וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "יש פה סימפטומים של לחץ, אולי יגיע עוד גארד"

27.12.2014 / 21:46

מאמן מכבי תל אביב אמר אחרי המותחן בדרבי: "היינו צריכים להרוג את המשחק, אבל נתנו להם לחזור", והודה: "רציתי עבירה במהלך האחרון אבל ג'רמי לא שמע אותי". קטש: "שיחקנו באחד משני המגרשים הכי קשים באירופה"

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם פיני גרשון. ברני ארדוב
"לא היינו במיטבנו". גודס עם פיני גרשון/ברני ארדוב

במכבי תל אביב נשמו הערב לרווחה אחרי הניצחון 71:73 על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה. הצהובים כבר הוליכו ב-17 הבדל ברבע השלישי, אבל האדומים חזרו לקראת הסיום, כפו משחק צמוד ולא היו רחוקים מהפתעה.


מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, סיכם: "להפועל יש מאצ'אפ טוב איתנו וכמו שבדרבי הקודם הם שיחקו יוצא מן הכלל והיו אגרסיביים והיה לנו יום שחור, אז כשהובלנו ב-18 הפרש היינו צריכים להרוג את המשחק ולא עשינו את זה. זה לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה, זאת עונה ארוכה. יש פה סימפטומים של לחץ, קבלת החלטות, קבוצה שנייה שמשחקת יותר אגרסיבי, בעיית עבירות וחוק רוסי. באיזשהו שלב של הרבע השלישי כשהוצאתי את טיוס בגלל בעיית עבירות ועייפות אז הייתה לנו נפילה. נתנו להפועל לחזור. לשמחתי הפועל לא קלעו את הזריקה הזאת וניצחנו".

לגבי המהלך האחרון בו שחקניו לא ביצעו עבירה על דוראנד סקוט שהחטיא שלשה אמר גודס: "רצתי לתוך המשחק כי דוראנד קיבל את הכדור ורצינו לעשות עליו עבירה, ג'רמי לא שמע אותי. רציתי את הכדור האחרון, רצינו לעשות עבירה על סקוט או גייטס". על המשחק מול פנאתינייקוס ביום שלישי אמר מאמן הצהובים: "המשחק נגד פאו הולך להיות אחר לגמרי, אין לנו הרבה זמן להתכונן, אנחנו לא רגילים לזה בימים. מחר אימון שחרור, שני טסים, שלישי משחקים. יש לנו כמה שחקנים חבולים, כל אחד והחבלות שלו. סמית' סובב את הקרסול קצת, סופו את המפשעה, מדדה, אלכס טיוס מדדה, אני מדדה. בריאן רנדל מדדה".

על צירופו של ג'ו אלכסנדר שינחת מחר בישראל אמר גודס: "אלכסנדר יהיה רשום באתונה, יש לנו מערכת ואנחנו נצטרך להכניס אותו תוך כדי תנועה לשטף. הוא יכול לשחק עם כל הגבוהים שלנו, נצטרך להכניס אותו לקצב של הקבוצה, הוא נכנס למים הרותחים של הטופ 16 ונראה איך הוא יתאקלם. יש לנו תקציב מסוים והבאנו את ג'ו כעת כדי שנוכל להביא גארד בין הסיבוב הראשון לשני לטופ 16, אם אחד השחקנים שאנחנו עוקבים אחריו ישוחרר, אז אולי יגיע עוד גארד. כרגע כולם ממשיכים".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא תמיד יש הסברים". עודד קטש/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש אמר: "אני מאוד גאה בשחקנים, בדרך שבה שיחקנו באחד משני המגרשים הכי קשים באירופה. לא תמיד יש הסברים, אנחנו לא משחקים לבד על המגרש, לא הכל היה תלוי בנו. חצי ראשון לא מספיק. שיחקנו את הכדורסל שלנו, היה ברור שהם יקפצו עלינו מהרגע הראשון וינסו ללחוץ. לא היינו מספיק סבלניים ומספיק נחושים להישאר בנקודות שאנחנו עושים מספיק טוב. הם הצליחו להוציא אותנו מהמשחק הרגיל שלנו, זה עניין של קצת ניסיון, גם אגרסיביות, לחסום יותר טוב, לחלק את הכדור קצת יותר".

"כשבאים לשחק כאן, צריך לעבור ריצות", המשיך קטש. "והיינו צריכים ריצה אחת טובה, הצלחנו למצוא אותה רק בבור עמוק מדי. אני מאוד גאה בשחקנים שנשארו במשחק. יש לנו הרבה דברים טובים לקחת משני המשחקים האחרונים. הכדור האחרון? עוד שנה-שנתיים דוראנד יוכל להגיע לזריקה יותר טובה, זה עניין של ניסיון. אבל חשוב להסתכל על המשחק בעיניים יותר רחבות, לא הפסדנו את המשחק בדקה האחרונה".

רביב לימונד הוסיף: "היה חסר לנו הגרוש ללירה. לא היינו במיטבנו, לחזור פה בנוקיה מ-17 הפרש זה לא פשוט, אלה הדברים הטובים שאנחנו לוקחים אותנו לליגה כי אנחנו מחוץ לגביע. זה מראה שיש לנו אופי, ובליגה שיש לנו על מה להלחם, ניקח את זה וניישם את זה. הייתי רוצה לזרוק את הכדור האחרון, אבל הגענו לנקודה שרצינו, זה לא משנה אם זה הייתי אני או דוראנד, הוא הלך לנצח את המשחק וזה לא עבד. הייתי רוצה להיות שם, אבל זה לא עשה את ההבדל היום".

עוד באותו נושא

רבע גמר גביע המדינה: מכבי תל אביב גברה 71:73 על הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully