וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: מרקו רויס עשה עוד צעד לעבר ריאל מדריד

דחיית הערעור של ברצלונה, שלא תוכל לרכוש שחקנים עד 2016, קירב את כוכב דורטמונד למדריד, שמחזיקים בסיכום מוקדם עם הגרמנים: "במשרדי הבלאנקוס חגגו ניצחון". באיירן מינכן אורבת

בספרד מדווחים: מרקו רויס התקרב בעוד צעד לריאל מדריד. ב"מארקה" נכתב שהכוכב הגרמני של דורטמונד מעדיף לעזוב את קבוצתו המסובכת בתחתית הבונדסליגה, ובעבר שתי הבכירות הספרדיות - ריאל מדריד וברצלונה - כבר הביעו בו עניין, ורק אתמול דווח על התקרבות בינו לבין אתלטיקו מדריד, אבל לאור ההחלטה של CAS להשאיר את העונש של ברצלונה בעינו, מה שמונע מהקטלאנים לצרף שחקני רכש בשנה הקרובה - רויס ככל הנראה יבחר בבלאנקוס.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. AP
"ניצחון חלקי". מרקו רויס/AP

"במשרדים של ריאל חגגו ניצחון חלקי", נכתב ב"מארקה" על התגובות במדריד על העונש של ברצלונה, אחרי שהיריבה העיקרית על רויס נמחקה. אומנם לריאל עדיין תהיה תחרות על הכדורגלן - שבעונה הבאה ככל הנראה לא ישחק באירופה עם דורטמונד, אולי אפילו לא בליגה הראשונה - מכיוון שצ'לסי, יונייטד, סיטי, פ.ס.ז' ובאיירן תמיד אורבות לכל שחקן בכיר, אבל לזכות ריאל עומדת העובדה שבין נשיא הקבוצה פלורנטינו פרס לבין דורטמונד יש סיכום בעל פה שלריאל תהיה זכות להשוות כל הצעה על השחקן.

השחקן חתום על חוזה בדורטמונד עד 2017, אבל בחוזהו יש סעיף שחרור של 25 מיליון יורו, כך חשף בעבר קרל היינץ רומניגה, שקבוצתו באיירן כבר הביעה עניין בשחקן. עם זאת, בגרמניה העריכו שבדורטמונד יעדיפו לא לשחרר את השחקן ליריבה השנואה באיירן.

ערעור ברצלונה נדחה: לא תוכל לרכוש שחקנים עד ינואר 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully