וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד: "גדלתי על רביבו, להיות רשום לצידו זה כבוד גדול"

4.1.2015 / 14:24

אחרי שכבש צמד עבור אלמריה והשתווה לכוכב העבר, החלוץ מרגיש מוחמא: "זה חלום, תודה לאל שהגעתי לרגע הזה". בספרד החמיאו: "חמד נתן להם אוויר, הניידות שלו הייתה מצוינת"

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
צמד ראשון בספרד מזה שנתיים וחצי. חמד/GettyImages

הליגה הספרדית שבה אמש (שבת) מפגרת חג המולד הקצרה עם המחזור ה-17 ומי שחזר כמו גדול היה תומר חמד. לפני הפגרה חמד ניצח את סלטה ויגו ואתמול הוא הוסיף צמד שסידר לאלמריה 1:2 מפתיע בחוץ על מלאגה. בכך, החלוץ הישראלי העלה את מאזנו בספרד ל-23 כיבושים עד כה, שווה לשיא של חיים רביבו. זה היה הצמד הראשון שלו בספרד מאז ה-19 באוגוסט 2012, אז ניצח את אספניול. בעקבות הניצחון אתמול, אלמריה זינקה למקום ה-14 וברשותה 16 נקודות כעת.

חמד אמר היום לוואלה! ספורט: "ו הרגשה מצוינת לכבוש צמד ולנצח משחק כל כך קשה וחשוב. אמשיך כמובן לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להצליח עם הקבוצה. להיות לצידו של חיים רביבו זה כבוד גדול. גדלתי על חיים עוד כשהיה בחיפה וכמובן שעקבתי אחריו גם שיצא לחו"ל וראיתי אותו מככב בליגה הספרדית. בתור ילד זה היה חלום להגיע ולשחק ברמות האלה. תודה לאל שהגעתי לרגע הזה".

"חמד נתן אוויר לאלמריה", קראה הכותרת ב"אס" ובהמשך נכתב שם: "אלמריה ניצחה בצדק, כי היא הייתה טובה יותר, אבל היא גם נהנתה מפנדל שנוי במחלוקת בשער הניצחון שלה אחרי שחמד סחט עבירה שלא הייתה". חמד אגב, זכה ב"אס" לשלושה כוכבים, הציון הגבוה ביותר בקבוצתו יחד עם שלושה שחקנים נוספים. ב"מארקה" טענו שדווקא היה מקום לשרוק פנדל, לאחר שחמד נתפס מאחור, מה שגרם לו לפספס את הבעיטה משבעה מטרים מול שער ריק. באתר העבירו ביקורת על שופט המשחק, שלא שלף אדום לשחקן שהכשיל את חמד, פרננדו טשיירה ויטייאנס.

גם באתר "סור" (דרום) המכסה את אנדלוסיה ובתוכה גם את מלאגה, החמיאו: "הניידות המצוינת של חמד הייתה יותר מדי עבור הבלמים של מלאגה ואפשרה לחברים שלו לקבוצה להגיע לשטחים המסוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully