וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל אשקלון-בית"ר ירושלים, בית"ר ת"א/רמלה-מכבי ת"א

משחק מסקרן במיוחד בדרום בין הקבוצה מליגה א' לקבוצה של מנחם קורצקי. האלופה תנסה לא למעוד מול הקבוצה מהליגה הלאומית, שהדהימה אותה לפני קרוב לשבע שנים. מכבי חיפה מול רמה"ש בחוץ, הפועל תל אביב מול הפועל ראשל"צ. אקסברד מבטיח: "אעיף את נתניה"

עומר בוקסנבוים הגרלת גביע עם טל חן. ברני ארדוב
המשחק המסקרן של סיבוב ח'. טל חן ובוקסנבוים/ברני ארדוב

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה נערכה היום (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל באצטדיון רמת גן. המשחקים ייערכו ב-13-14 בינואר 2015. הבשורה המעניינת אולי מכולן הגיעה מדרום, כשנודע שמוליכת ליגה א' דרום הפועל אשקלון תארח את בית"ר ירושלים מליגת העל במפגש מסקרן במיוחד. יובל נעים, מאמן אשקלון, יפגוש את האקסית שלו.

מכבי תל אביב, שמעדה בעונה שעברה כבר בסיבוב ח' מול מ.ס. אשדוד, תשחק מול בית"ר תל אביב/רמלה שהדהימה אותה לפני קרוב לשבע שנים בגביע. אז ניצחה בית"ר תל אביב 0:1 בשכונת התקווה משער של אדם מזרחי בתוספת הזמן. מכבי חיפה תצא למשחק חוץ מול עירוני רמת השרון, שירדה בעונה שעברה לליגה הלאומית. הפועל תל אביב תשחק בחוץ מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הקבוצה מעיר היין, אגב, הדיחה את האדומים לפני שתי עונות ברבע גמר הגביע כשניצחה אותה 0:1 משער של סופיאן זועבי. מוליכת ליגת העל עירוני קרית שמונה תשחק מול הפועל עכו בחוץ, במשחק על טהרת ליגת העל.

מפגש נוסף עם שתי קבוצות מליגת העל יהיה בין הפועל חיפה למ.ס. אשדוד. מכבי נתניה תצא למשחק חוץ מול אחי נצרת מהלאומית, מפגש שנגמר רע בעונה שעברה עם מקרי אלימות קשים. הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ מול מכבי הרצליה. מכבי פתח תקוה תצא למשחק מול גבעת אולגה מליגה א'. הפועל פתח תקוה תארח את בני לוד.

גביע המדינה 2014. ברני ארדוב
המסע לגביע מתחיל/ברני ארדוב

ההגרלה

מ.ס. שיכון המזרח (ליגה א') - הפועל מגדל עמק (א')
הפועל אשקלון (א') - בית"ר ירושלים
גבעת אולגה (ליגה א') - מכבי פתח תקוה
הפועל מרמורק (א') - הפועל עפולה (לאומית)
בית"ר תל אביב/רמלה (ליגה לאומית) - מכבי תל אביב
עירוני רמת השרון (לאומית) - מכבי חיפה
הפועל ראשון לציון (לאומית) - הפועל תל אביב
מכבי הרצליה (לאומית) - הפועל באר שבע
הפועל עכו - עירוני קרית שמונה
מכבי יבנה (לאומית) - בני סכנין
הפועל רעננה - בני יהודה (לאומית)
מ.כ. חולון (ג') - סקציה מעלות תרשיחא (א')
בני אילת (ב') - הפועל כפר סבא (לאומית)
הפועל פתח תקוה - בני לוד (לאומית)
אחי נצרת (לאומית) - מכבי נתניה
הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"נעקוב אחרי היריבה ונגיע מוכנים". סטנוייביץ'/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' התייחס להגרלה ואמר: "גביע זה משחק אחד, צריך לבוא מוכנים. נלמד היטב את הקבוצה היריבה, נעקוב אחריה ונגיע מוכנים להתמודדות".

בלם הפועל חיפה גל כהן: "זו הגרלה קשה לשתי הקבוצות. שתי הקבוצות ציפו לקבל הגרלה נוחה יותר, אבל בשביל להתקדם בגביע צריך לעבור גם קבוצות מליגת העל. אנחנו מקווים בעזרת הביתיות לעבור את המשוכה הקשה הזו ולהגיע לשלבים כמה שיותר מתקדמים כפי שעשינו בגביע הטוטו".

במ.ס. אשדוד קיבלו את תוצאות ההגרלה בסיפוק. "בגביע כמו בגביע הכל יכול להיות וכל משחק יכול להתפתח אחרת. אנו שמחים לקחת חלק במפעל הצבעוני הזה ונעשה הכל כדי להעפיל לשלבים המאוחרים שלו, גם אם זה אומר לנצח קבוצת ליגת העל במשחק חוץ כבר בסיבוב ח'", אמרו שם.

מאמן בני סכנין אלי כהן: "נכון שקיבלנו קבוצה מהלאומית אבל בטח שלא נזלזל ונגיע למשחק בשיא הרצינות. בסופו של דבר כדי להתקדם בגביע צריך לנצח ולא משנה מי היריבה וזה מה שננסה לעשות".

יובל נעים, מאמנה של הפועל אשקלון, קיבל את ההגרלה שביקש ואמר לקראת המפגש מול הקבוצה אותה אימן: "בית"ר פייבוריטית, אבל זה מה שרצינו ותהיה חגיגה גדולה בעיר".

מאמן הפועל תל אביב אסי דומב על היריבה שנקבעה בהגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה: "ראשון לציון ידועה כקבוצה שקשה לשחק נגדה בטח כשהיא מארחת, הפועל למדה זאת על בשרה לפני שתי עונות כשהם ניצחו אותנו בגביע. נתכונן היטב כפי שאנו רגילים לפני כל משחק ונעשה הכל כדי לשמח את אוהדי הפועל ולעלות לשלב הבא".

ערן לוי, קפטן מכבי נתניה: "בגביע המדינה כל ההגרלות אינן קלות, בטח לשחק מול אחי נצרת בחוץ. מדובר בקבוצה טובה שאנחנו מכירים עוד מהתקופה בה שיחקנו נגדה בעונה שעברה בליגה הלאומית, וכמובן במגרש ביתי. אי אפשר לומר שזו הגרלה קלה, אבל אנחנו יוצאים לנצח".

יורם עינב, מנכ"ל הפועל פתח תקוה: "אנחנו מאוד שמחים שיש לנו יתרון ביתיות בגביע, אבל מבחינת המשחק עצמו בגביע כל הקבוצות שוות. זה מפעל מאוד חשוב עבורנו ואנחנו מקווים שנצליח להתקדם בו כמה שיותר רחוק".

וזו התגובה של עידו אקסברד, אקס מכבי נתניה וכיום באחי נצרת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully