וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי קלקלה את הקאמבק של לברון עם 91:101 על קליבלנד

לברון ג'יימס חזר למיאמי, זייף מקו העונשין וקיבל שיעור מאלף מדוויין וייד ויתר החברים לשעבר, שהובילו את ההיט לניצחון מרשים על הקאבס בחג המולד. דיוויד בלאט נעצר אחרי שלושה ניצחונות

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם דוויין וייד שחקן מיאמי היט. Lynne Sladky, AP
למרות הכול, הרבה אהבה. לברון ג'יימס עם דוויין וייד/AP, Lynne Sladky

מאזן: 11:17 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: אורלנדו (בין שישי לשבת)

עשרת המשחקים האחרונים: הפסד - ניצחון - ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד- ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 30 נקודות, 8 אסיסטים, 4 איבודים, 10 מ-18 מהקו; קיירי אירווינג 25 נקודות, 3 אסיסטים, 2 איבודים; קווין לאב 14 נקודות, 5 ריבאונדים, 0 מ-4 מחוץ לקשת

אייסי הכה את ג'ון וול, הניקס עם רצף הפסדים היסטורי בגארדן

לברון ג'יימס וסטפן קרי מובילים את הבחירות לאולסטאר

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) מול לואל דנג שחקן מיאמי. רויטרס
זייף מהקו. לברון ג'יימס/רויטרס

כאשר לברון ג'יימס חזר לקליבלנד עם מיאמי ב-2010, הוא הפציץ 38 נקודות בניצחון הגדול על קבוצתו הקודמת. הלילה (בין חמישי לשישי) לברון שב למיאמי כשחקנה של קליבנד, אבל הקאמבק הזה היה הרבה פחות מוצלח. דוויין וייד ולואול דנג הובילו את ההיט לניצחון גדול 91:101 והעניקו לאוהדיהם מתנה נחמדה מאוד לחג המולד. דיוויד בלאט קיבל עוד המחשה לבעיות הרבות של קבוצתו בהגנה ורצף שלושת הניצחונות שלו נקטע עם ההפסד ה-11 העונה.

אוהדי מיאמי העניקו קבלת פנים די פושרת לאיש שהוביל אותם לשתי אליפויות וארבעה גמרים רצופים. לברון הנרגש התקשה להיכנס לעניינים בפתיחה וראה את חברו לשעבר דוויין וייד לוקח את ההיט על הגב עם מחצית ראשונה נפלאה (24 נקודות) בה עבר את הממוצע העונתי שלו וחגג על ההגנה המביכה של הקאבס. קיירי אירווינג סייע ללברון להחזיר את קליבלנד לעניינים ואפילו להשיג יתרון ברבע האחרון, אך אז נקלעה הקבוצה של בלאט למשבר התקפי. נקודה אחת בשש דקות אפשרה למיאמי לברוח שוב, בניצוחו של לואול דנג שהצטיין בשני צדי המגרש. הפעם, אף אחד לא יכול היה לגזול ממיאמי את הניצחון.

וייד ניצח את לברון בקרב האישי עם 31 נקודות לעומת 30 של קינג ג'יימס, כשדנג הנפלא סייע לו עם 25 נקודות, 8 כדורים חוזרים ו-8 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס לצד לברון ג'יימס. Mike Ehrmann, GettyImages
הרבה בעיות בהגנה. דיוויד בלאט מאחורי לברון ג'יימס/GettyImages, Mike Ehrmann

רבע 1

מיאמי פתחה היטב ועלתה ל-2:8, בעוד ג'יימס הנרגש איבד שני כדורים וקלע את הנקודות הראשונות שלו מהקו, כדי לצמק ל-17:12. לאחר מכן הוא קצת השתחרר, ציין סל שדה ראשון בקאמבק והקפיץ את טריסטן תומפסון לאלי-אופ, אלא שמנגד היה זה החבר וייד שהגיע ל-12 נקודות אחרי תשע דקות עם דאנק מהדהד על הראש של קווין לאב. 27:30 למיאמי בסיום הרבע.

רבע 2

בלאט ניסה לבצע התאמות בעזרת שחקני הספסל, אבל וייד הנהדר המשיך לעשות ככל העולה על רוחו, עבר את הממוצע העונתי שלו כבר במחצית הראשונה ובעזרת לואול דנג העלה את ההיט ליתרון שיא: 39:56. ג'יימס התעורר עם כמה אסיסטים ושלשה אחת, ויחד עם קיירי אירווינג הלוהט (17 נקודות במחצית) הוריד את קליבלנד להפסקה בפיגור 62:49.

דוויין וייד שחקן מיאמי היט קולע לפני לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. Lynne Sladky, AP
עבר את הממוצע העונתי שלו כבר במחצית הראשונה. דוויין וייד/AP, Lynne Sladky

רבע 3

הפסקת חשמל גרמה לעיכוב בפתיחת המחצית השנייה, אבל זה לא מנע מלברון לחזור חד. כוכבה של קליבלנד החל לכרסם בפער בעזרת קווין לאב ושון מריון, שנהנה מאסיסט של קינג ג'יימס ושלח את מיאמי לפסק זמן ביתרון שבע נקודות בלבד. וייד הקפיץ לאלי-אופ את כריס אנדרסן ומיאמי חזרה להוליך בפער דו ספרתי, ומנגד לאב שלח כדור אבוד לעבר ג'יימס, שניסה לבלום את עצמו וקפץ מעל אוהדי מיאמי. הנחיתה בשורה הרביעית גרמה לפציעה קלה ברגלו ולברון ירד לקבל טיפול. בלעדיו, אירווינג העלה את מאזנו ל-20 נקודות עם סל ועבירה וצימק ל-73:69 בלבד, כשבסיום הרבע 74:77 להיט.

רבע 4

לברון התאושש מהפגיעה הקלה והטביע אחרי 40 שניות ברבע הרביעי כדי העניק לקליבלנד יתרון ראשון מאז סל הפתיחה של המשחק, אבל הוא נתלה על הטבעת ולכן נשרקה נגדו עבירה טכנית. ההגנות העלו אינטנסיביות וקיבלנו שתי חסימות נהדרות של אנדרסן בצד אחד ודיון ווייטרס בצד השני, אך דנג עשה סדר עם דאנק נפלא. קליבלנד נתקעה על נקודה אחת מסכנה בשש דקות, ואנדרסן נצל זאת כדי להגדיל ל-81:90 ולהכריח את בלאט לקחת פסק זמן נוסף בניסיון להציל את המשחק. זה לא עזר ומיאמי סגרה עניין עם 91:101 מרשים מבחינתה. לברון קיווה לקאמבק שונה לגמרי.

אוהד מיאמי. AP
חג מולד שמח. אוהד מיאמי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully