וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

91:105 לקליבלנד על ממפיס, ווייטרס ולברון הצטיינו

אחרי שרשרת הפסדים ליריבות מהמערב, דייויד בלאט והקאבס אותתו על כוונותיהם עם ניצחון גדול על אחת מהקבוצות החזקות בליגה. לברון הצטיין עם 25, ווייטרס נצץ עם 21 מהספסל

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם קיירי אירווינג. רויטרס
יכולים גם על הקבוצות החזקות במערב. לברון ואירווינג/רויטרס

מאזן: 10:16 (מקום 5 במזרח)

המשחק הבא: מינסוטה (בין שלישי לרביעי)

עשרת המשחקים האחרונים: ניצחון - ניצחון - הפסד - ניצחון - הפסד - הפסד- ניצחון - ניצחון - ניצחון - ניצחון

מדד הטריו: לברון ג'יימס 25 נקודות, 11 אסיסטים, 5 איבודים, קיירי אירווינג 17 נקודות, 12 אסיסטים על 2 איבודים, קווין לאב 8 נקודות, 8 ריבאונדים

צפו בתקציר המשחק

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
הצהרת כוונת. דיוויד בלאט/AP

דיוויד בלאט וקליבלנד השיגו הלילה (בין ראשון לשני) ציון דרך חשוב בעונה עמוסת הציפיות שלהם, עם ניצחון 91:105 על ממפיס החזקה בבית. אם עד היום הקאבס לא הוכיחו כי הם יכולים גם לקבוצות הטובות ב-NBA, והשיגו מאזן 6:2 בלבד מול יריבות מהמערב הדומיננטי והאיכותי, הרי שהלילה הם עשו זאת בגדול, כשסימנו וי על הקבוצה מעירו של אלביס, אחת הקבוצות החמות בפתיחת העונה בליגה.

בלאט אמנם קיבל הנחות במפגש הראשון העונה מול הגריזליס החזקים, שחסרו את זאק רנדולף וטוני אלן הפצועים, אבל יכול סוף סוף להתגאות גם בניצחון על קבוצה גדולה. כמו בלא מעט ממשחקי הבית שלהם, הקאבס שוב הסתערו על היריבה כבר מהפתיחה. לברון ג'יימס, ובעיקר אנדרסון ורז'או המפתיע, שסיפק שלל מהלכים התקפיים לא אופיינים, הריצו את הקאבס ל-6:20 בפתיחה.

עוד באותו נושא

דיוויד בלאט: "זיהינו את ההרכב שהם יעמידו, המחליפים עוזרים יותר מבעבר"

לכתבה המלאה
קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול טיישון פרינס, ממפיס גריזליס. GettyImages
נתן תפוקה רק ברבע השלישי. מייק קונלי/GettyImages

משם הגיע מיני-קאמבק של ממפיס, שהתקרבה עד סיום ל-22:19 בלבד, אבל המשחק כולו התנהל בשליטה של לברון ג'יימס וחבריו. לקראת ההפסקה עלתה קליבלנד ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, מארק גאסול המצוין מחק את היתרון כמעט לבדו, אך קווץ' נוסף של לברון וקיירי אירווינג, שבעיקר ניווט את המשחק ללא דופי וסיים את המשחק עם 11 אסיסטים לעומת 2 איבודים בלבד, שבר את הגריזליס והעניק לקאבס ניצחון ביתי שמיני מתוך תשעת המשחקים האחרונים בקוויקן לונס ארינה.

מייק מילר חזר לסורו אחרי תצוגת שבע השלשות מול ברוקלין וסיים ללא נקודות, אך מי שלקח אחריות מהספסל הפעם היה דיון ווייטרס, שעם 13 נקודות ברבע האחרון מתוך 21 במשחק כולו, היה אחראי לבליץ בסיום. גם אנדרסון ורז'או סיים משחק מצוין עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, בזמן שקווין לאב דווקא רשם משחק פושר שני ברציפות והפעם, אחרי שש נקודות בלבד מול הנטס, רשם עלייה מזערית בלבד בטור הנקודות עם 8.

אצל הגריזליס, מארק גאסול היה נקודת האור עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, בעוד שמייק קונלי, למעט כמה דקות איכותיות מרוכזות, סיים משחק פושר עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים. וינס קרטר הפציע מהספסל עם 12 נקודות, אבל זה לא הספיק עבור הדובים.

שחקן ממפיס ג'ון לור עם שחקן קליבלנד דיון וויטרס. AP
האיש של בלאט ברבע האחרון. וויטרס מול ג'ון לור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully