וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: תיקו שלישי ברציפות לבני יהודה, היריבות לא ניצלו זאת

הזהובים סיימו ב-1:1 בלבד עם הפועל רמת גן הלוהטת (אביב חדד כבש לבני יהודה, לירן כהן השווה), אבל קרית גת סיימה רק ב-0:0 מול בית"ר תל אביב רמלה וכפר סבא סיימה ב-1:1 נגד לוד בחוץ

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל רמת גן (ימין) מול בן צעירי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אלמוג בוזגלו מול בן צעירי/ברני ארדוב

המחזור ה-17 בליגה הלאומית שנפתח היום (שישי) נערך בסימן הסטטוס קוו בצמרת. בני יהודה סיימה משחק שלישי ברציפות בתיקו, הפעם ב-1:1 נגד הפועל רמת גן, אבל יריבותיה לצמרת לא השכילו לנצל זאת. עירוני קרית גת פספסה הזדמנות נדירה להתקרב כשסיימה ב-0:0 מאכזב עם בית"ר תל אביב רמלה ומשחק הצמרת בין בני לוד להפועל כפר סבא הסתיים ב-1:1 מאכזב מבחינת השתיים שקיוו להתקדם מקום אחד בטבלה. נועלת הטבלה הכח עמידר רמת גן עם צחי טיאר על הקווים השיגה ניצחון חשוב 0:1 על מכבי יבנה.

אביב חדד שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
במחצית הראשונה הם עוד חגגו. שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

בני יהודה - הפועל רמת גן 1:1

אחרי שתי תוצאות תיקו 1:1 (בנצרת עילית ובכפר סבא), מוליכת הלאומית שוב לא הצליחה לנצח, וכעת המרחק בינה לבין יריבותיה לצמרת ממשיך להצטמצם. למזלה, קרית גת שנושפת בעורפה במקום השני סיימה גם היא בתיקו, והשאירה לה יתרון שלוש נקודות בפסגה, לפחות עד סיום משחקה של הפועל כפר סבא השלישית. מלך שערי הליגה פדרו גלבאן (12 כיבושים) שוב היה אחראי לשער של בני יהודה, אך הפעם הסתפק בבישול מכדור קרן לנגיחה של אביב חדד (44). אבל האורדונים הלוהטים, כשמולו הפועל רמת גן הלוהטת, שניצחו בארבעת המחזורים האחרונים בליגה ונמלטו מהמקום האחרון, לא ויתרו. בדקה ה-58 טל בובליל הורחק באדום ישיר אחרי שנותר אחרון בדרך לשער מול אלמוג בוזגלו, ורמת גן ניצלה זאת תוך דקה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק מרגלי לידור כהן.

בני לוד - הפועל כפר סבא 1:1

אחריהמעידות של בני יהודה ומכבי קרית גת, הקבוצה של פליקס נעים ידעה שניצחון יקפיץ אותה בדיוק למקום שעליו היא מפנטזת, אבל התיקו שהיא השיגה היום מנע ממנה לטפס למקום השני. הדבר רלוונטי גם לגבי לוד שפספסה הזדמנות לטפס למקום השלישי ובכך השאירה את הסטטוס קוו בצמרת. אחרי שהירוקים שרדו דו קרב פנדלים באמצע השבוע בגביע ועברו את טבריה, נראה היה שכפר סבא בדרך הנכונה לעשות את המוטל עליה כאשר רן יצחק המשיך בכושר הנפלא שלו וכבש את שער היתרון בדקה ה-17, התשיעי שלו העונה שמציב אותו במקום השלישי בטבלת מלך השערים. לוד חזרה עם שער בכדור חופשי נהדר של סלים טועמה בדקה ה-55, אבל לוד הצליחה להשיג יותר מכך בדרך לתוצאת תיקו שישית העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
ממשיך ללהוט. רן יצחק/מגד גוזני

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני קרית גת 0:0

המארחת סופרת את הימים לקראת הגעתה של האלופה מכבי תל אביב למשחק הגביע ברמלה, אבל אם על הדרך אפשר להוציא תיקו מיריבה הצמרת, אז זה בהחלט מספק. המדורגת לפני אחרונה ניצחה רק אחד מתוך שבעת משחקיה האחרונים, אך ההסתגרות השתלמה לה. הדרומיים, שאיבדו גובה לאחרונה עם נקודה בלבד בשני המחזורים הקודמים והדחה מביכה מהגביע בידי בני אילת מליגה ב', ממשיכים במומנטום השלילי, ופספסו הזדמנות לעשות צעד גדול בדרך להדבקת הפער מבני יהודה.

הכח עמידר רמת גן - מכבי יבנה 0:1

ניצחון בכורה לצחי טיאר כמאמן נועלת הטבלה. שתי הקבוצות היו שותפות למשחק חלש בווינטר, אבל הכח עמידר רמת גן הייתה טובה יותר וזכתה בניצחון מוצדק. הגנת מכבי יבנה הרבתה לטעות ולא נענשה (רועי זיקרי עם כדור לקורה ועוד החמצה גדולה) עד לדקה ה-80. השוער גיא סאלם הסתבך עם כדרור ברחבה מול זיקרי והמחליף עומרי פרל ניצל את המתנה וכבש בקלות את שער הניצחון. דניאל גרץ האורח הורחק בדקה ה-89.

אלדר פשכצקי שוער הפועל רמת גן (שמאל) מול גיל יצחק שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
גיל יצחק מנסה את מזלו מול אלדר פשכצקי/ברני ארדוב
אמיר עגייב שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
אמיר עגייב ברגע של עצבים/ברני ארדוב
גל צרויה שחקן בני יהודה (שמאל) מול אבי סופר הפועל רמת גן. ברני ארדוב
גל צרויה, משמאל, בפעולה/ברני ארדוב
סתיו פיניש שחקן בני יהודה, יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
מאוכזבים. אבוקסיס בשיחה עם השופטים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully