וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי לא מתכוון להתפטר: "אנחנו מביישים את הסמל והקהל"

22.12.2014 / 23:03

מאמן בית"ר ירושלים ייפגש עם הבעלים אלי טביב כדי לדון בעתידו: "משחק מוזר. ב-1:0 יכולנו לחזור. הקהל נתן הצגת עידוד, צריך להוריד את הכובע בפניו. נדע להביא פתרונות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד, קיוותה בית"ר ירושלים להוריד עוד יותר את מפלס הלחץ באמצעות ניצחון על הפועל באר שבע החזקה. הקבוצה מהבירה נתנה פייט במחצית הראשונה, אבל דווקא כשרועי גורדנה הורחק ואפשר להם יתרון מספרי, שחקני בית"ר קפאו ואפשרו לבאר שבע לנעוץ שלושה מסמרים ברשת של בוריס קליימן, בדרך להפסד 3:0. המאמן המושמץ מנחם קורצקי, שביצע מהפכה בהרכב קבוצתו, שמע את האוהדים קוראים להתפטרותו בחלק האחרון של המשחק. לעת עתה המאמן לא מתכוון להתפטר, והוא צפוי להיפגש בהמשך השבוע עם הבעלים אלי טביב.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הלחץ הולך וגובר. קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי סיכם: "לא האמנתי שנובס ככה. אמרנו במחצית שצריך להיות זהירים. זה סימפטום ידוע, אנחנו מקבלים גול ונשברים. לא הבאנו אנרגיות מהמחצית הראשונה ולא נתנו מחויבות. קשה לי לנתח את המשחק, הוא היה מאוד מוזר. אני חושב שב-1:0 יכולנו לחזור, שלטנו בכדור, לא הגענו למצבים, אבל יכולנו לעשות משהו".

על הקריאות לעברו להתפטר מצד הקהל: "אני מאוד מצטער בשביל הקהל, לאכזב אותם. נעשה חושבים. הקהל נתן הצגת עידוד, להוריד את הכובע בפניו. אנחנו מביישים את הסמל והאוהדים שלנו בבית וזה טבעי שאני, בראש המערכת, אספוג את כל הרעש והצעקות מסביב. נדע להביא פתרונות".

אלי דסה: "אין הרבה מה להגיד, קיבלנו הזדמנות מצוינת להמשיך את המומנטום מהמחצית הראשונה כשהם היו בעשרה שחקנים, ואני לא יודע מה להגיד. מנחם אמר לנו במחצית - היתה התלהטות של הקהל ששמח באדום וחשב שזה יביא את השינוי, גם אנחנו חשבנו ככה. היינו צריכים להיות יותר רגועים ולא לרוץ למעלה בלי יותר מדי שכל. זה משהו שקשה להסביר אותו, נצטרך לאסוף את השברים. האשמה היא לא על קורצקי, לא נשמענו להוראות שלו והאשמה כולה עלינו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully