וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 25.12

טורס על סף חזרה מרגשת הביתה, גם פיורנטינה בעקבות כוכבה לשעבר. אספניול רוצה את חלוץ ריאל מדריד, דה ברוין על הכוונת של פ.ס.ז', רוג'רס תומך במיניולה, פוגבה מצהיר על נאמנות ליובנטוס

פרננדו טורס ב-2007 במדי אתלטיקו מדריד. GettyImages
שוב במדי הקולצ'ונרוס? פרננדו טורס/GettyImages

שמועות

* בערוץ הטלוויזיה הרשמי של מילאן הודיעו בערב חג המולד שהמגעים עם אתלטיקו מדריד לגבי טרייד בין פרננדו טורס לאלסיו צ'רצ'י נמצאים בשלב מתקדם. החלוץ הספרדי שמושאל לרוסונרי ממילאן, צפוי לחזור לקבוצת נעוריו אחרי שבע שנים, בעוד שהאיטלקי שנרכש הקיץ על ידי אלופת ספרד מטורינו עשוי לנחות בסן סירו עד לסיום העונה.

* בספרד מדווחים שאספניול פנתה לריאל מדריד בבקשה לקבל בהשאלה את חסה, החלוץ בן ה-21 שחזר לאחרונה מפציעה קשה.

* ברנדן רוג'רס הביע תמיכה בסימון מיניולה, שוערה המסופסל של ליברפול, והצהיר שלמועדון אין כוונה להיפרד ממנו. כשנשאל לגבי הגעתו האפשרית של פטר צ'ך לאנפילד השיב המאמן: "אני לא מתכוון להגיב על אף שחקן שמוזכר כמועמד להגיע".

* באיטליה טוענים שפיורנטינה קרובה להחזיר לשורותיה את אלברטו ג'ילארדינו, החלוץ בן ה-32 שכיכב במדיה בין 2008 ל-2012 ועבר הקיץ לגונז'אגו הסינית.

* פול פוגבה הכריז שאין בכוונתו לעזוב את יובנטוס: "אני חש גאווה לשמוע את הטיפוסי (האולטראס של יובה) שרים 'אסור למכור את פוגבה'".

* על פי ל'אקיפ, קווין דה ברוין הצטרף לרשימת הרכש של פריס סן ז'רמן, ועל מנת לצרף את הקשר הבלגי שפורח בוולפסבורג הצרפתים ייאלצו לשחרר שחקן מהסגל, ככל הנראה אסקיאל לאבצי או אדריאן ראביו.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג (שמאל) מול קווין וימר שחקן קלן. GettyImages
מחוזר בפריס. קווין דה ברוין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully