וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון כהן פרשה: "עניין של הרגשה, יכולתי עוד לשחק"

קפטנית נבחרת ישראל הזילה דמעה במסע"ת בה הודיעה על פרישה: "נבחרת ישראל זה הדבר הכי יקר לי, כל העפלה ליורובאסקט הייתה מרגשת". תנהל את אגף הכדורגל והכדורסל

לירון כהן שחקנית כדורסל. מגד גוזני
התרגשה. לירון כהן/מגד גוזני

קפטנית נבחרת ישראל לירון כהן נפרדה היום (חמישי) מעולם הכדורסל במסיבת עיתונאים מרגשת בכפר המכביה ברמת גן. את מסיבת העיתונאים כיבדו שחקניות רבות וכן מאמנים מהקריירה הענפה של הגארדית, שקיבלה מאיגוד הכדורסל את הגופיה מספר 7, אותה לבשה במדי הנבחרת. כהן, שהזילה במהלך מסיבת העיתונאים דמעות רבות, תשמש ראש אגף הכדורסל והכדורגל במכבי ישראל, ותישאר כפעילה מרכזית בעולם הספורט הישראלי.

"מושגי הזמן בעולם הספורט משתנים", אמרה כהן בהתרגשות, "זה היה עניין של הרגשה, תחושה פנימית. בער בין הרצון להמשיך ולחלום לעבר הדבר הבא. אני מרגישה מצוין ועוד יכולתי לשחק, אבל זה לא היה זה. קשה לי להצביע על הרגע הכי גדול שלי. נבחרת ישראל זה הדבר הכי יקר וחשוב לי, וכל העפלה ליורובאסקט עם הנבחרת הייתה מרגשת ומבורכת. נותרו לי שתי אפשרויות, לדעוך או לפרוש, אני בחרתי לפרוש ועושה את זה עם תמונה חדשה שזה מה שנכון עבורי".

כהן תנהל את אגף הכדורגל והכדורסל במרכז מכבי: "אני מתחילה דרך חדשה. ההזדמנות שניתנה לי חשובה יותר מהתפקיד עצמו, ואני יודעת שזאת פעם ראשונה שנבחרה לתפקיד אישה. אין לי ספק שהולך להיות מעניין".

לירון כהן שחקנית כדורסל. מגד גוזני
יוצאת לדרך חדשה ומאתגרת. כהן/מגד גוזני

כהן בת ה-32 היא מלכת הסלים של נבחרת ישראל עם 1729 נקודות בקריירה וכן בעלת מספר ההופעות הגבוה ביותר בתולדות הנבחרת עם 131 הופעות. היא שיחקה בארבע אליפויות אירופה במדים הכחולים לבנים. הגארדית פרצה לתודעה בשנת 2001 כשהובילה את מכבי רעננה לזכייה בגביע המדינה, והוסיפה עוד שני גביעים במרוץ השנים עם רמלה ורמת השרון. באליפות זכתה רק פעם אחת עם רמלה. כהן שיחקה במשך שמונה עונות באירופה ברמות הגבוהות ביותר ולכן ארון התארים המקומי שלה לא עמוס במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לירון כהן שחקנית כדורסל בטקס הפרישה שלה. מגד גוזני
כן, זה יהיה שונה. לירון כהן/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • לירון כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully