וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש דקות אחרי ההפסד הוחלט: אלכסנדר סטנוייביץ' הולך

28.12.2014 / 15:10

המאמן הסרבי התייאש כבר באצטדיון, אך הפור נפל בעקבות שיחה לילית עם יעקב שחר והבוקר הגיעה הפרידה במשרדו של הבעלים. ההודאה בטעויות ("הייתה בעיה בבחירת הזרים, מהרגע הראשון זה לא עלה יפה") ורצף האירועים. הזעזוע במכבי חיפה - מאחורי הקלעים

one

ההחלטה להיפרד מאלכסנדר סטנוייביץ', דווקא בעיתוי הזה, לא הפתיעה איש במכבי חיפה. המאמן, שקיבל גיבוי מלא מהנשיא יעקב שחר, איבד אותו לאחר ההפסד 3:1 אתמול (שבת) לבית"ר ירושלים. שחר, סיפרו גורמים במכבי חיפה, שמר אתמול בפעם הראשונה על שתיקה. וזה, הם אומרים, היה הסימן הגדול ביותר לכך שהוא מאס בדרכו של המאמן. אלא שבאופן מפתיע משהו, הצעד הראשון היה של המאמן עצמו, ולא של הנשיא.

מתברר כי סטנוייביץ' העביר אתמול, כבר שלוש דקות לאחר המשחק, מסר ברור לשחר כי הוא מעוניין ללכת. את הפגישה הראשונה הוא יזם עם דובר המועדון דודו בזק בחדר ההלבשה, והשניים החליטו להוציא הודעה מסודרת לתקשורת רק לאחר שיחה ופגישה עם הנשיא, שבה יובהר סופית כי הוא עוזב את הקבוצה.

זעזוע בירוק: אלכסנדר סטנוייביץ' התפטר מאימון מכבי חיפה

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
התייאש דקות לאחר ההפסד. אלכסנדר סטנוייביץ'/קובי אליהו
"הוא מאוד רצה להצליח כאן, ניסה להתאים את עצמו לתרבות, לגישה, אבל מהרגע הראשון זה לא עלה יפה", אמר היום מקורב למאמן"

והפגישה לא איחרה לבוא. אתמול בשעות הלילה המאוחרות נערכה שיחה בין סטנוייביץ' לשחר, ולאחריה נפל הפור. כאמור, המאמן הוא זה שהציע להתפטר, כך ששחר לא היה צריך לרמוז בשיחה דבר על תחושותיו בנוגע לקבוצה. חשוב להדגיש, למרות ששחר המתין לרגע הזה, הוא לא חשב לרגע אחד לפטר אותו, אלא שהוא קיבל החלטה חשובה לא פחות – להפסיק לגבות אותו במקרה שיציע להתפטר. וזה מה שקרה. שחר קיבל מיידית את ההתפטרות, והציע לו אמש להגיע כבר בבוקר, למשרדו בתל אביב. היום, בשעה תשע בבוקר, סטנוייביץ' התייצב במשרדים ברחוב המסגר והודיע: אני שם את המפתחות.

השיחה הזאת, מעריכים בחיפה, נערכה לאחר שסטנוייביץ' התייעץ עם מכריו בסרביה – סוכן השחקנים פאלי רמדאני שהביא אותו לישראל וכן עם חברו הטוב, עוזר המאמן גוראן פנדרוביץ' שיעזוב איתו. "הוא מאוד רצה להצליח כאן, ניסה להתאים את עצמו לתרבות, לגישה, אבל מהרגע הראשון זה לא עלה יפה", אמר היום מקורב למאמן. "התוצאות לא הגיעו והייתה בעיה בבחירת הזרים. בפועל, יכול להיות שהוא היה צריך להתעקש על שחקנים בכירים יותר. הקבוצה הנוכחית לא בנויה לאליפות. אבל זאת היסטוריה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. קובי אליהו
החליט להפסיק לגבות. יעקב שחר/קובי אליהו

לאחר הפגישה עם שחר, השניים מיהרו לכפר גלים וביקשו לשמור על העניין בסוד. כפי שפרסמנו הבוקר, גורמים במכבי חיפה סיפרו כי "המאמן איבד לא מעט נקודות אצל שחר", ובהתאם לכך גם לא הופתעו מההודעה הרשמית שהוציאה חיפה בעניין. סטנוייביץ' התייצב בפני השחקנים וסיפר להם על ההחלטה רגע לפני שהאימון החל. מיד לאחר ההודעה של סטנוייביץ' ביקש בניון, ששכנע את המאמן להישאר בקבוצה לאחר ההפסד באשדוד, את רשות הדיבור והודה לו. משם, המאמן עשה דרכו לביתו, ושחר – למשרדי מכבי חיפה לפגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully