וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אולי עכשיו יש לי מקום בנבחרת של שלמה שרף"

21.12.2014 / 22:27

כוכב מכבי מכבי מכבי תל אביב התייחס לאמירה של אלון מזרחי בראיון לוואלה! ספורט ועקץ את המאמן. פאקו שיבח את שחקניו אחרי ה-0:3 על מכבי פתח תקוה: "צריכים להמשיך ביכולת הזו"

one

מכבי תל אביב ממשיכה את המרדף שלה אחרי עירוני קרית שמונה והערב (ראשון) האלופה הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות. פתיחת המשחק נדחתה ברבע שעה בעקבות תאונה בכביש החוף, אבל הצהובים, שבמחזור הקודם ניצחו את הפועל פתח תקוה, לא התקשו גם מול המלאבסית השנייה וניצחו בקלות בזכות צמד של טל בן חיים ועוד שער של ערן זהבי שכבש במשחק 17 ברציפות.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב עם ערן זהבי. ברני ארדוב
צמד חמד. פאקו וזהבי/ברני ארדוב

פאקו מאמן הצהובים נשמע מרוצה מאוד מהמשחק של קבוצתו בסיום: "בשבילי זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, והמשחק שבו הצגנו כדורגל טוב הכי הרבה דקות". על טל בן חיים: "ידענו שיש לו את המהירות והכח באגפים. אני חושב שיש לו עונה נפלאה. אם הוא יצליח להמשיך את היכולת הזו אז הוא יהיה במצב טוב וישחק יותר ממה ששיחק בחמשת המשחקים האחרונים".

פאקו התייחס למאבק על האליפות מול קרית שמונה: "אנחנו חייבים להמשיך לשחק ברמה הזו. עד עכשיו קרית שמונה הוכיחה שהיא יותר טובה מאיתנו או לפחות הוציאה תוצאות יותר טובות. אם נמשיך ברמה הזו נהיה מועמדים ללא ספק".

טל בן חיים, שחזר להרכב וכיכב עם צמד אמר: "אני חושב שפאקו מתחבר לאמוציות שלי בניגוד למאמנים אחרים בעבר. הוא מקבל את הקטע הזה שלי, אבל פשוט דורש ממני דברים מסויימים שבמשחקים האחרונים לא כל כך הבאתי ובגלל זה גם שיחקתי פחות. לפני השערים והגולים, חזרתי לעשות את מה שהוא רצה מבחינה טקטית ובגלל זה אני משחק".

ערן זהבי שמר כרגיל על צניעות ועקץ על הדרך את שלמה שרף, אחרי שאלון מזרחי אמר בראיון לוואלה! ספורט שלא היה לו מקום בנבחרת שניצחה את אוסטריה: "אני שמח שאני ממשיך לשבור שיאים, אבל הקרדיט לחברים שלי. אולי עכשיו יש לי מקום בנבחרת של שלמה שרף".

הציטוט של אלון מזרחי שהדליק את ערן זהבי

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
צמד מהיר. בן חיים כובש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully