וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "השליטה הייתה מוחלטת. חבל על הטעות במהלך האחרון"

22.12.2014 / 11:39

מאמן מכבי חיפה ערך אסיפה בעקבות התיקו בסכנין. הזרים נגד ההחלטה לערוך את גמר גביע הטוטו בסילבסטר. גורם על הביקורת נגד יוסי בניון: "כשהוא בהרכב, יש אחוזים של אליפות"

one

במכבי חיפה התאכזבו משיבוץ גמר גביע הטוטו ל-31 בדצמבר. במועדון טוענים כי המשחק נקבע בתאריך בו השחקנים והצוות הזר אינו מעוניין לשחק, זאת מפאת יום הסילבסטר שחל באותו יום. "זה לא חג יהודי, אבל יש כאן ארבעה זרים, ועוד שחקנים נוצרים או כאלה שחוגגים את החג הזה. גם הצוות הוא זר. האירוע הזה אינו מכבד את השחקנים הזרים שלנו". במכבי תל אביב, אגב, המצב דומה. במועדון יש חמישה שחקנים זרים וכן צוות זר. בחיפה ינסו לשנות את התאריך. בהתאחדות לכדורגל קבעו תחילה כי הגמר ייערך בכ-30 או ב-31 בדצמבר ולכן ינסו להקדים את האימון ביום.

בעניין אחר: אחרי שגער על שחקניו בעקבות התיקו בסכנין, המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' ערך היום (שני) אסיפת שחקנים בה דיבר על המצב. במועדון מתחו ביקורת חריפה על השופט ארז פפיר, אבל המאמן בחר להתרכז בצד המקצועי לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (מוצ"ש, 20:00). "נהיה חייבים להמשיך מאיפה שהפסקנו", אמר המאמן בתחילת דבריו. "היינו בשליטה מוחלטת והצגנו משחק טוב. בסיום המשחק הייתי מאוכזב מהתוצאה, אבל אחרי שראיתי שוב את הדברים אני יודע ששלטנו והיינו עדיפים". סטנוייביץ' הוסיף ואמר: "עשינו טעויות במהלך האחרון של המשחק וחבל. חשוב שנמשיך בכושר הטוב שבו אנו נמצאים".

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ'. אדריאן הרבשטיין
התרכז בצד המקצועי. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

במועדון שמו את פרשת בניון והאוהד מאחוריהם, וטוענים כי הביקורת כלפי הקפטן אינה במקומה. על שולחנו של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מונחים נתונים, שמוכיחים כי בניון אפקטיבי מאוד במשחקים בהם הוא פותח בהרכב. עד המשחק בסכנין, שהוכרע בגלל טעות שיפוט, חיפה השיגה ארבעה ניצחונות כשבניון שיחק בהרכב. אחוזי ההצלחה של הקפטן במשחקים בהם שותף, כולל בסכנין, עומדים על 72.2 אחוז. יחד איתו, חיפה מבקיעה כמעט שלושה שערים למשחק. "כל הנתונים הללו מוכיחים למה הביקורת על יוסי לא נכונה. כשהוא משחק, הקבוצה מציגה אחוזים של אליפות", אמרו חבריו של השחקן במועדון. בניון צפוי לפתוח גם במשחק נגד בית"ר ירושלים. קובי מויאל ממשיך להתאושש מפציעה ובמועדון מקווים שיוכל להיכלל בסגל לקראת המשחק. במועדון מקווים כי גם עידן ורד ואייל משומר יחלימו לחלוטין מהפציעות, מהן עדיין לא התאוששו לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה לפני מיחה מבליה שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"הנתונים הללו מוכיחים למה הביקורת על בניון לא נכונה"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully