וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 87:100 את הפועל חולון

29 נקודות, מתוכן שבע שלשות של סילבן לנדסברג, הצעידו את האלופה לניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות. ג'ייק כהן סיים עם 16. נהריה ניצחה 88:90 את הפועל תל אביב במשחק שכלל 23 שלשות. נס ציונה ניצחה 88:90 את בני הרצליה, 39 נקודות לסמית'

one

צפו במכבי תל אביב מביסה את הפועל חולון

המחזור ה-13 בליגת העל כלל הערב (ראשון) שלושה משחקים כשבמוקד משחקי המחזור עמדה ההתמודדות שבה מכבי תל אביב מחצה 87:100 את הפועל חולון באולם הפחים במשחק שבו סילבן לנדסברג המשיך לדרוס והערב הוא סיים עם 29 נקודות כשמתוכן הוא צלף שבע שלשות. עירוני נהריה, שניצחה את הפועל ירושלים בארנה בקאמבק מטורף בשבוע שעבר, המשיכה לחולל ניסים, הפעם מול הפועל תל אביב בבית וניצחה אותה 88:90 במשחק רווי שלשות. עירוני נס ציונה, שאיבדה מעט גובה בשבועות האחרונים, קיבלה 39 נקודות מקרייג סמית' בדרך ל-88:90 על בני הרצליה שפיגרה ברוב שלבי המשחק.

טוני קרוקר שחקן הפועל חולון על הפרקט מול ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נאבקים על כל כדור. ג'ייק כהן עם קרוקר/קובי אליהו

הפועל חולון - מכבי תל אביב 100:87

אחרי שהתבשרה על הרכב הבית שלה בטופ 16, מכבי תל אביב חזרה לליגה שלנו כדי להמשיך ולבסס את המקום הראשון שבו היא נמצאת וחולון לא הייתה בדיוק היריבה שהייתה קרובה למנוע ממנה ניצחון שמיני ברציפות. האלופה שעומדת בפני מסע משחקים לחוץ וביום רביעי היא תפגוש בשמינית גמר הגביע את הפועל עפולה לפני הקרב הקשה נגד פאו קיבלה הערב תפוקה נהדרת מסילבן לנדסברג שכיכב בגדול עם 29 נקודות, כולל שבע שלשות. פרט אליו ג'ייק כהן נתן משחק נהדר עם 16 נקודות ומרקיז היינס, שעדיין לא ברור דבר לגבי עתידו, הוסיף 11. חולון שהפסידה במחזור האחרון לגלבוע/גליל רשמה הפסד שני ברציפות וכעת יצפה לה במחזור הבא קרב קשה נוסף נגד הפועל ירושלים.

בריאן רנדל שחקן מכבי תל אביב (משמאל) מול טוני קרוקר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
רנדל קולע מול קרוקר/קובי אליהו

ג'רמי פארגו קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל שלומי הרוש ענה בשלשה בצד השני. דווין סמית' צלף גם הוא מחוץ לקשת ודו קרב השלשות נמשך עם אחת של טוני קרוקר בדרך ל-9:9. ג'ייק כהן ניצל את הדקות שלו על המגרש כדי לעזור לצהובים וסילבן לנדסברג צלף שלשה שנייה כדי לרדת ליתרון 24:28 בסוף הרבע. גם החמישייה השנייה של מכבי תל אביב לא הורידה רגל מהגז. מרקיז היינס סיפק ארבע נקודות מהירות, ג'ייק כהן הוסיף מהלך של סל ועבירה, אך מעל כולם עמד לנדסברג, שלהט מבחוץ, הגיע ל-12 נקודות והעלה את הצהובים ליתרון 36:45, שתי דקות להפסקה. פארגו קלע את הנקודות האחרונות במחצית והוריד את הצהובים ב-38:49 למחצית.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נתן את התפוקה שמצפים ממנו. שחורציאניטיס/קובי אליהו

רנדל ופארגו פתחו את המחצית השנייה עם נקודות בצהוב, קרוקר שמר על מרחק נגיעה. אוחיון וסמית' החטיאו מחוץ לקשת, אבל ג'ייק כהן כן דייק והשאיר הפרש דו ספרתי לצהובים שניצלו דקות רעות של חולון בהתקפה. מכבי תל אביב המשיכה לשפר את הסטטיסטיקה, לנדסברג המשיך לצלוף (ארבע שלשות בחצי השני של הרבע) וגם מרקיז היינס ניצל את הדקות שלו על המגרש בדרך ל-56:80 בסוף הרבע. ברבע הרביעי היה ברור לשתי הקבוצות לאן נושבת הרוח, אבל טוני קרוקר מזער נזקים עם שלשה משלו כשגם הרוש חיקה אותו בדרך ל-20. הרוש הוסיף לעצמו עוד שתי שלשות וחולון עוד התחילה להאמין לפני שסמית' שיתק אותה עם שלשה מהצד השני. חולון עשתה קולות של חזרה, אבל הפער היה גדול מדי ולמרות נקודות של רוזפלט ויועד בית יוסף זה היה רחוק מלהספיק בדרך ל-87:100 בסוף.

להפועל חולון: אייזק רוזפלט ושלומי הרוש (4 מ-8 משלוש) 18 כל אחד, טוני קרוקר 14, דומיניק מגוויר 10 (7 ריבאונדים), שון אוונס 9, גוני יזרעאלי 7 (10 אסיסטים, 5 איבודים), ג'ורדן טיילור 6, יועד בית יוסף 5.

למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 29 נקודות (7 מ-12 משלוש, 8 ריבאונדים), ג'ייק כהן 16, דווין סמית' 14 (9 ריבאונדים), ג'רמי פארגו 12 (8 אסיסטים), מרקיז היינס 11, סופוקליס שחורציאניטיס 10, בריאן רנדל 6 (8 ריבאונדים), יוגב אוחיון 2 (5 איבודים).

דומיניק מגווייר שחקן הפועל חולון מול דווין סמית', ג'ייק כהן שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
מקגוויר קולע על סמית'/קובי אליהו

עירוני נהריה - הפועל תל אביב 88:90

מה לא עבר על נהריה בשבועות האחרונים, אבל כנראה שהניצחון הגדול על הפועל ירושלים בשבוע שעבר הכניס דלק מיוחד בקבוצה של רועי חגאי שחוותה הערב ניצחון ענק על האדומים הלא יציבים. חגאי, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה ראה את הקבוצה שלו מתמודדת היטב עם האדומים של עודד קטש במשחק רווי שלשות, 23 במספר, עם אחוזים מדהימים של הפועל תל אביב - 72 לעומת 40 של נהריה. האדומים התקשו לתפקד ללא מתן נאור, אבל קיבלו תפוקה יפה מלארי אובאנון שסיים עם 25 נקודות ושבע שלשות מתשעה נסיונות. מארק ליונס היה המצטיין בשורות המנצחים עם 30 נקודות ושש שלשות משלו, אבל פרט אליו נהריה שוב קיבלה משחק מצוין מרוברט רות'בארט שקלע 17. ג'ון וויליאמסון סיים עם 19. אגב, רק חמישה שחקנים קלעו בנהריה, כולם בספרות כפולות.

רוברט רות'בארט עם אייל שולמן שחקני עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
שולמן חוגג עם רות'בארט ניצחון גדול/אדריאן הרבשטיין

נהריה פתחה בהתלהבות רבה יותר את המשחק ומארק ליונס עם שתי שלשות שיתק את ההגנה האדומה בפתיחה. ג'רון מימון דאג לעשות את הנקודות בצד השני, אבל ליונס הפגיז את השלישית שלו מחוץ לקשת. האדומים לא ויתרו בזכות שלשה של יונתן שולדברנד, אבל נהריה נשארה עם 21:22 בסוף הרבע. שתי הקבוצות המשיכו לנסות את מזלן מחוץ לקשת, ואחרי אחת של לארי אובאנון, גייטס ודוראנד סקוט הקפיצו את ההפרש ל-25:33. נהריה לא אמרה נואש, קני לאוסון צלף מחוץ לקשת, אבל הפועל תל אביב המשיכה להכתיב את הקצב בדרך ל-38:49 אחרי שלשה עם הבאזר של אובאנון.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב מול נהריה. אדריאן הרבשטיין
לא הצליח להושיע. לימונד/אדריאן הרבשטיין

ההתקפות המשיכו לעבוד שעות נוספות במחצית השנייה, כאשר רוברט רות'בארט קלע ארבע רצופות לנהריה ויחד עם שלשה של ליונס ושתיים של שולמן הפער צומק לשלוש. הפועל תל אביב לא הצליחה בדקות הללו לייצר נקודות ונהריה ניצלה זאת עד תום כדי להפוך ל-62:67 אחרי שלשה של שולמן. שולמן קלע עוד ארבע בדרך ל-67:71 בסוף הרבע. קצב המשחק נרגע ברבע האחרון, אבל וויליאמסון הקפיץ את ההפרש לשבע. אובאנון הפגיז עוד שתי שלשות שכפו משחק צמוד גם בהמשך. הפועל תל אביב המשיכה לרדוף עד הדקה האחרונה כשאובאנון קלע את השלשה השביעית שלו במשחק והקטין לשתיים בלבד. גייטס איזן, אבל שולמן עשה את כל הדרך לסל לבד והחזיר את היתרון לנהריה. לימונד הספיק להחטיא את הזריקה האחרונה וירד מנוצח 90:88.

קלעו לנהריה: מארק ליונס 30 (6 מ-11 לשלוש), ג'ון וויליאמסון 19, רוברט רות'בארט 17 ו-13 ריבאונדים, אייל שולמן 13 ו-6 אסיסטים, קני לאוסון 11

קלעו להפועל תל אביב: לארי אובאנון 25 (7 מ-9 משלוש), יינסי גייטס 15, דוראנט סקוט וג'רון מיימון 14, רביב לימונד 11 (7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), יונתן שולדבראנד, ווילי וורקמן ויחזקאל סקוורר 3 כ"א

צפו בתקציר המשחק

עוד באותו נושא

צפו בנהריה מנצחת את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. אדריאן הרבשטיין
צבעו את עין שרה, חזרו הביתה מאוכזבים. אוהדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

עירוני נס ציונה - בני הרצליה 88:90

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, הכתומים של נדב זילברשטיין השיגו ניצחון עם הרבה אופי על מולי קצורין ושחקניו שמאבדים גובה. נס ציונה הצליחה להוביל ברוב שלבי המשחק, אבל לא היה בידיה את הכוח לברוח, ומי שהחזיק אותה לכל אורך המשחק היה קרייג סמית' שקלע 39 נקודות עם 88 אחוז משתיים ו-78 אחוז מהעונשין. יחד איתו טל דן סיפק משחק מצוין שכלל 16 נקודות וסיפק גם את הגג על הפנים של יובל נעימי בשנייה האחרונה במה ששלח את הקבוצה מהשפלה לחגוג. הרצליה קיבלה 22 נקודות מקייל וויבר, אבל ההגנה שלה לא תפקדה בדקות הקריטיות וההפסד הזה מסמן את דרכה אל המשך מאבקי התחתית העונה.

מאיר טפירו קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אבל מכאן היתרון נדד מקבוצה לקבוצה בפתיחת המשחק. קרייג סמית' תרם שבע משלו, אבל מאגנום רול מנע מהמארחים לברוח. שתיים נוספות של סמית' הורידו את נס ציונה ביתרון 20:22 בסוף הרבע. יחסי הכוחות כבר לא היו שקולים ברבע השני עם ריצת 1:8 לנס ציונה. פרסטון נואלס וטל דן הכתיבו את הקצב בהמשך, אבל קאמבק נפלא של האורחים הקטין ל-46:43 בהפסקה.

לאמיין ווילסון עלה בטירוף לרבע השלישי וסיפק שמונה נקודות רצופות (שתי שלשות) עבור נס ציונה שברחה ל-45:54. הרצליה קיבלה תפוקה מג'וש סלבי ומעוז בלייזר שדאגו לייצר משחק ריצה. טפירו סיפק שלשה, אבל החטאות מחוץ לקשת שלו ושל נואלס סייעו להרצליה לחזור שוב וג'ספר ג'ונסון סיים את הרבע עם שלשה להקטין ל-67:65 בסוף הרבע. הרבע האחרון היה צמוד לכל אורכו, בוסטיין צלף שלשה באמצע הרבע ועוד שלשה של נואלס הקפיצה לשמונה. אלא שכאן החל עוד קאמבק של הרצליה, רול סיפק את הנקודות אצל האורחים שהורידו לנקודה כשנותרו 11 שניות לסיום. סמית' קלע נקודה מהקו, אבל במהלך האחרון טל דן עצר בגג נהדר את יובל נעימי בדרך ל-88:90 בסיום.

קלעו לנס ציונה: קרייס סמית' 39, טל דן 16, פרסטון נואלס 14, לאמיין וילסון 11, רובי בוסטיין ומאיר טפירו 5 כ"א

קלעו להרצליה: קייל וויבר 22 ו-9 ריבאונדים, ג'וש סלבי 16, מאגנום רול 12, ג'ספר ג'ונסון ואבירם זליקוביץ' 10 כ"א, עוז בלייזר 9, עידן זלמנסון 6, יובל נעימי 3

צפו בתקציר המשחק

קרייג סמית' שחקן נס ציונה. ברני ארדוב
עשה מה שהוא רוצה על המגרש. קרייג סמית'/ברני ארדוב
אלעד חסין/קובי אליהו
שולמן מעל כולם/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully