וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של קאיודה זועמת: "מישהו בישל משהו ולארי אוכל אותה"

21.12.2014 / 14:28

זיני קאיודה, רעייתו של חלוץ מכבי נתניה, מגיבה: "האוהדים שוכחים שהקבוצה אומרת לו לעזוב. אם ימשיכו ככה, נודיע שאנחנו נשארים עד סיום החוזה ושאלי שגב ימצא פיתרון לבעיות הכלכליות של הקבוצה. במכבי תל אביב עובדים בשביל זהבי ואף אחד לא מתמרמר"

one

זיני קאיודה רותחת. אמש (שבת) היא עזבה את האצטדיון בנתניה ביחד עם בנה בן ה-11 חודשים והתקשתה להירדם בלילה. הקהל של מכבי נתניה שרק בוז לחלוץ הכי טוב של הקבוצה, השחקנים, לדבריה, לא מפרגנים לחברם וגם יוסי מזרחי איבד, כנראה, את הסבלנות והלך עם הזרם, כשהחליף את הניגרי לאחר השריקה להפסקה.

"לארי הוא לא קוסם", אומרת בכעס זיני בראיון לוואלה! ספורט. "בעלי לא יכול לשחק לבד ולא יכול לעשות ניסים לבד בשביל מכבי נתניה. הוא צריך כדורים, הוא חלוץ ואני לא רואה שמוסרים לו".

מכבי נתניה: "לא נתפלא אם יוסי מזרחי יתפטר, הקהל ממוטט אותו"
החלוץ הניגרי איסה אקור עשוי להחליף את קאיודה

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
"הוא צריך כדורים, הוא חלוץ ואני לא רואה שמוסרים לו". קאיודה/ברני ארדוב
"אני לא מבקשת שכל כדור יגיע ללארי, אבל לא ייתכן שגם הוא לא יקבל כדורים וגם יבקשו שבכל משחק יבקיע שער או שניים. בסופו של דבר, התחושה שלי היא שמכיוון שאנחנו זרים כאן ואין לנו שום גיבוי"

לדברי זיני, הכול החל ברגע שעלו הדיבורים על עזיבתו הצפויה של השחקן. "האוהדים התבלבלו. אנשים שוכחים שמכבי נתניה היא זו שאומרת ללארי לעזוב. אנחנו חתמנו במכבי נתניה לשלוש שנים כדי להישאר כאן. מי שבאה ואמרה שהיא צריכה שיימכר זו הקבוצה. אנחנו לא מבקשים לעזוב, ואם היחס כלפי בעלי יימשך ויישאר כפי שהוא עכשיו, נודיע שאנחנו נשארים במכבי נתניה עד תום החוזה, ושאלי שגב ימצא את הפתרונות למצב הכלכלי העגום של הקבוצה".

רעייתו של קאיודה המשיכה: "אני מרגישה שמישהו מבשל משהו כבר הרבה זמן, ובסוף מי שאוכל אותה הוא לארי. הוא משחק כבר שבועיים כשהוא פצוע, מקריב את עצמו לקבוצה ועושה זאת בעיקר כי אם הוא ישמור על עצמו, יגידו שהוא שומר את הרגליים שלו בשביל קבוצה בבלגיה, לקראת מעבר בחודש ינואר. נכון לעכשיו, אני לא יודעת דבר על המהלכים של דודו דהאן (סוכנו, י.ט.), הוא נמצא בבלגיה כבר הרבה זמן ואני מחכה שיחזור ביום שלישי או רביעי כדי להתעדכן ממנו. זה לא מה שכרגע חשוב באמת, מה שחשוב הוא שהיחס כלפי לארי ישתנה.

"שייקחו דוגמה ממכבי תל אביב, שם כולם עובדים בשביל ערן זהבי. אף אחד לא מתמרמר כשהמאמן שלהם מבקש שימסרו לו את כל הכדורים. אני יודעת מה בדיוק נאמר שם לשחקנים. אני לא מבקשת שכל כדור יגיע ללארי, אבל לא ייתכן שגם הוא לא יקבל כדורים וגם יבקשו שבכל משחק יבקיע שער או שניים. בסופו של דבר, התחושה שלי היא שמכיוון שאנחנו זרים כאן ואין לנו שום גיבוי, גם מהתקשורת וגם מהמערכת, אפשר לפגוע כך בלארי".

לסיום, אומרת קאיודה: "אנשים שוכחים שלארי בסך הכול בן 21. בכדורגל שלכם אומרים על שחקנים בגיל הזה שהם ילדים וצעירים, ואף אחד לא מצפה מהם להוביל קבוצות. הוא ילד, ובכל זאת הוא ואני מצפים שיוביל את מכבי נתניה, אבל צריך גם לזכור שיש לו נפש צעירה ואי אפשר להפיל עליו את כל התיק, בעיקר כשהוא זר במדינה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי חוגג עם שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"שייקחו דוגמה ממכבי תל אביב, שם כולם עובדים בשביל ערן זהבי. אף אחד לא מתמרמר כשהמאמן שלהם מבקש שימסרו לו את כל הכדורים"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully