וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רמון: "הסמכות המקצועית הבלעדית בהפועל ת"א היא של איל ברקוביץ'"

מחזיק זכויות הניהול במועדון ניסה להרגיע את הרוחות בין המנהל המקצועי לעידו חג'ג' והודיע כי החלוץ איבן נגאייב יגיע למבחנים על דעתו של ברקוביץ'. סוכנו של החלוץ: "הוא לא יגיע למבחנים"

one

הפועל תל אביב הוציאה הערב (שני) הודעה רשמית, בה התייחסו לדיווחים של הימים האחרונים סביב המחלוקת בין איל ברקוביץ' להנהלת המועדון. זאת בנוגע לרצונו של עידו חג'ג' לצרף לקבוצה של החלוץ איבן נגאייב. ההודעה יצאה מטעמו של מחזיק זכויות הניהול במועדון חיים רמון, שמסר שהחלוץ יגיע למבחנים, וזאת על דעתו של ברקוביץ'. כמו כן, נראה שרמון מנסה ליישר את ההדורים בין המנהל המקצועי לחג'ג'.

"חיים רמון מודה לעידו חג'ג', המחזיק ב-5% ממניות המועדון, על תרומתו הרבה לטובת הפועל תל אביב בשנתיים וחצי האחרונות", נמסר למועדון, "בתקופה זו אין איש שעזר יותר מעידו חג'ג', שהשקיע רבות למען המועדון מכישרונו, מרצו, זמנו וכספו. חג'ג' נרתם לאחרונה לסייע לחיזוק הקבוצה בהבאת חלוץ כפי שעשה בעונה הקודמת עם בסארט עבדורחימי. התברר כי נוצרה אי הבנה בין חג'ג' ובין המנהל המקצועי, איל ברקוביץ' במסגרתה חג'ג' הבין כי הצוות המקצועי ראה ואישר את החלוץ מה שהתברר בהמשך שטרם אושר סופית על ידי ברקוביץ'.

"ברקוביץ' מצדו מכבד, מוקיר, מודה ומודע לתרומתו האדירה של חג'ג' לקבוצה ועל ורצונו לסייע למועדון. בסופו של דבר סוכם כי איבן נגאייב יגיע ארצה למבחנים על דעתו של ברקוביץ'. חיים רמון מבהיר כי ברור שהסמכות המקצועית הבלעדית היא של המנהל המקצועי איל ברקוביץ'".

סוכנו של איבן נגאייב רפי אפשטיין אמר: "השחקן לא יגיע למבחנים, הוא מחזיק בהצעה מהליגה הרוסית". ככל הנראה, השחקן באמת לא יצטרף בשל העובדה שדורשים ממנו להגיע למבחנים.

חיים רמון בעלים הפועל תל אביב. קובי אליהו
מנסה להרגיע את הרוחות במועדון. רמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully