וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע אחרון ענק של לברון ג'יימס הציל את קליבלנד מול אורלנדו

קבוצתו של בלאט מצאה עצמה בפיגור 9 לקראת סיום הרבע השלישי, אלא שה-MVP לשעבר קלע 15 מ-29 הנקודות שלו ברבע המכריע והוליך את הקאבס ל-89:98. אירווינג נעדר, לאב סופסל ברבע האחרון

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
מזל שיש את לברון. בלאט/AP

מאזן: 11:18 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: בבית מול דטרויט (ראשון ב-23:30)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד- ניצחון

מדד הטריו (קיירי אירווינג הפצוע נעדר): לברון ג'יימס 29 נקודות, 5 ריבאונדים, 8 אסיסטים, קווין לאב 22 נקודות ו-7 ריבאונדים

seperator

אחרי ההפסד המאכזב במיאמי בחג המולד, התאוששה קבוצתו של דיוויד בלאט וניצחה הלילה (בין שישי לשבת) 89:98 את אורלנדו. בנוסף לאנדרסון ורז'או שגמר את העונה, חסרה קליבלנד גם את קיירי אירווינג שסובל מפציעה בברך, אך למזלה, יש לה את לברון ג'יימס.

למשך שלושה רבעים אורלנדו היתה לא פחות טובה, וריצת 0:10 לקראת סיום הרבע השלישי העלתה אותה ליתרון 65:74. אלא שאז, קינג ג'יימס נכנס לעניינים. את הרבע המכריע פתחו הקאבס בריצת 5:11, ניצחו אותו 14:27, והכל בזכות לברון: ה-MVP לשעבר קלע 15 מ-29 הנקודות שלו ברבע האחרון, ולמעשה, קלע נקודה יותר מכל אורלנדו ב-12 הדקות המכריעות.

ניקולה ווצ'ביץ' עוד הצליח לצמק ל-92:89, שתי ד קות לבאזר, אך לברון ענה בליי-אפ גורלי, הוסיף שלוש זריקות עונשין, וגמר את הסיפור.

אגב, מי שלא שיחק ברבע האחרון היה דווקא קווין לאב, שהתקשה לשמור על ווצ'ביץ' וסופסל על ידי בלאט, זאת למרות חסרונו של אנדרסון ורז'או והמצוקה של קליבלנד בקו הקדמי. עוד לפני שסופסל הספיק לאב לרשום 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשדיון ווייטרס סייע לצמד הגדולים עם 17 נקודות מהספסל. טריסטן תומפסון צירף ל-9 הנקודות שלו 13 ריבאונדים. את המג'יק, שנמצאים בפורמה רעה, הוליך טוביאס האריס עם 16 נקודות, אוון פורנייה הוסיף 15.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
קלע יותר מאורלנדו ברבע האחרון. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully