וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 1:4 את בילבאו, שלושער לגריזמן

החלוץ הצרפתי שהגיע מסוסיאדד חגג בדרבי הפרטי והוליך את האלופה לניצחון חוץ מרשים. צמד לוייטו ב-0:3 של ויאריאל מול דפורטיבו לה קורוניה. מלאגה ניצחה 1:2 בחוץ על אלצ'ה

שחקן ויאריאל, לוסיאנו וייטו. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
בשיאו. וייטו/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים כשבמוקד עמד משחקה של אתלטיקו מדריד האלופה שחזרה למסלול הניצחונות עם 1:4 מרשים בחוץ על אתלטיק בילבאו. ויאריאל המשיכה בכושר הפנטסטי שלה עם ניצחון קליל על דפורטיבו לה קורוניה החלשה, כשמלאגה קבעה את הפתיחה הטובה בתולדותיה.

אנטואן גריזמן (מימין), ראול גרסיה שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
שלושער באצטדיון קשה מאוד. גריזמן/רויטרס

אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 4:1

שבוע לא מוצלח עבר על אתלטיקו מדריד. אלופת ספרד נוצחה במחזור הקודם על ידי ויאריאל ובאמצע השבוע הובכה עם 2:2 ביתי מול ל'הוספיטלט בגביע, אך חזרה לנצח ובגדול באצטדיון לא פשוט בכלל מול הבאסקים העקשנים והתקרבה לשתי המוליכות. פתיחת המשחק הזה הייתה שייכת לבאסקים, שעלו ליתרון בדקה ה-17 אחרי נגיחה של מיקל ריקו מבעיטה חופשית, אבל כוכב המשחק היה אנטואן גריזמן שכבש שלושער מול היריבה השנואה לשעבר. הצרפתי שהגיע מסוסיאדד חיכה 28 שניות אחרי ההפסקה והשווה בנגיחה משלו אחרי הרמה של חואנפראן מצד ימין.

בדקה ה-53 הגיע הרגע השנוי במחלוקת. טיאגו חלף על פני סאן חוסה וזרק את עצמו ברחבה. השופט אלחנדרו הרננדס קנה את ההצגה ונתן לאתלטיקו פנדל, אותו ניצל ראול גרסיה. בדקה ה-73 כבש גריזמן את השני אחרי שניצל מעידה של הבלם וכבש מקרוב ובדקה ה-81 השלים שלושער אחרי שדחק מקרוב בסיומה של מתפרצת קטלנית. אתלטיקו צימקה את הפער מברצלונה השנייה לשלוש נקודות בעקבות הניצחון, בילבאו נותרה במקום ה-11.

ויאריאל - דפורטיבו לה קורוניה 0:3

ניצחון שמיני ברציפות בכל המסגרות (וחמישי בליגה) לקבוצה הלוהטת של מרסלינו, שממשיכה להבהיר לוולנסיה וסביליה שהיא כאן כדי להיאבק על המקום הרביעי. ג'ונתן דוס סנטוס כבש ראשון בדקה ה-10 ולוסיאנו וייטו הרותח השלים עם צמד בדקות 68 ו-73. הארגנטינאי שהגיע בקיץ מראסינג קלוב, עם שישה שערים בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

אלצ'ה - מלאגה 2:1

ניצחון ליגה שלישי רצוף לאורחים, שהכריעו את המשחק הודות למהלך מבריק של לואיס אלברטו. המחליף בן ה-22, אקס ברצלונה וליברפול, עבר שני שחקנים ובעט לרשת מ-16 מטרים בדקה ה-77. זה קרה 27 שניות בלבד אחרי שעלה מהספסל, ובכך הוא הפך למחליף שכבש עם השער המהיר ביותר העונה. דויד לומבאן העלה את אלצ'ה האחרונה ליתרון בדקה ה-45, אבל איגנסיו קמאצ'ו איזן בדקה ה-49 והמחליף סידר לחאבי גראסיה ניצחון והישג היסטורי, שכן מלאגה עם 30 נקודות ב-16 מחזורים - פתיחת העונה הטובה בתולדותיה.

גרנאדה - חטאפה 1:1
לגרנאדה: ג'ון קורדובה (40). לחטאפה: אמיליאנו ולאסקס (78)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully