וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב במפגן תמיכה בברק לוי: "אתה צריך להיות איקר קסיאס שלנו"

7.1.2015 / 12:04

כמה מאוהדי ושחקני הצהובים הפתיעו את השוער לכבוד יום הולדתו והפצירו בו להישאר: "תהיה סבלני, ותראה שתהיה השוער הראשון". ערן זהבי התרגש מהתמיכה בו: "שמח שהגעתי למועדון"

one

על רקע העובדה ששוב סופסל במשחק מול הפועל באר שבע, הצליחו חלק מאוהדי מכבי תל אביב לרגש אמש (שלישי) את שוער הקבוצה ברק לוי, ששוקל את דרכו במועדון. במשך מספר ימים עמלו האוהדים על מסיבת הפתעה לשוער שחוגג היום את יום הולדתו ה-22. אמש התבקש לוי להגיע למסעדה בראשון לציון כדי לשמח אוהד שכביכול חגג במקום בר מצווה. השוער הגיע עם חולצה חתומה כדי לתת אותה לאוהד, אבל אז גילה כי כל הסיפור היה רק כיסוי לכך שהאוהדים, ובראשם אוהדת הקבוצה מיכל יצחקי, אירגנו לו מסיבת יום הולדת.

למקום הוזמנו גם חבריו של לוי ממכבי תל אביב דור מיכה, טל בן חיים וערן זהבי שעבר יום עמוס במיוחד בבית המשפט ומצא את הזמן להגיע לחגיגה. כ-15 מאוהדי הקבוצה היו במקום ובין השאר אמרו ללוי: "אנחנו רוצים לראות אותך עוד הרבה שנים איתנו במכבי תל אביב. חשוב לנו שבקבוצה הבוגרת ישחקו שחקני בית ואנחנו לא רוצים לוותר עליך. אתה צריך להיות האיקר קסיאס של מכבי תל אביב. תמשיך לעבוד קשה ולהיות סבלני ותראה שאתה תהיה השוער של מכבי תל אביב בשנים הבאות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגן תמיכה. ברק לוי והחברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האוהדים גם שוחחו עם ערן זהבי שסיפר להם כי היה נרגש מאוד מכך ששני אוהדי מכבי תל אביב לירן עזו ושלומי אביטבול הגיעו אתמול לבית המשפט בתל אביב כדי להיות לצידו ולתמוך בו לפני מסירת עדותו במשפט של אוהד הפועל תל אביב שתקף אותו בדרבי. זהבי לא מסר הצהרה יוצאת דופן לאוהדים, אבל מדבריו הם הבינו כי צריכה להגיע אליו באמת הצעה יוצאת דופן כדי שהוא יוותר על מה שיש לו במכבי תל אביב. "אני מאוד נהנה במכבי תל אביב. טוב לי כאן ואני שמח שהגעתי למועדון", אמר זהבי לאוהדים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully