וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה עוקבת אחר גבאי ושריקי. בוקרה יחתום?

4.1.2015 / 8:42

המגן שיבקש לעזוב את מכבי חיפה, החלוץ שבלט בעונת העלייה צפוי לעזוב את מכבי נתניה. גם הקשר האחורי היהודי מאייאקס עשוי להצטרף בינואר. אזורוב קיבל הצעה מקזחסטן

one

אחרי צמד הפסדים, במכבי פתח תקוה קיוו להשיג אתמול (שבת) ניצחון על הפועל רעננה, כזה שיקרב אותם בחזרה אל הצמרת, אולם התיקו 0:0 הוכיח שהקבוצה של רן בן שמעון צריכה לעבוד קשה כדי להיות בסוף הסיבוב בפלייאוף העליון. המאמן מבין את המצב ועדיין לוחץ על החתמת שחקנים חדשים, כאשר כפי שפרסמנו אתמול, הוא שוקל לצרף את הקשר היהודי-צרפתי מקבוצת המילואים של אייאקס, אילן בוקרה (21), שאף רשם הופעה אחת במדי הקבוצה הבכירה של האימפריה ההולנדית. השחקן, שהתפתח במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן, נחת בישראל בסוף השבוע וייבחן בקבוצה במהלך השבוע הקרוב, עד שתתקבל החלטה סופית לגביו. "מדובר בשחקן ששיחק במועדונים גדולים ובבחור נהדר. אם הוא ישתלב כאן, נחתים אותו", אמרו במועדון.

בן שמעון רוצה מאוד גם את מוחמד כליבאת, אבל מרקו בלבול מתכוון לתת לשחקן אותו אימן בסכנין הזדמנות במכבי חיפה כעת. לעומתו, אלעד גבאי יבקש לעזוב את חיפה במהלך השבוע ואם פתח תקוה תמצא תקציב, היא תנסה לסכם עמו. שחקן נוסף שמועמד להגיע הוא קשר הפועל חיפה, אלמוג אוחיון, אחריו עוקבים במועדון חודשים ארוכים. החלוץ קוסטדין אזורוב קיבל הצעה להצטרף לקבוצה בכירה בקזחסטן, אבל כרגע קיימים פערים בין הצדדים, כאשר גם בני סכנין מעוניינת בו. איבן הרצג היה מבוקש על ידי קבוצות בליגה הלאומית, אבל גם במקרה שלו פערים כספיים מונעים את החתמתו באחת מהן.

שחקן נוסף אחריו עוקבים במלאבס הוא חלוץ מכבי נתניה, עידן שריקי. השחקן צפוי לעזוב את מכבי נתניה עוד השבוע. שריקי כבר שיחק בפתח תקוה לפני שתי עונות בדיוק. באותה עונה, 2012/13, הוא הגיע ממכבי נתניה, וכבש עשרה שערי ליגה בחצי עונה שעזרו לקבוצה להעפיל לליגת העל.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך למלאבס? גבאי/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה מצאו את נקודת האור אחרי התיקו אתמול: משחק ההגנה. בסוף השבוע העיר בן שמעון לשחקניו על ספיגת השערים בפתיחת המחצית השנייה. אמש הקבוצה לא ספגה וזו הסיבה בגללה המאמן רוצה לחזק דווקא את ההתקפה. "עם חלוץ איכותי, יכול להיות שהיינו מסיימים את המשחק אחרת. הגענו למספר מצבים, אבל הקבוצה עדיין סובלת מכך שאין לנו רגל מסיימת", אמר אחד השחקנים. עוז פרץ הצעיר ימשיך להשתלב בקבוצה, בעוד שרועי דיין ישוב לשחק לאחר הפציעה. עידן שמש סיכם בעירוני קרית גת, אבל לא ישוחרר עד שלא יחתום שחקן במקומו.

"למרות שלא לקחנו שלוש נקודות, אני מרוצה שלא ספגתי ומקווה להמשיך לעשות את זה גם בעתיד", אמר איתמר ניצן, "לא פשוט לדעת שלא תמיד אתה השוער הראשון, אבל אני עובד חזק באימונים. הכי חשוב זו ההמשכיות ואני מתכוון לעבוד קשה כדי לשמור על היכולת". במחזור הקרוב ניצן יפגוש את עירוני קרית שמונה, במדיה שיחק לפני שנתיים: "יש לנו משחקים קשים במחזורים הקרובים ונעשה הכל כדי לחזור הביתה עם נקודות", סיכם השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully