וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ריאל מדריד: "מוריניו צריך לעזוב אותנו בשקט, מקווה שנפגוש אותו בגמר"

ב-'מארקה' ציטטו בכיר בבלאנקוס שהגיב לעקיצה של מאמנו לשעבר. בינתיים המיוחד מתלונן על השיפוט אחרי התיקו נגד סאות'המפטון: "זה לא פנדל קטן, זה כמו הביג בן. יש קמפיין נגדנו". וגם: כל המספרים

one
שחקן צ'לסי אדן הזאר (מרכז) חוגג שער נגד סאות'המפטון. AP
תיקו, אבל עדיין במקום הראשון. אדן הזאר/AP

שנת 2014 בפרמיירליג נחתמה אתמול (ראשון) עם סטטוס-קוו בצמרת, כאשר כל שלוש הראשונות הסתפקו בנקודה וכך צ'לסי סיימה את השנה הקלנדרית במקום הראשון. המוליכה הסתפקה ב-1:1 מול סאות'המפטון הרביעית, השנייה מנצ'סטר סיטי פספסה הזדמנות לצמק את הפער לנקודה כשנעצרה על ידי ברנלי עם 2:2 ואילו מנצ'סטר יונייטד השלישית חזרה עם 0:0 ממפגש החוץ עם טוטנהאם.

צ'לסי איבדה נקודות, אבל מנצ'סטר סיטי שמטה יתרון 0:2 ולא התקרבה

סטבן יובטיץ' שחקן מנצ'סטר סיטי מאוכזב (משמאל). GettyImages
סיטי לא רגילה לשמוט יתרון של שני שערים. סטבן יובטיץ' עם פרנק למפארד/GettyImages

המספרים

* צ'לסי סיימה את השנה במקום הראשון בליגה. זו הפעם הרביעית שהיא עושה זאת, כשבכל שלוש הפעמים הקודמות גם זכתה בסופו של דבר באליפות.

* ססק פברגאס בישל 13 שערים עד כה בפרמיירליג - יותר מכל שחקן אחר העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה.

* פברגאס מדורג שני בין המבשלים בליגות הבכירות ב-2014, עם 17 אסיסטים לעומת 18 של אנחל די מריה.

* סאות'המפטון סגרה את השנה בין ארבע הראשונות בליגה, לראשונה מאז 1989/90.

* מנצ'סטר סיטי נעצרה אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים, וזו הפעם הראשונה בה היא לא ניצחה עולה חדשה בבית מאז ה-3:3 מול אותה ברנלי בנובמבר 2009.

* סיטי לא הצליחה לנצח משחק ליגה בו הוליכה בשני שערים, לראשונה מאז ה-2:2 מול פולהאם בספטמבר 2011.

* היא גם ניצחה את כל 54 משחקי הליגה האחרונים בהם הוליכה בבית בשני שערים או יותר. עד שהגיעה ברנלי.

* לראשונה בקריירה שלו, דויד סילבה כבש בשלושה משחקים רצופים.

* לראשונה מאז 1974, טוטנהאם עברה חמישה מפגשים מול מנצ'סטר יונייטד ללא הפסד.

* למרות זאת, זו השנה ה-14 ברציפות שטוטנהאם לא מצליחה לנצח את מנצ'סטר יונייטד בבית.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
הרבה תלונות. ז'וזה מוריניו/GettyImages

התגובות

צ'לסי אומנם שמרה על הפער בפסגה בזכות המעידה של מנצ'סטר סיטי, אבל הכחולים התאכזבו מהתיקו 1:1 מול סאות'המפטון, במיוחד לאור העובדה שססק פברגאס הוכשל ברחבה, והשופט החליט להעניק לו צהוב על התחזות במקום בעיטת עונשין מ-11 מטר, על אף שהצילומים הראו שככל הנראה הייתה עבירה. ז'וזה מוריניו אמר ש"במדינות אחרות דבר כזה הולך לכותרות בעמוד הראשי, כי זה פשוט סקנדל". גם פברגאס אמר ש"ללא ספק היה מגע. לשופט לא היה יום טוב, ואני לא חושב שהוא יישן טוב הלילה. היה לו משחק נוראי".

"זה לא פנדל קטן", המשיך מוריניו, "זה פנדל כמו הביג בן". מוריניו טוען שיש קמפיין נגד צ'לסי על התחזויות של שחקניה: "ברור, זה קמפיין. שחקנים, פרשנים, מאמנים מקבוצות אחרות, הם מגיבים בצורה מיוחדת כשזה קורה לצ'לסי. הם שמים הרבה לחץ על השופטים. לא נותר לנו אלא לעשות את המקסימום שלנו, וזה לשחק הכי חזק שאפשר, וזה מה שאנחנו עושים, נלחמים הכי חזק, ולהילחם נגד ההחלטות נגדנו".

במקביל לחזית מול השופטים באנגליה, למוריניו יש גם קרב מתחמם והולך מול האקסית. אחרי שהשבוע הכריז שהוא אוהב את שחקניו בצ'לסי והוסיף: "זה היה חסר לי", ברמז עבה לתקופתו בריאל מדריד, הגיעה תגובה ראשונה מהבלאנקוס. "מארקה" המדרידאי ציטט שחקן שהוגדר כבכיר בקבוצה שאמר שמוריניו מקנא בהצלחה של ריאל מאז עזיבתו, והוסיף: "אני מקווה שנוכל לפגוש את מוריניו בליגת האלופות, בתקווה שזה אפילו יהיה בגמר. זה יהיה הרגע לדבר. הוא צריך פשוט לעזוב אותנו בשקט, הכול שייך לעבר והתקדמנו והצלחנו מאז".

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. GettyImages
הבטחה לשנה החדשה. לואי ואן חאל/GettyImages

הדהירה של מנצ'סטר יונייטד אמנם נעצרה עם 0:0 במגרשה של טוטנהאם, אבל מאמנה לואי ואן חאל משוכנע: "אנחנו משתפרים מדי שבוע, ברור שנהיה טובים יותר ב-2015, אז שימו לב. בעונה הבאה זו תהיה 'קבוצת ואן חאל' אמיתית".

על המשחק אמר: "היינו נהדרים במחצית הראשונה, אבל כשאתה לא מצליח לנצח את המשחקים בהם הקבוצה שלך טובה יותר, קשה מאוד לזכות באליפות בסיום העונה. כשאתה לא מתגמל את עצמך, בסופו של דבר היריבה מנצחת. הפסדנו שתי נקודות. הפעם, במחצית השנייה כבר לא היה כדורגל. זה היה מאבק על החיים. טוטנהאם יכלה לכבוש במחצית השנייה, צריך גם מעט מזל".

ואן חאל גם תקף שוב את הלו"ז הצפוף של חג המולד האנגלי, ורמז שבגללו קבוצתו נראתה עייפה במחצית השנייה. "כבר אמרתי לפני חודש מה אני חושב על זה", אמר על צפיפות המשחקים בחג, "כבר הוכח מדעית, הגוף לא יכול להתאושש אחרי 48 שעות. כשההתאחדות מאפשרת למשחקים להתקיים בצורה כזו צפופה, רואים מה קורה. המחצית השנייה הייתה שונה לא רק למנצ'סטר יונייטד, אלא גם לטוטנהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully