וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "ניצחנו בזכות האופי, על המגרש וגם ביציעים"

22.12.2014 / 22:57

גיבור ה-0:3 של באר שבע על בית"ר ירושלים בטדי התלהב מהניצחון הגדול, והוסיף: "קשה לנצח ככה בעשרה שחקנים". אלישע לוי: "האופי שיחק תפקיד משמעותי, חשוב מאוד שניצחנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע ממש, ממש לא מתכוונת לוותר על האליפות. אחרי הניצחונות של שתי הראשונות בטבלה עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב, הקבוצה מבירת הנגב ידעה שגם היא חייבת לסמן וי במשחק חוץ לא פשוט בטדי מול בית"ר ירושלים. למזלה, מחצית שנייה עצומה של מאור בוזגלו, שכבש צמד ובישל לויליאם סוארס, עשו עבורה את העבודה למרות שהיא שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-45, בה רועי גורדנה הורחק. כעת באר שבע מרוחקת שתי נקודות ממכבי תל אביב וארבע מקרית שמונה.

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. רוני לבנה
יכול לחייך. אלישע לוי/רוני לבנה

"היום האופי שיחק תפקיד משמעותי", הודה מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי בסיום. "במגרש קשה עם 10 שחקנים, ידענו לא לאבד את המשמעת הטקטית ולצאת למתפרצות בצורה הכי טובה. עשינו ניצחון חשוב מאוד אחרי המעידה במחזור שעבר. כשהקבוצה משחקת בצורה כזו במקום כזה, וכשאתה רואה את הקהל, אפשר להיות גאים מאוד. אני גאה מאוד".

למרות זאת, נראה שלוי לא מוותר על חיזוק: "בלי שום קשר לשם זה או אחר, אנחנו נשב נקודתית וגם היום ראינו שיש לנו סגל מצוין. הליגה היא ארוכה מאוד ונצטרך עומק באפריל ומאי. אולי נצטרך עוד שחקן התקפה או קישור, אבל חשוב שהוא יתאים למרקם הקבוצתי".

"הגענו לחדר ההלבשה במחצית מאוד רגועים, ידענו שיהיה משחק מאוד טקטי ומאוד קשה", הסביר גיבור הערב מאור בוזגלו את השינוי הגדול במחצית השנייה. "האופי ניצח את המשחק, גם על המשחק וגם ביציעים. מה שניצח את המשחק הזה זו הצורה שבה עשינו הגנה ויצאנו למתפרצות. לא קל לנצח בתוצאה כזאת עם עשרה שחקנים מול בית"ר ירושלים".

על יכולתו במשחקים האחרונים: "בשבוע שעבר הסתפרתי ונתנו הצגה גדולה, גם הפעם זה הלך טוב. אני שמח שזה עובד, הקהל נתן הצגה שאני לא אשכח הרבה זמן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully