וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק: "כשניצחנו 8 משחקים רצוף לא שאלו למה אני לא מוסר"

רכז הת'אנדר כעס על הביקורות שספג אחרי שלא הפסיק להחטיא בדקות הסיום בהפסד לפליקנס: "העבודה שלי היא להישאר במצב התקפה". קובי בריאנט המותש עשוי לקבל מנוחה: "כנראה שאין כל כך ברירה"

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
0 מ-6 מהשדה ב-3:45 הדקות האחרונות. ראסל ווסטברוק/AP

אוקלהומה סיטי צנחה הלילה (בין ראשון לשני) למאזן 15:13 עם הפסד ביתי 101:99 לניו אורלינס, וראסל ווסטברוק שוב זכה למנה של ביקורות. מאז פציעתו של קווין דוראנט בקרסול במחצית ההפסד מול גולדן סטייט, ווסטברוק הוביל את הת'אנדר לניצחון על הלייקרס, אבל אחרי שהחטיא הלילה שתי זריקות גורליות מול הפליקנס וסיים את המשחק עם 29 נקודות ב-10 מ-27 מהשדה, כולל 0 מ-6 לשלוש, 8 אסיסטים ו-6 איבודים, הוא שוב נאלץ להתמודד עם השאלות על חוסר נכונותו למסור לחבריו לקבוצה.

"זה משחק אחד, בנאדם", אמר ווסטברוק לעיתונאי מקומי ששאל אותו לגבי האנוכיות שלו ב-3:45 הדקות האחרונות של המשחק, בהן הת'אנדר לא קלעו והוא רשם 0 מ-6 מהשדה. "אני לא מתכוון להמשיך לענות על שאלות לגבי למה לא מסרתי כשאנחנו מפסידים. כשניצחנו שמונה משחקים ברציפות אף אחד לא אמר כלום על זה שלא מסרתי. אז עכשיו אני לא רוצה לשמוע על זה".

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
"אם אני מחטיא, אז אני מחטיא". ראסל ווסטברוק/AP

לגבי המהלך האחרון, בו החטיא ניסיון שלשה שהייתה יכולה לנצח את המשחק, אמר ווסטברוק: "ברגע שניסיתי לתקוף, ג'רו הולידיי עצר אותי, אז כשהשגתי את הכדור שוב הלכתי על ניצחון, והחטאתי. העבודה שלי היא להישאר במצב התקפה, לנסות לקלוע ולעשות מהלכים. אם אני מחטיא, אז אני מחטיא. אני חי או מת עם זה בכל ערב, בלי קשר למה שקורה". כשנשאל האם חבריו לקבוצה לא היו פנויים השיב: "לא, לא, לא. אני לא מתכוון להאשים את חבריי בכלום".

רויס יאנג מ-ESPN כתב טור שלם על ההתפרעות של ווסטברוק בדקות האחרונות בו נכתב: "ב-11 משחקיו הראשונים העונה ווסטברוק כמעט ולא טעה, אבל הלילה ראס הרע הופיע לראשונה. זה היה כאילו מישהו נכנס לחדר ההלבשה של הת'אנדר ומחק את הלוח עם הכיתוב '11 משחקים ללא אף תקרית'. המנטליות שלו כנראה לא תשתנה לעולם, וזה מה שהופך אותו למפלצת אול-אראונד, אבל גם לחומר נפץ מסוכן. זה הפרדוקס של ראסל ווסטברוק, שיכול לסחוב את הת'אנדר לאן שהם רוצים להגיע, אבל יכול גם לרסק אותם".

עוד באותו נושא

ווסטברוק איכזב, הת'אנדר נכנעו לפליקנס

לכתבה המלאה
דמרכוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס מול קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"עייפות משולבת עם כאבים כלליים, במפרקים ובגוף בכלל". קובי בריאנט/AP

גם קובי בריאנט עבר לילה שהוא היה מעדיף לשכוח. הבלק ממבה אומנם קלע 25 נקודות, אבל עשה זאת רק ב-8 מ-30 מהשדה, ורשם 9 מתוך 16 האיבודים של הלייקרס בהפסד השלישי ברציפות שלהם, הפעם 108:101 בסקרמנטו. "כמובן שהיו לי רגעים קשים", אמר בריאנט בסיום, וכשנשאל לגבי הכרזתו של ביירון סקוט על כך שהוא עשוי להעניק לכוכבו בן ה-36 מנוחה במשחק הבא, הוא השיב בתסכול: "כנראה שאין כל כך ברירה, וזה עשוי להיות הגיוני. זו עייפות משולבת עם כאבים כלליים, במפרקים ובגוף בכלל".

אך לאחר מכן הביע בריאנט גם את הסתייגותו מהאפשרות: "כמובן שאני מתגאה בכך שאני משחק 82 משחקים בעונה. אנשים באים לאולמות ומוציאים את הכסף שהם עבדו עליו קשה כדי לראות אותנו משחקים, ומקווים שאני אהיה שם. אני מנסה להתחשב גם בכך בתוך מכלול השיקולים". המשחק הבא של הלייקרס, אם או בלי בריאנט, יהיה בבית מול גולדן סטייט בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully