וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב כבש צמד וסחט אדום ופנדל נגד לירסה

קלאב ברוז' חגגה מול היריבה החלשה עם 0:6 בחוץ כאשר הישראלי בלט עם השלישי והשישי. טל בן חיים (90 דקות) וצ'רלטון סיימו ב-1:1 מול קרדיף סיטי. גרשון (90 דקות) וסייף (86) ניצחו 2:3

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
לוהט. רפאלוב/GettyImages

בזמן שבאירופה חוגגים את חג המולד, באנגליה ובבלגיה משחקים כרגיל, ומי שניצל את הבמה המרכזית הזו הוא ליאור רפאלוב, שהספיק לכבוש צמד במדי קלאב ברוז' שחגגה 0:6 בחוץ על לירסה האחרונה בטבלה. רפאלוב העלה את מניין שערי הליגה שלו לשישה ב-14 הופעות ליגה במדי קבוצתו הבלגית בדרך לניצחון רביעי ברציפות. קבוצתו נותרת במקום הראשון בטבלה.

השער הראשון במשחק היה עצמי של אריק מאטוקו (דקה עשירית) כאשר רפאלוב היה מעורב במהלך שהוביל לכיבוש. באופן מפתיע, מאטוקו הבקיע שער עצמי נוסף בדקה ה-26. רפאלוב היה חתום על השלישי בדקה ה-31 אחרי שסחט אדום ופנדל והבקיע את המתנה שניתנה לו בקלות.

הקצב המטורף במשחק נמשך כאשר חוסה איסקיירדו רשם את הרביעי בדקה ה-38, אבל למחצית קלאב ברוז' ירדה ביתרון של 0:5 עם שער של טום דה סוטר. רפאלוב התכבד לכבוש את השישי כשבעט מחוץ לרחבה אחרי שקיבל מפרנסיסקו סילבה וחתם מהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-73.

שחקן צ'רלטון, טל בן חיים. GettyImages
הקבוצה שלו היא מלכת התיקו של ליגת המשנה. טל בן חיים/GettyImages

טל בן חיים שיחק היום (שישי) 90 דקות בהרכב צ'רלטון אתלטיק, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול קרדיף סיטי במסגרת המחזור ה-23 בליגת המשנה באנגליה. טום אדיימי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-12, אבל יוהאן ברג גודמונדסון האיסלנדי הפציץ מחוץ לרחבה והשווה עבור צ'רלטון בדקה ה-88. היה זה תיקו מספר 13 של צ'רלטון העונה - מלכת האיקסים של הצ'מפיונשיפ - והיא כעת במקום ה-11 עם 31 נקודות.

* רמי גרשון וקני סייף פתחו יחד בהרכבה של גנט, שניצחה 2:3 בחוץ את קורטרייק במחזור ה-21 בליגה הבלגית. הבלם השלים 90 דקות, בעוד הקשר הוחלף בדקה ה-86 ובמצב של 1:3. גנט עלתה למקום הרביעי ובמאזנה 34 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully