וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לעטר, פערים בין הצדדים

28.12.2014 / 7:55

האדומים מוכנים לשלם לחלוץ ריימס כ-300 אלף דולר, עטר דורש כ-400 אלף יורו. כעס בקבוצה על הרחקת אוגו. ברדה: "כל פעם לפני משחק נגדם אנחנו חבולים". גורדנה ביקש להישפט בבית הדין של ההתאחדות על הרחקתו מול בית"ר

one

בהפועל באר שבע לוחצים על החתמת חלוץ ישראלי, ובסוף השבוע חלה התפתחות ראשונה בנוגע להעברת שגריר נוסף לישראל. באר שבע הגישה לראשונה הצעה לאלירן עטר, המוערכת בכ-300 אלף דולר לעונה, בחוזה ארוך. עטר עצמו, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מרוויח 465 אלף יורו ודורש 400 אלף דולר לפחות. גורם במועדון אישר אתמול כי "הייתה פניה לעטר, קיימים פערים".

יחד עם זאת, במהלך השבוע עטר עשוי לעזוב רשמית את ריימס, מה שיקדם את העברתו לבירת הנגב. "זה החלוץ המוביל ברשימות, אם לא נצליח להביא אותו נפנה לאפיקים אחרים", אמרו במועדון. לאלישע לוי יש עוד אופציות על השולחן. כזכור, השמות הנוספים ברשימה הם דודו ביטון, טוטו תמוז ואיתי שכטר, כשרק לגבי השניים הראשונים נעשו גישושים. לוי רוצה גם בלם מחליף, כשרק שמו של אדי גוטליב עלה, אולם מחירו (כ-1.1 מיליון שקל, על פי הערכות, כדמי השבחה) מונע בינתיים עסקה.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
פערים גדולים. עטר/GettyImages

במועדון ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני, אבל גם כאב ראש גדול לאלישע לוי: ג'ון אוגו הורחק אתמול (שבת) ב-1:2 על הפועל פתח תקוה ולא ישחק, רועי גורדנה ספג אדום שני בשבוע שעבר וגם הוא מורחק, ואם זה לא מספיק גם מאור מליקסון עדיין בספק למשחק ודובב גבאי עדיין פצוע וייעדר. "כל פעם שאנחנו פוגשים את מכבי תל אביב, יש לפחות שלושה או ארבעה פצועים או מורחקים. אבל נסתדר עם מה שיש, והעונה יש סגל עמוק ומחליפים מספיק טובים", אמרו במועדון.

גל אראל יקבל את המושכות בקישור האחורי, כשלצדו ישחק אובידיו הובאן. אם מאור מליקסון לא יפתח, סיראז' נאסר ששבר אתמול בצורת של יותר משנה ללא שערים, שוב יפתח בהרכב. אגב ההרחקה של אוגו, במועדון כעסו על השופט רועי ריינשרייבר וטענו לאחר המשחק: "הוא היה פזיז עם ההחלטה. היה עימות פיזי בין שני שחקנים, לא יותר. על דבר כזה לא מרחיקים". אלישע לוי ניגש לריינשרייבר בסיום וטען כי ההרחקה לא הייתה מוצדקת.

"המשחק הזה היה חשוב לנו כדי להוכיח בגרות אחרי מה שקרה בסכנין, וזה נעשה דרך עבודה קשה", אמר אליניב ברדה. "המשחק התנהל לכיוון שלנו והובלנו בצורה בטוחה אבל הם הפתיעו אותנו בשער עם מתפרצת. צריך לתת קרדיט גם להפועל פ"ת כי המיקום שלהם בטבלה מטעה. הם קבוצה שכמעט בכל משחק מבקיעה שערים ויש לה חלק קדמי טוב מאוד. אבל הנקודות נשארות אצלנו וזה הכי חשוב, גם כשזה קורה בשן ועין".

ברדה התייחס לסגל החסר שצפוי מול מכבי תל אביב ואמר: "זה קורה לנו עונה שנייה ברציפות, שאנחנו מגיעים למשחק מול מכבי חבולים. אבל העונה חיזקנו את הסגל, אני בטוח שמי שישחק יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

רועי גורדנה מהפועל באר שבע ביקש להישפט בפני בית הדין בגין פגיעה בשחקן יריב, בגינה הורחק במשחק מול בית"ר ירושלים. הדיון יתקיים ביום רביעי הקרוב, 31 בדצמבר 2014, בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully