וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה רוצה את אלעד גבאי

23.12.2014 / 14:07

המגן הימני, שכיכב אצל רן בן שמעון בקרית שמונה, קיבל אישור לעזוב את מכבי חיפה, שמנהלת מגעים ראשוניים עם הלוזונים לגבי העברתו. קשר קלוז' מועמד להצטרף, אזורוב מקשה על שחרורו

one

מכבי פתח תקוה רוצה את מגן מכבי חיפה אלעד גבאי. המגן הימני בן ה-29, שלא נמצא בתכניות של אלכסנדר סטנוייביץ' ושותף כמחליף רק בחצי גמר גביע הטוטו, קיבל הבוקר (שלישי) אישור לעזוב את הירוקים ומחזיק במספר הצעות, כשחיפה והלוזונים מנהלים מגעים ראשוניים לגביו. גבאי, שעד לפני שנה השתייך לסגל נבחרת ישראל בעקבות הצטיינותו במדי עירוני קרית שמונה, כבר הביע נכונות לעזוב ובימים הקרובים יוחלט סופית היכן ישחק החל מחודש ינואר. כזכור, המגן כיכב אצל רן בן שמעון בעונת האליפות של עירוני קרית שמונה.

הקשר הספרדי של סגנית מוליכת הליגה הרומנית, קלוז', אייטור מונרוי (26), בדרך למכבי פתח תקוה. הקשר, שנחשב לשחקן הרכב ופתח העונה בכל 15 המשחקים בהם שותף, עזב לאחרונה את המועדון והיה מבוקש בקיץ על ידי הפועל באר שבע. מונרוי, שמוכר כשחקן קשוח ודינמי, הגיע לקלוז' בינואר 2014 תמורת 350 אלף יורו ומאז נחשב לשחקן הרכב בכיר. בצעירותו היה שייך לאתלטיקו מדריד ואף שיחק בקבוצת המילואים שלה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הבלם איבן הרצג יהיה הראשון שישלם את המחיר. קוסטדין אזורוב אמור לעזוב, אבל בינתיים מקשה על שחרורו ודורש לשלם לו את כל החוזה עד תום העונה. עתידם של בן בן יאיר, ניקולאס פלצ'וק ועידן שמש יתברר בקרוב, כשלא מן הנמנע שחלקם יושאל.

אלעד גבאי, מכבי חיפה. ברני ארדוב
הביע נכונות לעזוב. אלעד גבאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully