וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "רוצים שאנצ'לוטי יהיה הפרגוסון של ריאל מדריד"

אחרי שהשלים שנה נפלאה עם ארבעה תארים, נשיא הבלאנקוס מסופק מהמאמן: "מעולם האווירה לא הייתה טובה כל כך". וגם: בספרד כבר משווים בין ריאל 2014 לברצלונה 2009

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג זכייה בליגת האלופות עם הגביע. AP
ועוד ידו נטויה. אנצ'לוטי/AP

אחרי הזכייה של ריאל מדריד באליפות העולם לקבוצות, האופוריה בשורות הבלאנקוס נמשכת בזכות פתיחת העונה המרשימה והרצף האדיר של 22 ניצחונות. ריאל השלימה שנה עם ארבעה תארים, ובספרד כבר משווים בין ריאל מדריד המרשימה של 2014 לבין ברצלונה הגדולה של גווארדיולה מ-2009: ריאל סיימה את השנה עם 63 משחקים, שכללו 51 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. זה שמונה ניצחונות יותר מאשר בארסה ב-2009 (לה היו 15 תיקו ו-5 הפסדים בלבד). אומנם ההשוואה מעט מופרזת, לאור העובדה שברצלונה גם זכתה באליפות (!) ובסופרקאפ הספרדי וסיימה שנה מושלמת, אבל גם ריאל נתנה עונה נהדרת, שבה כבשה 178 שערים (31 יותר מאשר של בארסה 2009) וספגה 41 (10 פחות).

היום ב"מארקה" מצוטט נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס כאומר ש"אנחנו רוצים שקרלו אנצ'לוטי יהיה האלכס פרגוסון של מדריד", בתקווה שהמאמן האיטלקי ימשיך לתקופה ארוכה במועדון. כידוע, אנצ'לוטי זכה בשנת 2014 ביותר תארים (4) מאשר זכה ז'וזה מוריניו (3) בשלוש שנותיו. "זו קדנציה שהחלה עם הרבה ספקות", נכתב, "אבל כעת פלורנטינו מסופק מחבורת השחקנים שלו. 'מעולם האווירה לא הייתה טובה כזו', אומר הנשיא".

* עוד בריאל: המגן הברזילאי מרסלו סובל מקרע בשריר ויייעדר שלושה שבועות. הוא צפוי להחמיץ את המשחקים מול ולנסיה (3 בינואר) ואתלטיקו (7 בינואר).

קשר ריאל מדריד מרסלו (ימין). GettyImages
ייעדר שלושה שבועות. מרסלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully