וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:0 מאכזב בין עירוני קרית גת ובני יהודה

יכולת חלשה מאוד נרשמה בקרב הצמרת בין המוליכה ומי שהיתה סגניתה, ואיבדה את המקום השני לכפ"ס (0:2 על עפולה). שלושער של אקסברד סידר לאחי נצרת 1:3 על ראשל"צ, נצרת עילית-הרצליה 2:1

עירוני קרית גת מול בני יהודה. דייב בוימוביץ'
ההר הוליד עכבר. בני יהודה מול קרית גת/דייב בוימוביץ'

המחזור ה-18 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד משחק הצמרת בין המוליכה בני יהודה וסגניתה עירוני קרית גת, אולם השתיים אכזבו וסיימו ב-0:0 חלש. מי שניצלה זאת היא הפועל כפר סבא, שניצחה בביתה 0:2 את עירוני טבריה והשתלטה על המקום השני. עידו אקסברד כיכב עם שלושער ב-1:3 של מכבי אחי נצרת על הפועל ראשון לציון, בעוד מכבי הרצליה ניצחה את הפועל נצרת עילית 1:2.

שחקן עירוני קרית גת טל איילה מול בני יהודה. דייב בוימוביץ'
מהבולטים בשורות קרית גת. טל איילה מול המוליכה/דייב בוימוביץ'

עירוני קרית גת - בני יהודה 0:0

קיווינו למשחק צמרת גדול, אולי אפילו משחק עונה בסיומו תתקבל הצהרה חד משמעית לגבי המשך העונה, אך לא קיבלנו דבר. המוליכה וסגניתה סיפקו משחק משעמם מאוד, נטול הזדמנויות של ממש משני הצדדים, והמון הסתגרות בהגנה. בסופו של דבר שתיהן רושמות משחק ליגה רביעי רצוף ללא ניצחון, ולנו לא נותר אלא לשאול: ככה נראות שתיים מהפייבוריטיות הגדולות להעפלה לליגת העל? בינתיים, המארחת איבדה את המקום השני להפועל כפר סבא.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 2:1

המארחת סופרת משחק ליגה חמישי רצוף ללא ניצחון, בעוד זו של פרדי דוד מתאוששת ומנצחת לראשונה אחרי שלושה משחקים ללא שלוש נקודות. אוראל אדרי העלה את האורחת ליתרון על סף הירידה לחדרי ההלבשה, אלירן חודדה השווה מהנקודה הלבנה (49), אך המילה האחרונה היתה שייכת לאדריאן פרננדס, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85.

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 3:1

ראשון לציון היתה קרובה מאוד לניצחון גדול מול הרצליה במחזור החולף והוליכה כבר 1:3 על הקבוצה של פרדי דויד, אבל צמד מאוחר של ניצן דמארי מנע ממנה שלוש נקודות, וגם הערב היא ספגה שלישייה ויצאה מאוכזבת. אם זה לא מספיק, הרי שבמהלך המשחק איבדה את שוערה, יוסי שקל, שנפצע. עידו אקסברד העלה את הקבוצה של ניסן יחזקאל ליתרון מהיר (6), אור גירו השווה שבע דקות לאחר מכן, אך אקסברד השלים צמד בדקה ה-48, השלים שלושער גדול בתוספת הזמן וקירב את אחי נצרת לחלק העליון של הטבלה. בפינת הפיקנטריה, נציין שזו הפעם השנייה בקריירה של אקסברד שהוא כובש שלושער מול ראשון לציון בחוץ.

הפועל כפר סבא - עירוני טבריה 0:2

גם ללא ברנקו מיכאילוביץ' ששוחרר וריף מסיקה ואלירן סיימון הפצועים, הצליחה המארחת לנצל את חלוקת הנקודות במשחק המרכזי והשתלטה על המקום השני. רז כהן (35) ועומר פדידה (82) כבשו, ואלדד שביט ממשיך לחפש אחר ניצחון בכורה בתפקידו החדש. בשל ההפסד, עלולה טבריה לרדת אל מתחת הקו האדום בסיום המחזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully