וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין: "קשה להתווכח על פערי הרמות, זה נגמר בטעם מר"

22.12.2014 / 9:07

חלוץ מכבי פתח תקוה מנתח את ההפסד למכבי תל אביב ומבין: "ההבדל בין מקום חמישי לאחרון קטן". רן בן שמעון עשוי לצרף חלוץ במקום איבן הרצג, גם שמש ובן יאיר יעזבו?

one

עד לפני המחזור הזה, מכבי פתח תקוה הייתה במקום הרביעי עם מרחק של שבע נקודות מהקו האדום, אלא שהניצחונות של מכבי והפועל חיפה הורידו אותה למקום החמישי, צימקו את הפער מהתחתית והבהירו לרן בן שמעון שכדי להגיע לפלייאוף העליון העונה תהיה לו עוד הרבה עבודה. במועדון אמרו אתמול כי יואכים מונונגה היה חסר מאוד במשחק, למרות שלא תירצו את ההפסד בהיעדרותו. "מכבי תל אביב פשוט גדולים עלינו, בכמה דרגות", הודה אחד השחקנים בסיום. "לטל בן חיים וזהבי יש השפעה גדולה על הקבוצה שלהם. קשה למצוא שחקנים ברמה הזאת. הפנים למשחק מול מכבי נתניה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב היו גדולים עלינו בכמה דרגות"/ברני ארדוב

איבן הרצג וקוסטדין אזורוב המתינו אתמול על הספסל בתקווה לשחק, אבל בן שמעון העדיף לערוך שני חילופים בהגנה. הרצג בדרך החוצה, בעוד שעדיין לא התקבלה כל החלטה לגבי אזורוב. גם החלוץ עידן שמש ששותף אתמול, ובן בן יאיר שלא ראה דשא כבר חודש, עשויים לעזוב. למועדון אין כוונה להביא מחליף למונונגה שאמור להיעדר עד ששה שבועות. ישיבת הנהלה בעניין תתקיים בקרוב.

"לפי התוצאה קשה להתווכח על הפערים, זה מראה על פערי רמות. חבל, כי יכולנו לעשות דברים אחרת", אמר החלוץ רועי דיין, ששיחק אתמול 90 דקות ואמור לקבל יותר אשראי בתקופה הקרובה. "מכבי עדיפים עלינו, אבל עם קצת תעוזה יכולנו לשחקן אחרת. זה נגמר בטעם מר".

"אנחנו משחקים בשיטה יותר הגנתית, עם חמישה שחקנים בחלק האחורי, וזה בא לידי ביטוי בהגעה למצבים", ניתח דיין את האנמיות בחלק ההתקפי. "אני מאמין שכשהקבוצה תלמד לשחק כמו שרן רוצה מאיתנו נדע להגן כמו שצריך ולהגיע למצבים כדי להבקיע". על העובדה שההפסד, למרות המקום החמישי, צימק את הפער לחמש נקודות מהקו האדום, אמר: "הליגה צפופה, אתם רואים מה ההבדל בין מקום רביעי או חמישי לאחרון. זה מרתון, נהיה הכי קרוב שאפשר ואני מקווה שנשיג את המטרה".

"חשוב לי לשחק, לצבור ביטחון כי זה היה חסר לי", סיכם דיין. "הכי חשוב זה לכבוש שערים, אני מאמין שאספק את הסחורה. הפציעה של מונונגה היא חלק מהמשחק. מבחינתנו מי שמשחק ייתן את התפוקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דדי בן דיין, רועי דיין שחקני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"מאמין שכשהקבוצה תלמד לשחק כמו שרן רוצה מאיתנו נדע להגן כמו שצריך ולהגיע למצבים כדי להבקיע". רועי דיין עם דיי בן דיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully