וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:2 לבני יהודה על מכבי יבנה, שלג במשחק בטדי

מערכת וואלה! ספורט

9.1.2015 / 16:53

המוליכה חזרה לנצח, גיל יצחק (57) ונס זמיר (82) כבשו. צפו בתמונות מהמשחק בשלג בטדי בין הפועל ירושלים לאחי נצרת (2:4). נצרת עילית - ראשל"צ הופסק במחצית בשל מזג האוויר

one

רגע לפני סיבוב ח' בגביע המדינה, המחזור ה-19 בליגה הלאומית נערך ברובו היום (שישי), עם שבעה משחקים. במוקד, בני יהודה המוליכה ניצחה 0:2 את מכבי יבנה. הפועל כפר סבא המשיכה להראות מצוין וניצחה 1:2 בחוץ את מכבי הרצליה ואילו בני לוד גברה 0:2 על קרית גת בקרב צמרת. במשחק שנערך תחת השלג באצטדיון טדי בבירה, הפועל ירושלים גברה 2:4 על אחי נצרת. המשחק בין הפועל נצרת עילית לראשון לציון הופסק במחצית בשל תנאי מזג האוויר.

הפועל ירושלים נגד מכבי אחי נצרת, שלג בטדי. ברני ארדוב
הכי כיף בשלג. המשחק בירושלים/ברני ארדוב
seperator

בני יהודה - מכבי יבנה 0:2

ארבע תוצאות תיקו רצופות מנעו מבני יהודה לברוח, אבל עכשיו היא חזרה לנצח ושמרה על יתרון שלוש הנקודות שלה בפסגה. הזהובים נראו לא טוב לאורך דקות ארוכות ונעזרו בכמה הצלות של דלה איינוגבה ובכדור של טימור אביטן שפגע רק במשקוף בדקה ה-20, לפני שהצליחו לפצח את הגנת האורחים במחצית השנייה.

דקה 20: טימור אביטן הניף רגל מחוץ לרחבה והפציץ את המשקוף של איינוגבה. צ'אנס גדול לאורחים.

דקה 57: גול! זה לא ממש הגיע לה, אבל בני יהודה ביתרון מנגיחה מדויקת של גיל יצחק מקרוב. 0:1 לזהובים.

דקה 82: גול! הזהובים מבטיחים את שלוש הנקודות. נס זמיר נהנה מטעות בהגנת יבנה ומול השוער שם את ה-0:2.

שחקן בני יהודה נס זמיר. קובי אליהו
עזר לבני יהודה לחזור לנצח. זמיר/קובי אליהו

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 2:1

הירוקים השיגו ניצחון שני ברציפות והם ממשיכים בדהרה המצוינת שלהם בצמרת, בעוד הרצליה נבלמה אחרי חמישה מחזורים בהם לא הפסידה והיא נוצחה בפעם השלישית העונה בדרבי השרוני הזה מול כפר סבא. ברנקו מיכאלוביץ' כבש את הראשון עבור האורחים בדקה ה-15, רן יצחק השלים בדקה ה-68. אדריאן פרננדס רק צימק, שתי דקות לסיום.

בני לוד - עירוני קרית גת 0:2

משחק הצמרת המסקרן בלוד הסתיים בניצחון הקבוצה המקומית, ניצחון שסייעה לה לחלוף בטבלה על האורחים שממשיכים בהידרדרות. סאלם אבו סיאם הוותיק כבש בפנדל בדקה ה-57, יחיא עיסא הוסיף, שתי דקות בתוספת הזמן ולוד סגרה משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. קרית גת לעומת זאת, לא כבשה כבר שלושה משחקים והולכת אחורה אחרי הפתיחה המצוינת של העונה.

הכח רמת גן - הפועל עפולה 0:0

הקבוצה החלשה בליגה הצליחה לחלץ נקודה במאבק שלה לצאת מהמקום האחרון בטבלה. עפולה לעומת זאת, איבדה שתיים ולא הצליחה לעשות עוד צעד במסע שלה אל המקומות מהם עולים ליגה. אחרי 0:3 על הסגולים בבית בסיבוב הקודם, הקבוצה מבירת העמק נאלצה להסתפק הפעם בתיקו מאופס ומאכזב ולפחות תתנחם במשחק שישי ברציפות ללא הפסד.

הפועל ירושלים נגד מכבי אחי נצרת, שלג בטדי. ברני ארדוב
שישה שערים תחת השלג/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - אחי נצרת 2:4

השלג היפהפה שירד באצטדיון טדי עזר למשחק הזה להפוך לחוויה, עם שישה שערים, כאשר הקבוצה מהבירה צוברת שלוש נקודות יקרות, בורחת מעט מהתחתית המפחידה ונוקמת בנצרת על ההדחה מהגביע לפני שבועיים, בעוד האורחים נבלמים בניסיון שלהם להתקרב לצמרת. נבו מזרחי (7, 31 בפנדל) כבש צמד לירושלים ועדי סופר (55) כבר העלה ל-0:3, לפני שעידו אקסברד המשיך בכושר המסחרר וצימק עם צמד (62, 74). המילה האחרונה הייתה שייכת לאופיר עמרם, שהבטיח את הניצחון בדקה ה-88.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון (הופסק במחצית)

השופט צביקה לוי החליט לאחר 45 דקות כי מזג האוויר מסוכן לבריאות השחקנים ועצר את ההתמודדות במצב של 0:0.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ניר רמת השרון 1:0

תל אביב רמלה, שגילתה שתיאלץ לנדוד מביתה במשחק הגביע מול מכבי תל אביב, חזרה להפסיד ושקועה עמוק בתחתית, קרוב מאוד לקו האדום. האורחים, שקיבלו בחזרה את חיים שאבו אחרי 72 שעות ברעננה, הצליחו לברוח מעט מהאזור המסוכן עם שער של בן אז'ובל כבר בדקה ה-12.

תמונות שלא רואים כאן כל יום: טדי בשלג

הפועל ירושלים ואחי נצרת נפגשו בעיצומה של הסערה למשחק באצטדיון טדי. השלג הפך את כל העסק להרבה יותר יפה ומרגש. צפו בכל התמונות המדהימות מהבירה הלבנה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully