וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד יעניק למילנר חוזה חדש? פלגריני: "הלוואי שיישאר פה"

אחרי שכבש צמד ביום הולדתו ה-29 והעניק לסיטי 1:2 דרמטי על שפילד וונסדיי, הקשר מקווה שחוזהו יוארך. מוריניו בהתנצלות פומבית לשופט, וולקוט חזר למגרשים אחרי שנה: "תחושה מדהימה"

ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ככה חוגגים יום הולדת. מילנר/GettyImages

מנצ'סטר סיטי ניצלה אמש (שני) בעור שיניה מהדחה סנסציונית מהגביע האנגלי, אחרי שגברה 1:2 על שפילד וונסדיי מהצ'מפיונשיפ. התכולים, שרוצים להניף את התואר אחרי שאיבדו אותו בעונה שעברה אחרי הפסד בגמר, נזקקו לגיבור מפתיע כדי לצלוח פיגור מוקדם: ג'יימס מילנר, שציין אמש את יום ההולדתו ה-29, ועשה זאת בסטייל עם צמד שהציל את קבוצתו.

מילנר, שמשחק בשורות הסיטיזנס מ-2010, מסיים חוזה בקיץ, ובאחרונה אף עלו שמועות לפיהן יעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הנוכחי. אחרי הצמד, לפחות עבור מאמן סיטי מנואל פלגריני, נראה שתסריט כזה לא בא בחשבון. "אין חדש עם ג'יימס. אני עדיין מקווה מאוד שהוא יישאר שחקן מנצ'סטר סיטי. כבר אמרתי מה אני חושב עליו. הוא מאוד יעיל ותמיד נותן את כל כולו על המגרש. אני שמח מאוד עבורו שכך הוא חגג את יום ההולדת שלו".

פלגריני הודה שהוא "חש הקלה, כי זה היה משחק לא טוב שלנו. שיחקנו רע מאוד פרט ל-20 הדקות האחרונות, כשהעברנו הילוך והתחלנו ליצור מצבים. קשה לשחק מול יריבה כזו כשאתה בפיגור 1:0".

ומה היה לג'יימס מילנר המשעמם (והפיקטיבי) לומר?

צ'לסי, לעומת יריבתה בפסגת הפרמיירליג, לא התקשתה בדרך ל-0:3 קליל על ווטפורד. וויליאן, רמי וקורט זומה כבשו לצ'לסי שפתחה בהרכב משני. גם הניצחון המשכנע לא עצר את ז'וזה מוריניו מלתקוף בסיום את השופטים, בטענה שהוא וקבוצתו קופחו עם פנדל שלא נשרק. זמן קצר אחרי שתקף בראיון בטלוויזיה, המיוחד התנצל פומבית. "היינו צריכים לקבל פנדל, הוא ראה את זה, אבל אחרי שדיברתי איתו פנים אל פנים, אני רוצה להתנצל על הדברים שלי. הוא שפט מצוין".

מי ששמחה פעמיים אמש היא ארסנל, שלא רק ניצחה 0:2 את האל סיטי, אלא גם הרוויחה מחדש את תיאו וולקוט, ששב למגרשים מפציעה אחרי קרוב לשנה. הקשר המצוין פתח בהרכב והשלים 75 דקות, לפני שהוחלף על ידי אלכס אוקסלייד צ'מברליין. "התחושה מדימה", אמר וולקוט בסיום. "היה נחמד מאוד לחזור. מנטלית זה היה תהליך ארוך וקשה. לא קל ללכת כל יום לחדר טיפולים לבד, כשהחברים לקבוצה מתאמנים או משחקים. היה עוד יותר קשה בזמן המונדיאל. אני מרגיש שהיו עליי קורי עכביש, שעכשיו יורדים לאט לאט".

וולקוט הספיק ב-75 הדקות שלו על המגרש לרשום כמה החמצות ממצבים קורצים, אבל הוא לא מודא. "הגול יבוא בקרוב. היו לי הרבה הזדמנויות, אבל אני לא רוצה להפעיל יותר מדי לחץ על עצמי. ככל שיהיו לי יותר מצבים, כך אוכל לחזור להיות חד מול השער".

תיאו וולקוט, ארסנל. GettyImages
חזר אחרי יותר משנה בחוץ. וולקוט אמש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully