וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "לא הייתי ממליץ לזהבי לעבור לאירופה בינואר"

23.12.2014 / 13:30

נבחרת ישראל התכנסה להיום אימונים מרוכז בבית הנבחרות. המאמן: "הקמפיין רחוק מלהסתיים, לא צריך להיסחף. רפאלוב הפך לכוכב בבלגיה, בוזגלו הפך למנהיג בבאר שבע"

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, עם גילי ורמוט. ברני ארדוב
מרוצה מהחיבור של השחקנים. גוטמן וגילי ורמוט/ברני ארדוב

כחלק מההכנות לקראת המשחקים מול ויילס ובלגיה בחודש מרץ, נבחרת ישראל מקיימת היום (שלישי) אימון בבית הנבחרות בשפיים. המאמן אלי גוטמן זימן סגל של 22 שחקנים ליום המרוכז ובין היתר ערך מסיבת עיתונאים.

על חשיבות האימון היום: "ניצלתי את זה שרוב השחקנים הישראלים שמשחקים בחו"ל יצאו לחופשה. אני חייב לציין את הרצון של אחד מהשחקנים להגיע לכאן. אחד מהגורמים להצלחה זה הביחד שלנו, חדר ההלבשה, העובדה שאנחנו קבוצת כדורגל. אנחנו לוקחים את הדבר הזה של להיות ביחד - כבסיס. אני רוצה לשמר את זה. הנושא הטקטי פחות חשוב היום, המפגש עצמו הוא מה שחשוב לי. זו התכנסות על מנת לשמור על החיבור בין השחקנים".

על המשחקים בהמשך: "עדיין מוקדם לנתח, אבל אני כבר עוקב אחרי כל השחקנים של ויילס ובלגיה. הזימונים לאימון היום הושתתו על שלושת המשחקים האחרונים. בכוונה לא עשיתי שינויים, אבל כולם יודעים שעד מרץ הכול פתוח והכול מקצועי".

על המצב הטוב בבית המוקדמות: "הקמפיין לא הסתיים, הוא רחוק מלהסתיים. לא יהיה נכון להיסחף על ידי הרחשים. יש לנו יריבות קשות מאוד וכמו שאנחנו רוצים להגיע לארץ המובטחת, גם הן רוצות. אני סומך על השחקנים שיישארו מרוכזים ובזמן הנכון ינקו את כל הרעשים שיכולים להפריע".

על ליגת העל: "הליגה מאוד תחרתותית וטובה. יש משחקים טובים מאוד ויש משחקים פחות טובים, כמו בכל ליגה. קרית שמונה, מכבי תל אביב ובאר שבע ירוצו עד הסוף ואני לא אתפלא אם השנה מכבי לא תהיה בפור כזה גדול כמו בעונה שעברה. יש לי הרגשה שזה יהיה צמוד ושהכול פתוח".

מאור בוזגלו, ביברס נאתכו, שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מחמאות מהמאמן הלאומי. בוזגלו/ברני ארדוב

על ערן זהבי ומעבר אפשרי שלו לאירופה: "מה שהוא עושה בנבחרת ובמכבי תל אביב - אנחנו צריכים לייחל שימשיך כך. במגוון התפקידים שהוא משחק, בתפוקה, ביכולת, בתוצאות. הוא בחור מאוד בוגר שיודע בדיוק מה טוב לו. אני סומך עליו שהוא יידע לקבל את ההחלטה. אם הוא היה שואל אותי, הייתי ממליץ לא לעבור בינואר. אני טוען שאם אתה מתחיל - אתה מתחיל בקיץ ביחד עם כולם".

על ליאור רפאלוב: "ליאור הפך להיות כוכב בבלגיה וזה לא עניין של מה בכך. אני עוקב אחריו, אני גאה בו. השחקנים מייצגים את מה שאני רוצה שהם ייצגו, את הרצון לשחק".

על מאור בוזגלו: "הוא עושה עונה יוצאת מן הכלל. מעבר לעונה שלו אני מתרשם מההתנהלות שלו, הוא הפך להיות אחד מהמנהיגים של הפועל באר שבע, ביחד עם אליניב ברדה. כשאני בוחר את ה-11, אני בוחר אותם בהתאם לאסטרטגיית משחק ביום נתון, אחרי שאני עושה ליריב אנליזה בכל הפרמרטים. יכול להיות ששחקן אחד יתאים לי למשחק כזה ולא לאחר".

על מינוי איזי שרצקי ליו"ר הוועדה המקצועית: "הלוואי שנבחרת ישראל תעשה באירופה את מה שקרית שמונה במסגרת שלה".

גם ביברס נאתכו התייחס למצב הנבחרת, ואמר על האימון היום ש"אימון כזה תורם הרבה. המפגש הבא רק במרץ וזה המון זמן. עצם זה שאנחנו יחד זה תורם". על המשחקים במרץ: "המשחק מול ויילס יושב, לא עוזב, זה רגע קריטי. אבל יש עוד המון זמן. הפגרה? אחרי תקופה עמוסה אוכל לנוח. מקווה שכולם יגיעו באותו כושר". על ערן זהבי: הוא עושה משהו מדהים, הוא שובר שיאים ואני מקווה שהוא ימשיך ככה ויביא את זה גם לנבחרת".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully