וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די, לא מתאים: "משחק מקדים" ומכבי תל אביב מתכוננים לכוכב האדום

איזה שחקן מתאים יותר לשחק לצד פארגו ולמה זה בעיקר בולשיט. איזה גארד שמועמד למכבי תל אביב יכול לקחת אותה לפיינל פור ולמה לינהארט זה בעיקר אגו של מחלקת הסקאוטינג. משחק מקדים מוכנה לכוכב האדום וחושפת כמה מסודות הפיק אנ רול של גודס-גרשון

מגד גוזני

מכבי תל אביב תארח הערב את הכוכב האדום בלגרד (21:05, חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות) למשחקה השני של אלופת אירופה בטופ-16. לקראת המשחק הפאנל המלא של תוכנית "משחק מקדים" - אור שקדי, שי האוזמן ואודי הירש - דן בשאלה הגורלית: האם מכבי תל אביב צריכה לבצע שינוי בעמדות הגארד, כפי שפורסם בתקשורת שהיא עדיין חפצה לעשות. האם מרקז היינס סיפק את הסחורה בהזדמנויות אותן קיבל עד כה, ולמה ההצלחה של נייט לינהארט במשחק מול פנאתינייקוס לא מפתיעה את חברי הפאנל.

בנוסף, דנו חברי הפאנל באפשרות של הצטרפותו של הגארד האמריקאי איטוואן מור, והאם הוא השחקן שמכבי תל אביב צריכה כדי לעשות את השדרוג ואת הצעד קדימה בעונה הנוכחית. כמו כן, לקראת המשחק הערב, התייחסה התוכנית לסנטר המוביל של הכוכב האדום, בובאן מריאנוביץ', שמוביל את היורוליג בלא מעט קטגוריות, ובסוכנו הסרבי מישקו רזנטוביץ', השולט ביד רמה בכדורסל האירופאי. וכמובן, איך לא, הצעות להפועל ירושלים, נבחרת ישראל ודייוויד בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully