וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שווה 220 מיליון יורו, רונאלדו "רק" 133 מיליון

במרכז הבינלאומי למחקר ספורטיבי בדקו את השווי המוערך של הכוכבים הגדולים בעזרת נוסחה מיוחדת: הפרעוש ראשון, הרבה לפני יריבו. במקומות הבאים: אדן הזאר, דייגו קוסטה ופול פוגבה

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה לצד כריסטיאנו רונאלדו. AP
מסי שווה כמעט 100 מיליון יותר מרונאלדו?/AP

בימים האחרונים, תחת המשבר הגדול שעובר על ברצלונה, נשמעים לא מעט דיווחים על כך שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי מעוניינות לשים את ידן על ליאונל מסי. במרכז הבינלאומי למחקר ספורטיבי החליטו לבדוק כמה יעלה התענוג הזה לשתי האימפריות האנגליות ובחנו מי הם השחקנים עם הערך הכי גבוה בעולם.

החישוב נעשה בעזרת אלגוריתם מיוחד שפותח על ידי המרכז (אשר נקרא CIES) ושמשכלל את ההופעות של השחקן (משחקים, שערים, דריבלים וכו'), נתונים נוספים כגון גיל, עמדה, אורך החוזה ורמת התחרויות בהן הוא משתתף והתוצאות שהוא משיג בהן, גם בקבוצה וגם בנבחרת.

מסי נמצא במקום הראשון ברשימה הזו, כאשר השווי המוערך שלו הוא 220 מיליון יורו, פער ענק על פני המקום השני בו ניצב כריסטיאנו רונאלדו, ששווה "רק" 133 מיליון יורו. מי עוד בעשירייה הגדולה? אדן הזאר ודייגו קוסטה, כוכבי צ'לסי, נמצאים במקומות 3-4 ושווים בהתאמה 99 ו-84 מיליון יורו. פול פוגבה של יובנטוס במקום החמישי והשווי שלו הוערך ב-72 מיליון יורו.

מקומות 6 עד 10: סרחיו אגוארו (65 מיליון), ראחים סטרלינג (63), ססק פברגאס (62), אלכסיס סאנצ'ס (61), גארת' בייל (60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully