וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: ניצחונות קלים לרבלס ולפיונירס, הפסד בכורה לאנדרדוגס

21.12.2014 / 18:17

המורדים ניצחו בחנוכה בול המסורתי את ירושלים קינגס 0:80 מוחץ, התל אביבים חגגו עם 0:44 בבאר שבע, שבוע לפני שחזור הגמר האחרון מול הליונס, שבעצמם השיגו 30:44 על חיפה

חיפה אנדרדוגס יהודה רבלס. מגד גוזני
הרבלס ניצחו, האנדרדוגס דווקא הפסידו/מגד גוזני

שלושה משחקים נערכו במחזור החג בליגת הפוטבול הישראלית בסוף השבוע החולף. בירושלים נפגשו לדרבי ב"חנוכה בול" המסורתי יהודה רבלס וירושלים קינגס, כאשר ידם של המורדים הייתה על העליונה והם ניצחו בקלילות 0:80, כולל שיא ליגה של 52 נקודות כבר ברבע הראשון. ההגנה של הרבלס השיגה לא פחות משישה טאצ'דאונים ועוד שני סייפטים. אברהמי פרקש סיפק 68 יארד וצמד והוסיף עוד טאצ'דאון קרקעי ברבע אחד בלבד של משחק. תני קרמר נכנס במקומו ומסר לעוד 34 יארד.

במשחק נוסף שנערך בירושלים ניצחו הליונס המקומיים את חיפה אנדרדוגס 30:44 בתום משחק מרתק. הקבוצה מהכרמל ספגה הפסד ראשון העונה, לאחר שנקלעה לפיגור 26:8 בהפסקה ולא הצליחה לבצע מהפך. חיים שיף, הקוורטרבק המנצח, הפך לשחקן השלישי בתולדות הליגה שחוצה את קו ה-300 באוויר, כאשר סיים עם 303 יארד. הוא מסר לשבעה טאצ'דאונים ואיבד שני כדורים. אפי משען תפס 123 יארד, אליהו אבל עוד 121. מאט קאופמן מסר 130 יארד ואיבוד. נדביה וויליאמס השיג שלושה טאצ'דאונים בריצה.

המחזור הסתיים עם משחק חד צדדי בבאר שבע, שם ניצחה האלופה תל אביב פיונירס 0:44 את הבלאק סווארם המקומיים. הנקודות של התל אביבים התחלקו בצורה שווה בין שתי המחציות והקוורטרבק שלהם עדי חכמי מסר 81 יארד וארבעה טאצ'דאונים. דני שטרר, הקוורטרבק היריב, הסתפק ב-56 יארד ושני איבודים. ביום שישי ישחזרו הפיונירס את גמר העונה שעברה כאשר ייפגשו את הליונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully