונה (ימין), כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
רונאלדו ממשיך לככב בנבחרת, מסי חזר אליה/AP

שנת 2014 מאחורינו ורגע לפני שבפיפ"א מחלקים את הפרס הגדול, כדור הזהב, לשחקן הטוב בעולם בשנה הקלנדרית החולפת (ביום שני הקרוב), באופ"א פרסמו היום (שישי) את נבחרת השנה שלהם, אותה בחרו גולשי האתר הרשמי של התאחדות הכדורגל האירופית.

אז מי בפנים? בשער, באופן ממש לא מפתיע, ניצב שוער באיירן מינכן ואלוף העולם הגרמני מנואל נוייר. עוד שני שחקנים של באיירן מככבים בהגנה, דויד אלאבה ופיליפ להאם, כאשר לצדם נמצאים סרחיו ראמוס מריאל מדריד ודייגו גודין, הבלם הנפלא של אתלטיקו מדריד.

את הקישור מרכיבים טוני קרוס מריאל מדריד, אנחל די מריה שעבר בקיץ מהבלאנקוס למנצ'סטר יונייטד ואריאן רובן. בהתקפה אין יותר מדי הפתעות או מקום לטעויות: כריסטיאנו רונאלדו, ליאונל מסי וזלאטן איברהימוביץ' הם השמות. ה-11 הללו נבחרו במהלך החודש החולף מתוך רשימה של 40 שחקנים אפשריים.

בסך הכול, לבאיירן מינכן יש ארבעה נציגים, הכי הרבה ברשימה. לאלופת אירופה ריאל מדריד יש שלושה ואילו לברצלונה, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד יש אחד. נוייר, להאם, ראמוס, אלאבה, זלאטן ורונאלדו שמרו על מקומם מהשנה שעברה, בעוד מסי חזר לרשימה. עבור רונאלדו אגב, זו בחירה שמינית והוא מוביל את הטבלה. למסי זו בחירה חמישית והוא השתווה במקום השלישי לתיירי הנרי וצ'אבי, בעוד איקר קסיאס וקרלס פויול במקום השני עם שש בחירות כל אחד.

כמעט שמונה וחצי מיליון בוחרים משש היבשות השתתפו בבחירות, כאשר מרביתם, 69 אחוז, הגיעו מאירופה כמובן. רונאלדו נכלל ב-78 אחוז מהנבחרות שנשלחו לאתר, מסי רק ב-49 אחוזים. במקום השני היה ראמוס, עם 75 אחוזים מהבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully