וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הגיע לי להיות על הספסל בתקופה האחרונה"

23.12.2014 / 12:00

קשר-חלוץ מכבי תל אביב חזר להרכב ואמר: "אני מאוד בטוח במאמן שלנו ובהחלטות שלו. כשאני על הספסל, אני יודע שיש שחקנים טובים על הדשא. בן בסט? הפסטיבל הוא יותר מצד התקשורת"

one

יממה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה, הגיעו חלק משחקני מכבי תל אביב לבקר חולים ופצועים בבית החולים שיבא בתל השומר. השחקנים עברו בין המחלקות וביקרו חולים רבים שזכו לכמה דקות של שמחה לראות את מי שבדרך כלל מופיעים רק על מסך הטלוויזיה שלהם.

טל בן חיים שהצטיין שלשום מול פתח תקוה, כבש צמד וחזר לעצמו אחרי תקופה ממושכת בה היה מחוץ לעניינים, התרגש מאוד מהביקור: "כיף גדול לבוא למקומות כאלה ולשמח אנשים", אמר בן חיים. "זה מספק אותך וממלא אותך מכל הבחינות. ראיתי כאן אדם בן 40 עם פגיעה מוחית והוא זרח ושמח לראות אותנו. הוא ממש התרגש אבל אנחנו התרגשנו יותר ממנו. זה מכניס לפרופורציות בחיים".

מיד אחרי המשחק שלשום אמר בן חיים כי הוא הסכים עם ההחלטה של פאקו אייסטרן לספסל אותו בלא מעט משחקים באחרונה. בן חיים הסביר: "הסכמתי עם הספסול שלי בתקופה האחרונה. אני בטוח מאוד במאמן שלנו. אני יודע שהוא מעריך אותי ומחזיק ממני כשחקן וכבן אדם, אבל אף שחקן לא מעל הקבוצה ואם הוא חשב שאני לא מציג את היכולת שלי מתחילת העונה והחליט לספסל אותי, אני מקבל את זה. היו לנו שיחות והבנתי שהוא צודק. במשחק האחרון כבר נראיתי יותר טוב ועשיתי את הדברים שהוא ביקש ממני גם מבחינה טקטית וגם מבחינה הגנתית. אם הוא מאמן את מכבי תל אביב כנראה שהוא יודע מה הוא עושה".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
חזר בגדול. בן חיים/ברני ארדוב

המרוץ בצמרת נמשך ומכבי תל אביב לא מצליחה לברוח לקרית שמונה והפועל באר שבע. בינתיים היא בסנדוויץ' בין השתיים, אבל בן חיים משוכנע שהזמן יעשה את שלו: "הליגה מאוד ארוכה ואנחנו רק במחזור ה-14. יש לנו עוד הרבה זמן ועוד הרבה דברים יקרו בדרך. קרית שמונה, אנחנו ובאר שבע עוד תאבדנה נקודות. מי שתדע להיות יותר יציבה ותאבד פחות נקודות, היא זו שתזכה באליפות".

שלשום היה זה שוב עדן בן בסט שסיים את המשחק עם מועקה אותה הוא לא יכול להסתיר. בן חיים משוכנע שהרבה מהסיפור סביב החלוץ הוא תולדה של חיפוש מצד התקשורת אחר סנסציות: "כל השאלות ששאלו אותי על עדן עניתי אותן תשובות. עדן לא צריך להוכיח איזה שחקן הוא. הוא לקח את הנבחרת על הגב במשך קמפיין שלם. הוא נמצא בקבוצה עם שחקני התקפה מצוינים וכשאני יושב על הספסל, אני יודע שיש שחקנים טובים שמשחקים על הדשא. עדן בתקופה פחות טובה מבחינתו אבל זה יכול להשתנות בן לילה. דור מיכה היום הוא מהטובים בקבוצה אבל הייתה לו תקופה בה הוא לא פתח. כל הפסטיבל סביב עדן בן בסט הוא יותר מצד התקשורת ופחות מצד עדן, שבא ומתאמן קשה בכל אימון".

עוד אמר בן חיים באותו עניין: "גם אני הגעתי למכבי ואף אחד לא חיכה לי עם חולצת ההרכב. במשחקים הראשונים לא פתחתי וישבתי על הספסל גם כשכבשתי כמחליף. בעונה שעברה הייתה כאן רוטציה והיה עוד מפעל. צריך לקחת את האכזבה למקומות טובים כי מי ששוקע בה לא באמת מסייע לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully