וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע אחרי 78:92 על נס ציונה

האדומים חגגו במשחקם האחרון בהדר יוסף וקבעו דרבי תל אביב לוהט ביד אליהו ברבע הגמר ביום שבת. דוראנד סקוט היה בלתי ניתן לעצירה עם 31 נקודות, נס ציונה לא היוותה יריב ראוי

לארי אובאנון שחקן הפועל תל אביב עם יונתן מור. ברני ארדוב
נפרדו בטעם טוב. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

אחרי חמש שנים, הפועל תל אביב העניקה להדר יוסף פרידה ראויה. האדומים, שהאולם בהדר יוסף שימש עבורם כבית מאז הוקמה מחדש כקבוצת אוהדים, הביסו היום (רביעי) 78:92 את עירוני נס ציונה במשחקם האחרון לפני המעבר לדרייב אין חדש, וחגגו כל הדרך לדרבי תל אביבי לוהט ברבע הגמר. בשבת תעלה הפועל תל אביב לפרקט ביד אליהו, אותו פרקט בו סיפקה הצגה גדולה והביסה את יריבתה המושבעת בליגה, במטרה לשחזר את ההישג ולהדהים שוב את האלופה.

דוראנד סקוט, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ושה ככל העולה על רוחו. דוראנד סקוט/ברני ארדוב

כמו במשחק הליגה בין שתי הקבוצות, הפועל תל אביב שלטה במשחק למן הפתיחה, למרות שחסרה את הקפטן הפצוע מתן נאור. אחרי שתי דקות היא עלתה ל-0:10, בהמשך הרבע הראשון היא כבר פתחה פער של 24 נקודות, ומשם הדרך לניצחון הייתה קלה מאוד. נס ציונה לא הצליחה לסכן את האדומים החל מאותו רגע, כשדוראנג סקוט הנפלא צולף מכל מקום. נס ציונה, שנמצאת בעיצומה של עוד עונה טובה ודווקא הגיעה למשחק אחרי ניצחון יפה על בני הרצליה, נראתה כבויה וקפואה. כעת היא מצפה לשחקן הרכש החדש-ישן מיטשל וואט, שחתם לא מכבר בקבוצה אך לא נכלל בסגל למשחק.

סקוט הוביל את האדומים עם תצוגה אדירה שכללה31 נקודות באחוזים נהדרים (11 מ-13 מהשדה, 5 מ-6 משלוש), יינסי גייטס חבר אליו במחצית השנייה וסיים עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, ורביב לימונד שוב ניווט את המשחק בחכמה עם 12 נקודות ותשעה אסיסטים. קרייג סמית' אמנם סיים עם 23 נקודות, אבל הראה יכולת הגנתית חלשה במיוחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רובי בוסטיין שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
רובי בוסטיין נפצע במהלך המשחק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל תל אביב פתחה את המשחק בקצב רצחני, ועם חמש נקודות של דוראנד סקוט ופעולות יפות של רביב לימונד עלתה ל-0:10 מהיר. נדב זילברשטיין מיהר לקחת פסק זמן, אך גם זה לא עצר את המפולת, כשרביב לימונד ולארי אובאנון קובעים 5:29 (!) שלוש דקות לסיום הרבע. פרסטון נואלס החולה יצא אחרי שמונה דקות והקיא בחדר ההלבשה, אך זה לא הפריע לנס ציונה לצמק ל-33:15 בסיום הרבע הראשון.

החגיגה של הפועל תל אביב ודוראנד סקוט נמשכה גם ברבע השני, בו נס ציונה נראתה שוב קפואה. הפורוורד האמריקאי טס בדרך ל-17 נקודות והפער של האדומים תפח ל-24, 18:42, שבע דקות להפסקה. סקוט קיבל מנוחה, והחל מאותו רגע נס ציונה החלה לנגוס בפער. שלשה של אור סולומון השלימה ריצת 0:7 לאורחים והורידה ל-49:30. הריצה של נס ציונה נמשכה, ועד ההפסקה היא הצליחה למזער נזקים ולרדת בפיגור 16, 50:34.

הרבע השלישי התנהל על מי מנוחות, כשנס ציונה לא מצליחה לבצע קאמבק נוסף והפועל תל אביב שומרת כל הזמן על טווח ביטחון. יינסי גייטס התחמם וחגג על האין-הגנה של קרייג סמית', בדרך ל-46:61, ארבע דקות לתום הרבע. שתי שלשות של דוראנד סקוט, שהגיע ל-27 נקודות כולל חמש מחמש לשלוש, הקפיץ את היתרון ל-21. בסיום הרבע השלישי הפועל תל אביב הוליכה 53:72. הרבע הרביעי היה כל כולו גארבג' טיים, כשדוראנד סקוט מנצל את ההפוגה כדי לחצות את רף ה-30 נקודות. בסיום 78:92 להפועל תל אביב.

רביב לימונד, הפועל תל אביב, מול מאיר טפירו, עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
שוב ניהל את המשחק כמו שצריך. לימונד/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: דוראנד סקוט 31 (6 מ-7 ל-2, 5 מ-6 ל-3), יינסי גייטס 15 ו-10 ריבאונדים, לארי אובאנון 13 ו-6 ריבאונדים, רביב לימונד 12 ו-9 אסיסטים, ווילי וורקמן 8, יונתן שולדבראנד 6, ג'רון מימון 2, יחזקאל סקוורר 2. יונתן מור ורום גפן שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נס ציונה: קרייג סמית' 23 ו-9 ריבאונדים, פרסטון נואלס 21 (1 מ-8 ל-3), ו-6 אסיסטים,לאמיין ווילסון 12 (2 מ-6 ל-3), רובי בוסטיין 8, אור סולומון 5, טל דן 5 (2 מ-10 מהשדה), גיל אמיתי 4, מאיר טפירו (4 איבודים) ויונתן לוי שותפו ולא קלעו.

הפועל תל אביב נפרדת מהדר יוסף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully