וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 7.1: אתלטיקו התחזקה, גונדואן מספק הצהרה

ילד הפלא הנורבגי על סף חתימה בריאל מדריד שסימנה את דויד דה חאה כשוער הבא, די מריה לא מאמין שרונאלדו יחזור ליונייטד, אבל גונדואן מספק הצהרה מעניינת לאוהדי השדים האדומים. וגם: ג'רארד עם הקבוצה הבאה. כל השמועות וההעברות

העברות

* אתלטיקו מדריד ממשיכה להתחזק. אחרי שהחתימה את פרננדו טורס, אלופת ספרד שאלה מוויאריאל את קאני. הקשר יעבור בדיקות רפואיות במועדון ויחתום על חוזה עד תום העונה.

* שיקגו פייר מה-MLS הודיעה על החתמתו של גיז'רמה דו פראדו, החלוץ הברזילאי בן ה-33 ששוחרר הקיץ מסאות'המפטון אחרי שלוש שנים.

* שטוטגרט הודיעה על מינויו של רובין דוט למנהלה הספורטיבי החדש.

* סטיבן ג'רארד אישר רשמית כי הוא עובר בסוף השנה ללוס אנג'לס גלאקסי: "זה הזמן שלי ושל משפחתי לעשות את השינוי. זה הזמן שלי לנסות משהו אחר". לידיעה המלאה

לכל השמועות וההעברות מאתמול

צפו בקליפ מביצועיו של אודגארד

שמועות

* העיתון הנורבגי VG טוען שילד הפלא מרטין אודגארד נמצא על סף חתימה בריאל מדריד. בדיווח נטען שאודגארד בן ה-16, שכבר הספיק לערוך בכורה בנבחרת נורבגיה וזכה לחיזורים נמרצים מענקיות היבשת, המריא הלילה לצד אביו וסוכנו למדריד כדי להשלים את פרטי העסקה, כשהבלאנקוס כבר הדפיסו את שמו על חולצת המועדון עם המספר 16 והבטיחו לו שישתלב בקבוצה הבוגרת מיידית.

ניצחון שיתגלה כקריטי? כך ריאל מדריד פיתתה את "ילד הפלא" הנורבגי

* "דיילי מייל" הבריטי מדווח שמנצ'סטר יונייטד סיכמה עם השוער ויקטור ואלדס על חוזה לשנה וחצי. ואלדס נפצע בעונה שעברה בצורה קשה שהשביתה אותו ממשחק. בעקבות אותה פציעה מונאקו נסוגה מהסיכום עם ואלדס. לידיעה המלאה

* 'דיילי אקספרס' טוען שארסל נואשת להחתים את איסקו, בו מעוניין גם מאמנו לשעבר מנואל פלגריני שרוצה להביא אותו למנצ'סטר סיטי, וארסן ונגר מתכנן להציע לריאל מדריד לא פחות מ-81 מיליון יורו תמורת הקשר הספרדי שפורח העונה.

* אנחל די מריה התייחס לשמועות על מעברו האפשרי של חברו לשעבר בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, למנצ'סטר יונייטד, ואמר: "אני לא חושב שהוא יחזור למנצ'סטר, כי קשה לעזוב את מדריד. זה יכול לקרות, אבל אני חושב שהוא מאוד נהנה שם, ואני לא מקבל את התחושה שהוא מחפש שינוי".

* 'דיילי מירור' טוען שמנצ'סטר סיטי הגיעה לסיכום עקרוני עם סוונסי על רכישת ווילפריד בוני תמורת 30 מיליון ליש"ט. חוזהו של החלוץ מחוף השנהב במדי אלופת אנגליה צפוי להיות לארבע שנים, והוא ישתכר כ-100,000 ליש"ט לשבוע.

* 'טלגרף' מדווח שמנצ'טסר יונייטד מתכוונת למכור בסיום העונה את חאבייר הרננדס, החלוץ המקסיקני שמושאל לריאל מדריד.

* וממש באותו יום מתפרסם ב"אל קונפידנסיאל" שדויד דה חאה עשוי לעבור לריאל מדריד. השוער הבכיר של מנצ'סטר יונייטד עשוי להיות מחליפו של איקר קסיאס בבברנבאו בעקבות הספקות שקיימות לגבי יכולותיו של קיילור נבאס.

אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
רוצה לאנגליה. אילקאי גונדואן/GettyImages

* אילקאי גונדואן, קשר בורוסיה דורטמונד שמחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד, הצהיר בראיון ל-'בילד': "יום אחד ארצה לעזוב את גרמניה, ולשחק באנגליה זו אחת המטרות שלי".

* באנגליה מדווחים שז'וזה מוריניו אישר לפטר צ'ך להצטרף לרומא ולעזוב את צ'לסי אחרי עשר שנים וחצי.

* 'דיילי סטאר' טוען שליברפול סיכמה עם ליברפול על רכישתו של ג'רדאן שאקירי תמורת 10 מיליון יורו.

* נשיא ליל, מישל סיידו, הצהיר שקבוצתו עדיין לא קיבלה פנייה מליברפול בנוגע לקיצור השאלתו של החלוץ הבלגי דיבוק אוריגי לקבוצה הצרפתית.

* על פי 'אל מונדו דפורטיבו', ריאל סוסיאדד של דייויד מויס קרובה לצרף את ג'ואל קמפבל, חלוץ ארסנל ונבחרת קוסטה ריקה.

* 'דיילי מייל' מדווח שווסטהאם מעוניינת בקשר אתלטיקו מדריד מריו סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully