וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני איזלי שוחרר מס ציונה, מאמצים להחתים זר חדש כבר השבוע

21.12.2014 / 12:15

הסנטר האמריקאי אכזב מתחילת העונה והעמיד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-12 משחקים בהם שותף. בקבוצה רוצים להחתים שחקן במקומו עד משחק הגביע ביום רביעי

טוני איסלי שחקן עירוני נס ציונה מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
רומן קצר. איזלי/קובי אליהו

עירוני נס ציונה הודיעה היום (ראשון) על שחרורו של הסנטר האמריקאי טוני איזלי, שאכזב מאז תחילת העונה והעמיד ממוצעים של 5.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. הסנטר ימריא כבר היום לטורקיה, שם חתם במדי סוגרת הטבלה, אדירנה. בנס ציונה יעשו מאמצים כדי לצרף שחקן במקומו של איזלי עד למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב ביום רביעי. למשחק היום נגד בני הרצליה הקבוצה תופיע עם שלושה זרים בלבד. מי שצפוי לקבל דקות בעקבות השחרור הוא יונתן לוי הצעיר, שיגבה את קרייג סמית'.

איזלי (27, 2.06) הגיע לנס ציונה אחרי קריירה מצוינת בליגה הראשונה באיטליה והיה אמור להיות מהשחקנים המובילים בקבוצה, אלא שהוא לא ענה על הציפיות. בשני משחקים בלבד הצליח לקלוע בספרות כפולות, כשהמשחק הטוב ביותר שלו היה נגד מכבי ראשון לציון כשרשם 11 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים. בשבועות האחרונים הלכו והתמעטו דקות המשחק שלו ואחרי ההפסד להפועל תל אביב, המאמן נדב זילברשטיין הביע את חוסר שביעות הרצון ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully