וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: היינס מתנדנד, איטוואן מור מועמד להצטרף

28.12.2014 / 9:10

הצוות המקצועי ממשיך להביע חוסר שביעות רצון מהגארד, ועוקב בדריכות אחר רכז הבולס, שמחזיק בחוזה לשנתיים עם אופציית יציאה. היינס: "לא קורא או שומע ביקורות". דאגה ממכת הפציעות אחרי שגם סמית' הושבת

מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא משכנע את גודס. היינס/קובי אליהו

מכבי תל אביב נושמת לרווחה לאחר ה-71:73 הדרמטי על הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע, אחרי מותחן גדול. הצהובים הובילו בבטחה בפער דו ספרתי במשך רוב שלבי המשחק, אך אפשרו ליריבה העירונית לבצע קאמבק ברבע האחרון. למזלה, שלשה מכרעת של דוראנד סקוט הלכה החוצה, והצהובים נותרו עם הכרטיס לחצי הגמר.

גיא גודס העיר לשחקנים בסיום ("אתם חייבים להיות מרוכזים ולשפר את קבלת הההחלטות"), אך גם ג'רמי פארגו הלין על כך בפני כל חבריו לקבוצה.

בקבוצה מביעים דאגה ממצבת השחקנים הפצועים בקבוצה: אלכס טיוס ממשיך להתלונן על כאבים בקרסול, דווין סמית' סובב במהלך המשחק אמש את באותו מקום, סופו סובל ממתיחה במפשעה וגם בריאן רנדל לא כשיר לחלוטין.

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העיר לשחקנים בסיום. פארגו/ברני ארדוב

מרקיז היינס אמר על המשחק: "כל משחק דרבי הוא ככה. הפועל היא קבוצה תחרותיות שנלחמת ושורטת, שיחקנו טוב אבל הם חזרו למשחק וצמצמו את ההפרש. אנחנו כבר מכירים את אובאנון וגייטס, אז ידענו למה לצפות. ניסינו לעצור אותם. משחק דרבי הוא מאוד תחרותי, בטח כשמדובר על משחק אחד. אנחנו בתהליך, צריך לזכור שאנחנו יחד ארבעה חודשים, לא שנים, זה לוקח זמן".

על משחק היורוליג מול פנאתינייקוס הוסיף היינס: "ככל שהעונה מתקדמת אנחנו מנסים להשתפר ומנסים להגיע לכל משחק. אני מכיר קצת את ג'ו אלכסנדר, השתתפתי איתו באחד המחנות, הוא שחקן טוב ואתלטי, יודע לעשות מה שצריך ויכול לתרום לנו. זה לא שחסרה לנו חתיכה לסגל שתעבוד כקסם, זה עניין של להיות ביחד ולהמשיך להסתגל אחד לשני. העזיבה של אלכס מאריץ'? זה הכדורסל והמקצוע, אתה צריך להיות מקצועי ולעבוד טוב".

עוד באותו נושא

רבע גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב גברה 71:73 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
איטוואן מור, שיקגו בולס. GettyImages
הצהובים עוקבים בדריכות. מור/GettyImages

ג'ו אלכסנדר, שחם בקבוצה ינחת היום ויטוס עם הצהובים לקראת המשחק מול פנאתינייקוס ביום שלישי. עם זאת,המאמן גודס הדגיש אמש כי השינויים בקבוצה לא הסתיימו:" יש לנו תקציב מסוים והבאנו את ג'ו כעת כדי שנוכל להביא גארד בין הסיבוב הראשון לשני לטופ 16, אם אחד השחקנים שאנחנו עוקבים אחריו ישוחרר, אז אולי יגיע עוד גארד. כרגע כולם ממשיכים", אמר גודס.

אחד השחקנים המועמדים הוא הגארד של שיקגו, אית'וואן מור, לו חוזה לשתי עונות בשיקגו בולס, עם אופציית יציאה בשביעי בינואר. מור סומן על ידי הקבוצה כבר לפני שנתיים ונמצא זו תקופה ארוכה במעקב על ידי ראשי הצהובים. מאחורי הקלעים, הצוות המקצועי ממשיך להביע חוסר שביעות רצון ממרקיז היינס עצמו התייחס למעמדו בקבוצה: "הביקורות עליי? אני לא קורא או שומע עליהן, באופן אישי אני מרגיש טוב ומגיע לעשות את העבודה שלי בכל יום" .

צפו בביצועיו של איטוואן מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully